Izdvojeno

Honda misli kako će do kraja godine prestići Renault

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U Hondi vjeruju kako bi do kraja ove sezone mogli prestići Renault, izjavio je Yusuke Hasegawa.

Otkad su se vratili u Formulu 1 2015. godine Honda je uspješno držala status najslabijeg motora, iza Mercedesa, Ferrarija i Renaulta. No, nakon promjene koncepta prošle zime i određenih problema po pitanju pouzdanosti i performansi, izgleda kao da bi u bližoj budućnosti situacija mogla izgledati nešto malo bolje.

Prve bodove ove godine su ostvarili na VN Azerbajdžana gdje su donijeli svoju 3. specifikaciju motora, a na prošloj utrci u Mađarskoj su oba bolida bila u bodovima.

“Mislim da možemo zadržati jednak intenzitet razvoja, ali je teško uhvatiti Mercedes ili Ferrari,” izjavio je Hasegawa.

“Zaista želim da prijeđemo Renault do kraja sezone.”

Na upit je li to realna želja, obzirom na sve probleme koje imaju, Hasegawa odgovara:

“Da, to mogu vidjeti iz podataka koje imam. Neću vam reći broj, ali smanjujemo zaostatak.”

“Vozne karakteristike su u Mađarskoj bile u redu, ali nam još fali čiste snage.”

“Vozači vjeruju u bolid, što je jako dobro, ali je još teško izazvati top 3 ekipe.”

Honda vrijedno radi na novoj specifikaciji motora za koju se očekuje da bi mogla biti predstavljena za posljednju četvrtinu sezone.

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    ZamaF1 Prikaži

    Isto kao svaka vasa ocekivanja odkad ste usli u f1,mislim da ce i ovo propasti. Daj boze da budete konkurenti jer takvo ime treba biti pri vrhu, ali koliko ste razocarali dosada ne znam sta bih ocekivao…



    8

    0
  2. Michael Schumacher
    cavallina Prikaži

    Ha, lani su trabunjali da će se boriti s Ferrarijem… :prcnjau:
    Makar bih voljela da makar i ovo bude slučaj, bilo bi zanimljivo :thumbs:



    7

    0
  3. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Misliti je dr.k znati :)



    2

    0
  4. Pa zar smo opet poceli s najavama?



    2

    0
  5. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Pa dobro trolovi. Što bi čovjek trebao reći?
    Nikad ništa od nas. Bit ćemo uvijek najgori..
    Svakoj se momčadi kroz povijest tako nešto događalo.
    Zamislite da sada i Renault kaže, nećemo nikada stići Ferrari, odustajemo.
    Ferrari kaže nećemo nikada stići Mercedes jer oni imaju više para…..
    Papa F1



    5

    0
    • Sebastian Vettel 5
      ZamaF1 Prikaži

      Neka šute i rade, ovako samo čovjek vidi da si zadaju prevelike ciljeve koje ne mogu ispunit.

      Reanault šuti i radi ( ne efektivno kao merc i ferrari ), pokusavaju dostici najbolje, ali zato sto sute se nikad ne iznenadim kad ne uspiju u svom naumu.



      5

      0
  6. Sebastian Vettel 5
    Ronin Donator Prikaži

    Jako dobra vijest ;)



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni