Noćne utrke uvijek su zanimljive gledateljima, ali i vozačima. Esteban Gutierrez iz Ferrarija nije iznimka i ponudio je svoje viđenje i očekivanja o utrci u Bahreinu.
“Sviđa mi se činjenica da se utrka u Bahreinu vozi po noći. Zbog toga što to ne pomaže samo vozačima, već i samom bolidu. Činjenica da je par stupnjeva hladnije zaista pomaže mehaničkim komponentama. Ovo je staza koja ima mnogo mjesta na kojima se izrazito snažno koči i hladniji zrak itekako pomaže. Kočioni sustav mora biti posebno konstruiran i modificiran za potrebe ove utrke. Najzahtjevniji je prvi zavoj u kojem morate usporiti s 320 km/h na svega 60 km/h u samo 160 metara staze. Vjetar je uvijek značajan faktor na Shakiru i smjer vjetra ima velikog utjecaja na vrijeme po krugu. Za potrebe set-upa bolida, staza zahtijeva srednju postavku aerodinamičkog downforce-a. To je izrazito važno zbog brzih zavoja kakvi su 7 i 8 te 12 i 13. Potrošnja goriva je visoka pa će do izražaja doći maksimalna učinkovitost i efikasnost kod planiranja strategije. Iako će temperature biti niže, vjetar će nositi značajne količine pijeska na stazu. To znači da će gume dodatno trpjeti pa možemo očekivati velik broj ulazaka u boks tijekom utrke.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!