Izdvojeno

Vettel ostao na vrhu do kraja posljednjeg dana testiranja

Piše: Lovro Andraka

Prije 5 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iako Sebastian Vettel nije sudjelovao u drugom dijelu današnjeg testiranja, već je bolid predao Raikkonenu još u jutarnjem dijelu, njegovo vrijeme 1:17.124 na supersoftu ostalo je najbrže do samog kraja.

Drugi je ostao Lando Norris u McLarenu, ali sa poboljšanim vremenom na ultrasoftu, samo 2 desetinke iza Vettela. To vrijeme je bilo brže od oba McLarenova vozača tijekom GP vikenda i bez obzira na mekše gume i bolje uvjete na stazi, 17-godišnji Britanac ostavio je impresivan dojam u svom prvom nastupu u MCL32.

Kimi Raikkonen ostao je treći, ali također s poboljšanim vremenom u odnosu na jutro. Kao i Vettel, svoj najbrži krug je odvozio na supersoftu.

Zvijezda testiranja, Robert Kubica, ostvario je četvrto vrijeme na ultrasoftu sa 1.448 sekundi zaostatka. Ukupno je odvozio 142 kruga što su otprilike dvije utrke u Mađarskoj.

Kubica ipak nije odradio najviše krugova, to je napravio Williamsov debitant Luca Ghiotto koji je odvozio čak 161 krug tijekom današnjeg dana. Uz njih dvojicu, preko 100 krugova odradili su još i Gasly u Red Bullu, Ferrucci u Haasu te Matsushita u Sauberu.

George Russell ostvario je osmo vrijeme sa 90 krugova iza sebe, od kojih su neki bili s modiciranim halom na bolidu. Mercedes je bio jedina momčad koja je odlučila testirati halo, Russell je u dva navrata izlazio s tom zaštitom na bolidu.

Drugi dio dana prošao je bez prekida sve do posljednjih pola sata kad smo vidjeli čak 3 crvene zastave. Prvu je uzrokovao Daniil Kvjat, drugi put je prekinuto zbog krhotina na stazi, a treći put je crvenu zastavu uzrokovao George Russell u Mercedesu. Nakon tog prekida odlučena je da se staza više neće otvarati pa je testiranje završeno nekoliko minuta prije planiranog.

Bilo je ovo posljednje unutarsezonsko testiranje ove godine.

Pozicija Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Broj krugova
1 Sebastian Vettel Ferrari 1m17.124s 40
2 Lando Norris McLaren/Honda 1m17.385s 0.261s 91
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m17.842s 0.718s 60
4 Robert Kubica Renault 1m18.572s 1.448s 142
5 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m18.850s 1.726s 68
6 Daniil Kvjat Toro Rosso/Renault 1m19.116s 1.992s 54
7 Lucas Auer Force India/Mercedes 1m19.242s 2.118s 49
8 George Russell Mercedes 1m19.391s 2.267s 90
9 Nikita Mazepin Force India/Mercedes 1m19.692s 2.568s 48
10 Pierre Gasly Red Bull/TAG Heuer 1m20.337s 3.213s 107
11 Luca Ghiotto Williams/Mercedes 1m20.414s 3.290s 161
12 Santino Ferrucci Haas/Ferrari 1m20.994s 3.870s 116
13 Nobuharu Matsushita Sauber/Ferrari 1m21.998s 4.874s 121

Komentiraj

1 komentar

  1. Žiku Kubice
    Nije loše, s obzirom da je Palmer u Q2 imao 1:18,415
    Doduše, Robi je to uradio na mekšoj komponenti nego Palmer, ali vrijedno pohvale.



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni