Izdvojeno

Charles Leclerc se osjeća spremnim za Formulu 1

Piše: Vettel-Ferrari

Prije 5 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijev junior, Charles Leclerc, nakon jučerašnjeg testiranja u Mađarskoj poprilično samopouzdano je izjavio da je spreman za najelitnije prvenstvo motosporta, Formulu 1.

Leclerc trenutno vozi svoju prvu sezonu u Formuli 2, u kojoj je u dosadašnjih 7 od 11 utrka izrazito dominantan sa 7 uzastopnih pole positiona, 4 pobjede, jednom u sprint utrci i još dva postolja, tako da na ljetnu stanku odlazi s 50 bodova više od drugoplasiranog Rowlanda.

Na jučerašnjem testiranju s Ferrarijevim bolidom Leclerc je odvozio najbrže vrijeme dana i time pokazao odličnu prilagodljivost ovosezonskim bolidima Formule 1 koji su izrazito zahtjevni za vožnju. Iskustvo s bolidima Formule 1 je stekao i prošle sezone kad je na par treninga vozio Haasov bolid. To smatra dovoljnim da napravi debi u Formuli 1.

“Napravio sam sve moguće korake u nižim serijama, tako da se osjećam spremnim sad. Jasno je da je potreban dosta velik korak da uđeš u Formulu 1, ali mislim da sam napravio svaki mogući korak koji je bio koristan za mene i da nema ništa više što bi trebao uraditi da dođem u Formulu 1.”, izjavio je Leclerc.

Govoreći o testiranju s Ferrarijem, Monegažanin je rekao:

“Odličan je osjećaj vratiti se ponovo u bolid Formule 1, i to s Ferrarijem je nešto vrlo, vrlo posebno, nemam riječi da opišem to. Volim voziti bolid, mogu napadati i to je točno ono što želim da raditi u bolidu, to mi prilično dobro pristaje i stvarno volim to.”

Unatoč cilju da vozi u Formuli 1, Leclerc kaže da je trenutno najviše fokusiran na prvenstvo Formule 2.

“I dalje moram nastaviti raditi, još su četiri utrke do kraja, tako da trebamo nastaviti pritiskati i impresionirati, kao što to radimo od početka sezone. Neće biti lako, ali gurat ću tako i dalje. Očito da je nevjerojatno to što radimo od početka sezone i ako završimo tako osjećaj će biti savršen.”

Očito, Leclerc će voditi borbu s Giovinazzijem oko trkaćeg mjesta u Sauberu. Neki izvori kažu da je Talijan trenutno u prednosti, no nastavi li Charles s ovakvim vožnjama u Formuli 2, sve je moguće.

Komentiraj

10 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    I ne samo da se osjeća spremnim. Sa svojim jučerašnjim vremenom na testiranju, Antonio Giovinazzi može puniti gaće…….

    I Lando Norris ima impresivna vremena…… eto, oni nam trebaju a ne Jolyon, Lance i slični.

    Staviš talentirane vozače u F1 bolid, i imaš pravu F1…..



    4

    0
    • Kimi Raikkonen
      IceMan282 Prikaži

      Stoffel je lani zamijenio Alonsa napravio wow posao..ove sezone dobio mjesto i sav je nekako mlak..Giovinazzi isto bljesnuo u predsezoni a na pocetku sezone..polupao se svugdje..sam talent nije dovoljan..osim ako nisi vrhunski..kao Max sada ili Kimi pred 17 godina..samo neka oni vjezbaju i budu strpljivi..pred njima je jos puno godina voznje..sve ce doc na svoje..bolje da se dobro pripreme i budu u vrhu stalno nego da sad uskoce..bljesnu dva puta i nema ih..moje skromno misljenje..??



      11

      0
    • a kako otkrit , zaključit ko su ti talentirani vozači koje treba “stavit” u F 1 da bi bila prava ? na osnovu čega ? rezultata u nižim kategorijama ili ima neki specijalni način za to otkrit ? svakoga za koga se “sumlja” da je talentiran “stavit” u bolid pa neka “pegla” da vidimo je li zaista talent ili… ? dobro šta je leclerc prvog dana bija brži od strolla ali je bija brži i od bottasa , a maxa je “ostavija” čak za 3,4 s ! i šta to znači , pokazuje ? da je bolji od finca i nizozemca ? drugog dana lando norris je bija brži od kimija ,sainza , kubice … možda treba idabrat koga od ovih bottasa , maxa , kimija , sainza Izbacit” iz F 1 , a “ubacit” leclerca i norrisa . kubica se pokraj ovih momčića ne treba ni pokušavat vratit u F 1 je r je za norrisom zaosta skoro 1,8 s . kubica koji je dokaza da je talent i kojega bi mnogi volili ponovno gledat u F 1 u nižim kategorijama je bija poprilično loš … tek jedna titula u Formula Renault 3.5 Series ;) stroll ne treba F 1 no 2015. kad je “poželjni” leclerc u F 3 završija na 4. stroll je završija na 5. mistu ( godinu mlađi od leclerca ) . norris je trenutno 2. u F 3 , a lance je tu osvojia titulu . englez može u F 1 , a kanađanina treba izbacit ? palmera bi trebalo izbacit iz F 1 , a 2014. kad je osvojia titulu u GP 2 pobjedija je vandoorna (47 bodova zaostatka ) i nasra ( 55 bodova zaostatka ) ?!?!??! zanima me kako (pr)ocjenjujete ko je , a ko nije talent i zaslužuje ili ne zaslužuje misto u kokpitu bolida F 1 ? po pobjedama , titulama iz nižih kategorija ? po osobnom afinitetu ili netrpeljivosti prema pojedinim vozačima ? zaista me ovo zanima ….



      2

      0
      • odgovaram za sebe što sve uzimam u obzir:
        pobjede, titule, podiji, bodovi, sudari/kazne, godine provedene u pojedinoj kategoriji, za koji tim je vozio, kakva je bila konkurencija, starost vozača, kakvi su mu sponzori, reportovi utrka, izjave vozača, njegovog tima, konkurencije, motorsport uglednika…masu je kriterija, nisu svi jednako bitni.
        i naravno: pogledati utrke, ili barem nekakve sažetke utrka u kojima je dotični vozio.



        1

        0
  2. It is I, Leclerc
    :mrgreen:



    19

    0
  3. Smatram da se momak treba dobro pripremiti za F1.. Nemaju svi uragan u ledja ko Max pa da mogu demolition derby radit i ostat u F1.. Sauber je prvi korak, bilo bi suludo da ga se stavi odmah u Ferrari.. Za ferrari ima vremena, jedna – dvije sezone u Sauberu mu nece sigurno stetit..



    10

    0
  4. Vjerujem da je dečko odličan, ali full spreman… Tko zna? Osobno mi je prerano. Ne znam koji je jaki faktor Jos Verstapen, ali kao vozača ga se sjećam kao upakiranog idiota, samo kad pomislim na Brazil 2001 i kako je pokupio vodećeg Montoyu dok ga je prestizao za krug. Mali je ušao prerano vi za vi ćaće i zato svi strepe i na startu i u utrci dok je momak negdje blizu. Da, miljama je brži od Josa, ali još uvijek bedak.



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni