Izdvojeno

Di Resta mijenja Massu u kvalifikacijama!

Piše: David Vidović

Prije 5 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon dodatnog pregleda kod liječničkog osoblja FIA-e po završetku trećeg slobodnog treninga utvrđeno je da Felipe Massa nije u stanju voziti kvalifikacije i umjesto njega na stazu će izaći Williamsov rezervni vozač Paul Di Resta.

Massa se jučer poslije drugog treninga osjećao umorno, vrtoglavo i imao je povišenu tjelesnu temperaturu zbog čega je bio prevežen do gradske bolnice u Budimpešti radi pregleda. Noć je proveo u hotelu, te je za jutros bio zakazan dodatni pregled u bolnici prije trećeg treninga na kome je utvrđeno da je zdrav i u stanju da vozi bolid. Međutim nakon nekoliko izlazaka na stazu i samo pola sata treninga Massa je bio vraćen u motorhome Wiliiamsa. U poslednjim minutama treninga kamere su uhvatile kako mehaničari Williamsa vade iz bolida Massino sjedalo i prave modifikacije pedala, što je ukazivalo na promjenu vozača.

Williams je još jutros sumnjao na ovakav ishod pa su oni koji su paddock posjetili ranije mogli vidjeti Di Restu u Massinom bolid kako zajedno s inženjerima prolazi kroz upute.

Paul Di Resta već četiri godine nastupa u DTM-u, a poslednju punu sezonu u Formuli 1 je imao 2013. godine s Force Indijom. 2014. je postao Williamsov testni i rezervni vozač, i osim rada u simulatoru, na stazi je imao prilike da vozi samo bolid iz 2014. tako da nema puno iskustva s hibridnim bolidima. Nikada nije vozio ovogodišnji bolid, i ulazak u isti za kvalifikacije, bez ikakvog treninga ili testiranja ranije sigurno neće biti lak zadatak.

Komentiraj

5 komentara

  1. Adrian Newey
    Renault Prikaži

    Paul nema blage veze lik vozi jednako ko trol, saml sto se ne lupa al po brzini su tu negdje. Malo mi tupasto da to voze penzici zar nema mladjih talenata u 3 PM. Aj ok i Paul se lupa kad se sjetim hahahahah NJONJO ? Pa ko sve vozi f1 bolid a boze moj na sta je ovo spalo hahahahaha


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni