Manje od 24 sata nakon potvrde da do suradnje s Hondom neće doći, iz Saubera je stigla službena potvrda da će i iduće sezone ostati sa svojim dugogodišnjim partnerom, Ferrarijem.
Za razliku od ove sezone, Sauber će iduće sezone biti pogonjen najnovijom specifikacijom Ferrarijevih motora. Frederic Vasseur izjavio je:
“Veoma mi je drago što mogu potvrditi da ćemo nastaviti raditi sa Scuderijom Ferrari kao našim dobavljačem motora u sklopu višegodišnjeg ugovora. Zajedničko iskustvo Saubera i Ferrarija sagradilo je snažne temelje koji će nam omogućiti da napredujemo brzo i efikasno, također i u smislu razvoja bolida za 2018. Uvjeren sam da zajedno možemo ostvariti rezultate koji će odražavati našu strast i odlučnost koja jest, i uvijek je bila, u Sauber F1 Teamu.”
Činjenica da će Sauber nastaviti suradnju s Ferrarijem otvara novu mogućnost za Ferrarijeve juniore, Antonija Giovinazzija i Charlesa Leclerca, da nađu mjesto na gridu iduće sezone nakon što je Haas potvrdio da će oni zadržati trenutnu vozačku postavu. Vasseur nije isključio tu mogućnost:
“To će zasigurno biti dio pregovora. Vidjet ćemo. Idemo korak po korak, prvo rješavamo situaciju s motorom, a onda vozače.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je dobro.. Eventualno popust za motore uz kemijanje sa juniorima.. A i koji bod vise s najnovijim motorom..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš me zanima tko će dobiti mjesto, Leclerc ili Giovinazzi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Marcus Ericsson će dobiti nogu u dupe….. da napravi mjesta za talente od vozača…..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da parafraziram onaj skeč: neće on niđe.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar prvi potez novog sefa
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mu bila teska odluka hahahhaa ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je sigurno, sigurno je :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je uvijek imao motor na nivou, jedino sam se zgrozio 2014 gdje su namjerno zrtvovali PU za aerodinamiku. 2015 ogorman napredak na podrucju PU, msn da su sad izjednaceni s mercom ili minimalan zaostatak. Hocu reci japanci ne dolaze u obzir
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Ferrari je uvijek imao motor na nivou……..” ako je za momčad Ferrari.
Ako nije , nivo motora je padao proporcionalno potpisanoj cijeni ugovora + par zaboravljenih
šarafa u cilindrima za svaki slučaj.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pouzdan a za te sarafe nezz bgm, a to sto daju drugim momcadima par ks slabije e jbg. Stvarno nezz o cemu pricas
0
0