Staza u mađarskoj nikad nije bila posebno omiljena među ljubiteljima Formule 1, no posljednje tri godine imali smo fantastične utrke s tri različita pobjednika u tri različite momčadi.
2014. bila je prva godina nove hibridne ere Formule 1 te povratak turbo motora nakon 1988. Cijela sezona nažalost nije bila previše uzbudljiva jer je Mercedes bio iznimno dominantan, no VN Mađarske bila je pravi cirkus. U kvalifikacijama se Hamiltonov motor zapalio pa je morao startati zadnji, dok je timski kolega Rosberg glatko odnio pole position s prednošću od pola sekunde nad Vettelom. Utrka je priča za sebe s toliko događaja da bi se mogao napisati izvještaj na 10 stranica velikog novinarskog formata. Tko je u cilju mogao zamisliti Ricciarda kao pobjednika, Alonsa kao potencijalnog pobjednika do nekoliko krugova prije kraja i Hamiltona ispred Rosberga?
Sljedeća VN Mađarske bila je veoma emotivna jer je netom prije nje preminuo Jules Bianchi od ozlijeda zadobivenih na VN Japana 2014. Vozači su prije starta položili svoje kacige na stazu te stali u krug kako bi održali minutu šutnje za preminulog kolegu. Utrka nije bila ništa manje spektakularna nego prošlogodišnja. Ferrariji su na startu preoteli prve dvije pozicije Mercedesima, dok je Hamilton u dvoboju s Rosbergom izvukao deblji kraj te izletio u šljunak. Utrku su obilježile borbe u vrhu u drugoj polovici utrke gdje su sudjelovali Vettel, Raikkonen, Ricciardo, Kvyat i Rosberg. Na kraju je pobjedu odnio Vettel, dok je drugo mjesto ni kriv ni dužan pokupio Kvyat, koji je profitirao sudarom Ricciarda i Rosberga u prvom zavoju, nakon čega su obojica morali u boks, iako je Nico imao puno više štete. S probušenom gumom je morao odvoziti cijeli krug te je na kraju pao na 8. mjesto. Sebastian Vettel posvetio je pobjedu Julesu Bianchiju.
Prošlogodišnja utrka nije bila tako spektakularna kao prethodne dvije, no nije falilo akcije na stazi. Najviše pamtimo dvoboj Verstappena i Raikkonena na kraju druge DRS zone, kada je mladi Nizozemac mijenjao putanje tijekom kočenja te izazvao bijes kod inače smirenog Raikkonena. Bila je to utrka u kojoj smo mogli čuti neke pamtljive radio poruke, kao što je bila Verstappenova “vozim kao baba”, aludirajući na to da je Ricciardo prespor i da može brže od njega. “Smetalo” Gutierrez je i na toj utrci bio slijep na plave zastave, pa ga je Hamilton počastio srednjim prstom na startno ciljnoj ravnini. U završnici je malo nedostajalo da vidimo borbu Ricciarda i Vettela za treće mjesto, dok su laganu 1-2 pobjedu ostvarili Hamilton i Rosberg.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je must win za Ferrari, nestrpljivo čekam utrku….
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
” Vozači su prije starta položili svoje staze na kacigu” ?
Dobar tekst, pogotovo jer treba prikratit vrijeme. Ove dvije utrke za redom su me razmazile i sad ne mogu dočekat sljedeći vikend.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo se ne može ubrojiti u tipfeler :D
Hvala na ispravci.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posvetit će i ove godine pobjedu Julesu ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2015. je bila najbolja
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlicna staza samo msn da ce ove god bit manje pretjecanja radi sirine bolida. Rici i max bi mogli bitdobri ode pogotovo Riđa, zadnje nade za mch.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima još Singapur i SAD, tamo će bit dobri.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Marko :thumbs:
Mađarska ima reputaciju dosadne staze s dosadnim utrkama, ali kad malo bacimo pogled na povijest, pogotovo ovu blisku povijest, odnosno upravo ove zadnje 3 utrke, vidimo da su mnoge utrke u Mađarskoj bile vrlo sadržajne i zanimljive.
Meni je definitivno 2014. najbolja od ove 3, što iz objektivnih, što iz subjektivnih razloga. Sama utrka bila je super uzbudljiva, a bila je to (nažalost) zadnja utrka u kojoj je Alonso imao realnu šansu za pobjedu. Cijelu utrku sam bio na iglama, strepio od brže ekipe s obzirom da taj Ferrari nije imao brzinu za pobjedu u normalnim uvjetima, Alonso je zahvaljujući sjajnoj vožnji u promjenjivim uvjetima zaradio to vodstvo. Na kraju je nažalost bio nemoćan na prastarim gumama protiv letećeg Riccija na svježima, ali ipak ostvario sjajan plasman i zadnji podij do danas.
I mene su kao i @daisy razmazile ove dvije uzastopne utrke pa jedva čekam Mađarsku, nadam se uzbudljivoj utrci i dobrom rezultatu za Alonsa, McLaren je redovito bio dobar ovdje pa ako Honda izdrži do kraja bi mogao dogurati do kojeg boda.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovisno kako tko na to gleda.
Sezona je bila uzbudljiva do samoga kraja jer smo gledali borbu za vozački naslov prvaka unutar jedne momčadi do samoga kraja posljednje utrke sezone.
2014. je bila sušta suprotnost sezonama npr. 1992., 2002. i 2004. u kojima smo de facto gledali one man show bez ikakve borbe za naslov svjetskog prvaka. Možda takav scenario nije uzbudljiv ljudima koji navijaju za pojedinu momčad ili vozača zato što očekuju “svoga konja” u utrci za prvaka, pa ako se to ne dogodi proglašava se neuzbudljivom sezonom.
U 2014. smo gledali puno uzbudljivih utrka, nekoliko urušenih vrijednosnih sustava i tehnološku dominaciju Mercedes-Benza.
Edit:
Dobar uvod u nadolazeći GP vikend :thumbs:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U potpunosti se slažem :thumbs:
I meni je 2014. bila zanimljiva. U novoj turbo eri mi je jedino 2015. bila dosadnjikava.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hungaroring je super staza klasik ne znam zašto je ne vole biilo je dobrih utrka i prije 1986 1987 1989 1998 2003 2006 ,, klasik staza a tek vrućine ufff, hungaroring boljastaza nego bahrein dosadni ili abudabi
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1988., 1992. i 2013. su također bile top utrke.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne volim je zato što je dosadna, bezvezna, bez ikakvog zanimljivog dijela, malo preticanja, užasne vrućine, raspadnute tribine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta mislis onda o Monaku? Isto nema pretjecanja, nego eto neka povijest. Monako je zivi uzas da voze moto gp bilo bi tesko za priticat pa eto svi ju izdrzimo za pogledat. Otkad su ubacili usisivac za “motor” ja sam zaspa na svakoj utrci…meni je madjarska extra staza jos samo da je bilo produzit jedan pravac msn da bi se svakome sviđala….pravac radi pretjecanja ofc
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
monaco je isto dosadan, s još manje preticanja. tu sličnosti prestaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ti ne volim klasiku. Dosadna je do zla boga. R&R je prava stvar za utrke
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nikako ne mogu zaboraviti 1990. (kad sam bio na trci).
Izdvojio bih i 1986. (prvu održanu), 1997. (Hill i gubljenje prvog mjesta zbog podloške od pola dolara), zatim onih 30 MSovih kvalifikacijskih krugova iz 1998., 2002. (Ferrari osigurao konstruktorsku titulu), 2006. (cirkus i prva pobjeda Buttona), kao i cirkus 2014.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sretan sam sta sam prisustvovao 2014, ljudi ali nije samo utrka F1 ta što čini pravi vikend..gledajuću u globalu Mađa je dobra destinacija bar za makunti se od žene na 2-3 dana :)
2
0