F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Cosworth spreman za povratak u F1 2021.

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Cosworth, drugi najuspješniji proizvođač motora u povijesti Formule 1 sa 176 pobjeda, sprema se na povratak u Formulu 1 od 2021. kad na snagu stupaju nova pravila za motore. Cosworth je zadnji put u F1 sudjelovao 2013. kao Marussijin dobavljač motora.

Iako nova pravila za motore još uvijek nisu finalizirana, najvjerojatnije je da ćemo imati pojednostavljene i jeftinije V6 turbo hibridne motore, zbog čega su u Cosworthu optimistični i smatraju da mogu krenuti u F1 projekt. Glavni izvršni direktor Coswortha, Hal Reisiger potvrdio je optimizam oko novih pravila i pozitivne razgovore s nekim momčadima:

“Mislim da imamo dovoljnu potporu postojećih momčadi, imali smo razgovore s nekima od njih što nam omogućuje da nastavimo s posvećivanjem projektu. Uvijek je bolje biti povezan s više momčadi na duži period. Mi imamo usmene dogovore s nekim postojećim i budućim momčadima koji bi nam omogućili da budemo održiv dobavljač motora.”

Cosworth je bio prisutan na dosadašnjim sastancima o novim motorima te je pristao biti značajan član radne skupine koja radi na finalizaciji pravila. Zadovoljni su trenutnim prijedlozima i smatraju da bi njihova kompanija bila spremna za proizvodnju takvih motora. Ono što Reisiger ističe kao prvu stvar koje se F1 mora riješiti je jedinica za obnovu toplinske energije, tj. MGU-H, u čemu se mnogi slažu.

“Cijenimo to što smo uključeni u proces. Mislimo da smo dovoljno spremni za povratak u F1 ukoliko se pravila za motore promijene, a glavna promjena mora se dogoditi kod obnove toplinske energije zato što je to najskuplji element koji oduzima najviše vremena.”

“Ako F1 želi novog proizvođača motora za 2021., mora doći do promjena na tom području. Pozvani smo da sudjelujemo u radnim odborima, što nam je jako drago jer smo tako uključeni u proces kojem se veselimo.”

Na pitanje smatra li da Cosworth može proizvesti motor koji bi konkurirao proizvođačima poput Mercedesa i Ferrarija, Reisiger je odgovorio:

“Da. Važno je ne samo za momčadi koje bi opskrbljivali, već i za naš vlastiti brand da se ne uključujemo u F1 ukoliko ne možemo biti konkurentni. Imamo veliki povijesni brand i želimo ga zaštiti onoliko koliko želimo pomoći ljudima da osvajaju utrke, što mislimo da možemo.”

Postoji mogućnost da bi Cosworth mogao dizajnirati i proizvesti motor nakon čega bi se povezali s nekim proizvođačem za daljnju podršku. S obzirom da se u Aston Martinovom hiperautomobilu Valkyrie kojeg je dizajnirao Adrian Newey nalazi Cosworthov motor, već se pojavljuju glasine o suradnji s Red Bullom.

Reisiger je rekao da nikakve odluke ne treba donositi do iduće godine, ali da moraju početi s radom već iduće godine ako će se odlučiti na povratak 2021.

“Krenuli bismo s radom 2018. Znam da postoje rasprave oko pomicanja uvođenja novih motora na godinu ranije, što bi značilo da moramo početi vrlo skoro.”

“Mislim da je naša jedinstvena sposobnost iskazana na LMP1 motoru koji je od koncepta do dinamometra stigao u roku od 11 mjeseci. Čini se da smo vrlo dobri po pitanju te sposobnosti. Ne bih rekao da postoji puno kompanija koje se mogu kretati tako brzo, ali mi možemo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
693 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

    • Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

      Renault bi do tada mogao biti konkurentan, no odnosi Renaulta i RB-a nisu baš najbolji zadnjih godina, tako da je moguć i Red Bull Cosworth. Sauberu bi takav dobavljač pao ko budali šamar, McLaren bi isto mogao ako Honda ostane nekonkurentna….što nije nemoguće jer od povratka do sada nisu ništa značajno napravili. Od drugih neće dobiti motor (Merc i Ferrari sigurno, možda eventualno Renault). Izbora baš i nema pa je dobro za neke što se Cosworth vraća.



      5

      0
      • Sve si dobro reko.
        Ja se nadam da će doći jos neki proizvođac, porsche ili audi bi volio vidjet ko ekipu ( izgleda da je ne moguće da vidimo i audi i porsche ) lamborghini,
        Bmw pa mozda i toyotu. Za hondu bi volio da napuste mclaren i uđu ko ekipa a da mcl uzme bmw.
        Hahhah
        Po mojim zeljama ovako bi bilo:
        Audi/porsche, honda ulazak kao konstruktor
        Lamborghini, toyota,bmw,cosworth ko dobavljaci
        Tada bi f1 bila puna zvucnih imena ?



        11

        0
      • Ferrari-bosna dobra su ti zelje bilo bi zanimljivo vidjeti druge tvornicke momcadi pogotovo audi sa svojom grupacijom (porsche laborghini )


        0

        0
  1. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Inn a ier tveni fajv tveni fajv…



    1

    0
  2. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Kamo sreće da ove promjene uvedu sutra!



    6

    0
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    MGU-H, rak rana ovih hibrida
    Skup, ubija zvuk, skoro pa “ničemu ne služi”, zauzima prostor, jedna komponenta više za pokvarit…… :mrgreen:



    8

    0
  4. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Cosworth – može !!!
    On je ionako dio FORD grupacije a oni imaju para ko Đajić.
    Uvijek kada je trebalo nekim manjim momčadima pomoći u dobavi motora Ford je uskakao.
    Ok, vjerojatno iz neke financijske ili reklamne dobiti, ali da nije bilo tako,
    bilo bi sezona sa upola manje momčadi.



    8

    0
  5. Adrian Newey Renault Prikaži

    Nadam se samo da ne pocnu novu eru u f1 kao Honda koja jos nezna kojim putem krenuti. Mozda je tu i nova prilika za Mc. Ako bi Mc raskinia ugovor s Hondom bi li ih Ferrari bia prisiljen opskrbljivat “motorima” jer su ekipa koja opskrbljuje najmanje momcadi? Barem da jos dvi ekipe uđu u f1 ?


    0

    0
  6. Ja sam siguran da 90% fanova F1 ne zeli ove motore od sljedece sezone i da mozemo zamjenili bi ga vec sutra no ocito se zeli dati Mercedesu jos malo vremena za dominaciju. Sve ovo sa hibridima je uvedeno samo kako bi se zaustavio Red Bull i Renault,a sto je najzalosnije od svega islo se na ruku Mercedesa koji je uspostavio novu. Ne znam kako drugi ali ja se jos ne mogu privici na zvuk ovih motora i sva ona prica o ustedi je laz za siroke mase jer se i danas koristi gorivo no ne u toliko manjoj mjeri da mozemo pricati o nekim stotinama miliona eura ustede. Jednostavno mi se gadi danasnja F1, to je recenica koju nakon 30 godina pracenja ovog sporta ne mogu zamisliti da sam izgovorio no tako je



    6

    0