VN Austrije bila je deveta postaja od njih 20 koje sadrži ovogodišnji kalendar Formule 1. Iako su momčadi odradile nešto manje od polovice sezone, dosta ekipa je već načelo posljednji dozvoljeni (četvrti po redu) element jedne od komponenti pogonske jedinice, nakon čega slijede kazne. Iznimke su jedino momčadi na Mercedesovim pogonskim jedinicama, Toro Rosso s Renaultom te Sauber s prošlogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom.
To znači da su ekipe koje koriste Mercedesove pogonske sustave do sada u prosjeku koristile 1.97 pogonskih jedinica, a slijede ih Ferrarijevi timovi s prosječno korištenih 2.58 pogonskih jedinica za prvih devet utrka sezone. Renaultove momčadi su koristile prosječno 2.86 pogonskih jedinica, a najnepouzdanija je Honda jer je McLaren za manje od pola sezone koristio 5.33 pogonske jedinice.
Sauber koristi prošlogodišnju specifikaciju Ferrarijeve pogonske jedinice te su za prvih devet utrka u prosjeku koristili 2.75 pogonskih jedinica po bolidu.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Mercedes | Bottas | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 3 | 3 | 4 | 2 | 2 | 2 |
Ferrari | Vettel | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Perez | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Williams Mercedes | Massa | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 5 | 7 | 7 | 5 | 4 | 4 |
McLaren Honda | Vandoorne | 4 | 7 | 7 | 4 | 5 | 5 |
Toro Rosso Renault | Kvjat | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 |
Toro Rosso Renault | Sainz | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
Haas Ferrari | Grosjean | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Magnussen | 3 | 4 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Renault | Hulkenberg | 3 | 3 | 4 | 2 | 3 | 3 |
Renault | Palmer | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 | 3 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes dominira
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
merc i honda dominiraju…. i vaka f1 kad ce na kraju komponente odlucit pobjednika….trebali su po 6 komponenti stavit i tjt
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje da su jedbostavniji motori pa svaku trku novi motor, ko nekad i onda pritiskanje do same granice…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li je renault donosio nadogradnju na mguh jer rb i renault već na 4 elementu?
0
0