F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Velike Britanije

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

VN Austrije bila je deveta postaja od njih 20 koje sadrži ovogodišnji kalendar Formule 1. Iako su momčadi odradile nešto manje od polovice sezone, dosta ekipa je već načelo posljednji dozvoljeni (četvrti po redu) element jedne od komponenti pogonske jedinice, nakon čega slijede kazne. Iznimke su jedino momčadi na Mercedesovim pogonskim jedinicama, Toro Rosso s Renaultom te Sauber s prošlogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom.

To znači da su ekipe koje koriste Mercedesove pogonske sustave do sada u prosjeku koristile 1.97 pogonskih jedinica, a slijede ih Ferrarijevi timovi s prosječno korištenih 2.58 pogonskih jedinica za prvih devet utrka sezone. Renaultove momčadi su koristile prosječno 2.86 pogonskih jedinica, a najnepouzdanija je Honda jer je McLaren za manje od pola sezone koristio 5.33 pogonske jedinice.

Sauber koristi prošlogodišnju specifikaciju Ferrarijeve pogonske jedinice te su za prvih devet utrka u prosjeku koristili 2.75 pogonskih jedinica po bolidu.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 2 2 2 2 2 2
Mercedes Bottas 2 2 2 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 3 3 4 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 3 3 4 2 2 2
Ferrari Vettel 2 4 3 2 2 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 2 2 2
Force India Mercedes Perez 2 2 2 2 2 2
Force India Mercedes Ocon 2 2 2 2 2 2
Williams Mercedes Massa 2 2 2 2 2 2
Williams Mercedes Stroll 2 2 2 2 1 2
McLaren Honda Alonso 5 7 7 5 4 4
McLaren Honda Vandoorne 4 7 7 4 5 5
Toro Rosso Renault Kvjat 3 3 3 2 3 3
Toro Rosso Renault Sainz 3 3 3 3 2 3
Haas Ferrari Grosjean 3 4 3 3 2 2
Haas Ferrari Magnussen 3 4 3 3 2 2
Renault Hulkenberg 3 3 4 2 3 3
Renault Palmer 3 4 4 2 3 3
Sauber Ferrari** Ericsson 3 3 3 3 2 2
Sauber Ferrari** Wehrlein 3 3 3 3 2 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Mercedes dominira



    2

    0
  2. Marlboro FI fan Prikaži

    merc i honda dominiraju…. i vaka f1 kad ce na kraju komponente odlucit pobjednika….trebali su po 6 komponenti stavit i tjt



    1

    0
  3. Bolje da su jedbostavniji motori pa svaku trku novi motor, ko nekad i onda pritiskanje do same granice…



    2

    0
  4. Da li je renault donosio nadogradnju na mguh jer rb i renault već na 4 elementu?


    0

    0