F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonsu kazna od 5 mjesta u Silverstoneu

Zvonko Vasilj

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je Honda na prvom treningu u Austriji otkrila da je Alonsov MGU-H na novom motoru u kvaru, za ostatak vikenda su se prebacili na staru specifikaciju motora. Za Silverstone je Honda spremila novu specifikaciju, koju je Alonso koristio u petak na Red Bull Ringu.

Na novoj specifikaciji će biti MGU-H koji je korišten na posljednjem treningu u Austriji. Na bolidu će biti promijenjene i baterije, a kako je to već peta promjena, rezultirat će kaznom od 5 mjesta. Honda očekuje još promjena na motoru, a taktički bi mogli promijeniti komponente koje će ima odgovarati u Mađarskoj, a kazne odraditi u Silverstoneu.

MGU-H koji je otkazao u Austriji bio je Hondina zamjena za staru jedinicu koja je bila nepouzdana, no izgleda da nisu napravili nikakvo poboljšanje. Honda je poslala dio nazad u Japan, gdje će pokušati otkloniti kvar, no kako nema dovoljno vremena, neće biti spreman za Silverstone, već će koristiti staru jedinicu.

 

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Zvonko Vasilj
Pulsmedia autor
90 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Stefan Bellof Znalac krivina Prikaži

    Vjerojatno FIA više ne gleda šta oni mijenjaju jer to niko ne može pratit. Svaki vikend oni promijene sve komponente i to na oba auta. Uglavnom htio sam reć slijedeće: sve što traje dugo i ne mijenja se postane dosadno. Dosadila nam je Mercedesova dominacija pobjeda u hibridnoj eri a tako i Hondina dominacija u promjeni komponenata. Jedino što je zajedničko ovim momčadima je to da su toliko dominantne da se nemaju s kime borit i što su oboje prvi (Honda kad se gleda od iza).



    7

    0
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ja sam se pogubio, ali koristi li Alonso sada nadogradeni motor ili jos uvijek onaj prije nadogradnje??



    4

    0
  3. Marlboro FI fan Prikaži

    FIA mu se smilovala samo radi talenta i upornosti pa mu dali eto simbolicno samo 5 mista i tjt.
    Inace msn da je nando ovan po horoskopu kad je tako uporan :D



    3

    0
  4. Formula 1 villeneuve7 Prikaži

    ja ne znam kako je ovaj covjek jos uvijek pri pameti, pa ovo je stvarno velika sramota Honde. Ne sjecam se kad je zadnji put jedna momcad bila ovako losa. Mozda BAR 1999, mislim da je tada Villeneuve odustao u prvih 12 utrka, od toga 10 puta se bolid pokvario…



    4

    0
    • Da, Bar je te godine bio veoma los tek je Salo u petoj utrci uspio “osvojiti” 8 poziciju koja tada nije donosila poene, i to nakon što je grid prepolovljen.
      Mislim da su jednako loši ili čak i lošiji bili Tyrell i Minardi u 1997 godini.
      No, ne znam koliko je osnovano porediti motore koji su trebali trajati jednu utrku s motorima koji u prosjeku trebaju izdrzati 5 utrka kako je to danas. Da, stvar bude komlikovanija danas imamo komponente kojih nije bilo ranije pa je poređenje motora poprilično nategnuto.


      0

      0
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        Bez obzira na razliku u motorima iz 1997. ili 1999. sa ovim Hondinim godinama ( 2015–2017. ), može se to usporediti.

        1999. Honda se nakon priprema koje su trajale godinu i više vratila u F1. Iako je tvrtka Mugen Honda još uvijek bila prisutna u F1 ( ispravite me ako griješim ).
        Ta 1999. je bila katastrofalna za Hondu ( BAR = exTyrrell ). Ja sam mislio da nikada neću vidjeti gori F1 povratak. Ali evo. Ove nebuloze koje Honda radi su gotovo NEstvarne.

        Nažalost, itekako su stvarne ove poteškoće što peru Japance. Međutim, ja osobno još uvijek vjerujem u Hondu. Japanci, kad-tad bi trebali proraditi. Nekako mi se čini da pritisak medija i općenito pritisak za INSTANT uspjehom nije dobar. Tj. naravno da nije dobar – ali po meni je to pretjerivanje.

        Te medije trebaju odhebati. Tražiti pomoć negdje drugdje ( Ilmor ) treba odhebati.
        Naći nekakvog gurua sa nekim nindžom i to je to – Japancima nitko neće moći ništa.

        Ovo je stvarno, po meni najveća F1 sramota ikada.


        0

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @pigmalion
        honda se vraća sa barom 2000. i osvajaju se dupli bodovi u prvoj utrci!


        0

        0
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        @zekohonda

        Hvala za podsjetnik. U pravu si. BAR je krenuo 1999. sa Mecachrome ( ex Renault ), zar ne?



        1

        0
  5. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Ako u četvrtak ima već 5 mjesta kazne to znači nakon FP1,FP2,FP3,Q, … na dan utrke očekujem 50 mjesta kazne.
    Moj komentar možda zvuči posprdno ili komično ali zapamtite moj komentar pa se čujemo u Nedjelju oko 13,00h ako i dalje bude samo 5 mjesta kazne ja plačam PIVO.



    1

    0