F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Razilaze li se Sauber i Honda prije prve zajedničke utrke?

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema pisanju Autosporta, a koji svoje navode temelji na informacijama s raznih strana, Sauber i Honda su otkazali suradnju koja je službeno trebala započeti sljedeće sezone.

Glasine koje su se jučer pojavile u Njemačkoj su sugerirale da je Honda otkazala dogovor nakon odlaska šefice Monishe Kaltenborn. Međutim, drugi izvori s dobrim poznavanjem situacije su naveli nešto drugačiju situaciju, a to je da je ugovor između Saubera i Honde, koji je objavljen ranije ove godine, zapravo nikada nije bio službeno kompletiran i aktiviran.

To bi značilo da novi Sauberovi vlasnici ne vjeruju previše McLarenovom dobavljaču, te da će kompanija na čelu s Pascalom Piccijem na drugim frontama potražiti konkurentan motor.

Dogovor s Hondom je djelo Monishe Kaltenborn koja je iz Hinwila otišla uoči VN Azerbajdžana. Predsjednik Longbow Financea, novog vlasnika švicarske momčadi, tada je rekao da su Monisha i Sauber dogovorili prekid suradnje zbog različitih stajališta koje dvije strane imaju po pitanju vođenja momčadi u budućnosti. Vjeruje se da je upravo dogovor s Hondom jedan od tih razloga.

Novi vlasnici smatraju da si momčad ne može dozvoliti još jednu sezonu na dnu poretka, te da se trebala fokusirati na nabavu konkurentnog motora. Sauber trenutno koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te se nalazi na samom dnu, a misao vodilja za ovakav potez je bila što ranije osigurati motor kako bi momčad mogla što prije napore uložiti u dizajniranje i konstruiranje jednosjeda za 2017., koji je plod novog aerodinamičkog pravilnika.

Nijedna strana nije željela komentirati glasine te nije poznato u kojem bi smjeru Sauber mogao ići ako se ove vijesti pokažu točnima. Međutim, produljivanje ugovora s Ferrarijem se čini kao najizglednija opcija.

No, i Hondin trenutni klijent McLaren nije zadovoljan formom te traže pogonsku jedinicu na drugim stranama. Mercedes je spreman opskrbljivati još jednu momčad te su se već održali razgovori s McLarenom, a Renaultov direktor Cyril Abiteboul je također rekao da Viry-Chatillon ima kapacitete za četvrtu momčad u 2018., što barem na papiru zvuči dobro za McLaren i Sauber. S druge strane, stvari nikako nisu dobre za Hondu jer su u stanju izgubiti oba klijenta i tako ostati bez momčadi u 2018.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    sad se stvarno bojim da honda napušta f1 na kraju ove sezone.



    8

    0
  2. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Ponovna kombinacija McLaren-Mercedes mi se jako sviđa. Naravno tesko da ce biti konkurentni kao u prosloj suradnji ali definitivno nemogu biti gori od suradnje s Hondom , samo bolji.



    7

    0
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Adio Honda, vratite se 2020 sa normalnim motorom.



    4

    0
  4. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ja sam gotovo siguran da Honda i Mclaren od 2018 nece biti zajedno jer Mclarenu je u cilju zadrzati Alonsa zbog njegovih performansi (ako cijela sezona nije dokaz onda je bila barem Austrija gdje je sa starom i koristenom spec motora pobjedio Vandoornea s novom, nadogradenom) tako da ako Sauber-Honda dogovor propadne onda ih moze spasiti jedino Alonsova objava da odlazi u drugi tim , a i to je upitno……Sauber je svakako u banani vec sezonama i od sljedece sezone trebaju biti bolji bas zbog toga sto nece imati onakvu financijsku krizu kao u 2016…..Ali da se nesto sprema, sprema se jer sam bas danas procitao da je Mclaren spreman dati Hondi vise vremena ukoliko im za 2018 bude osiguran konkurentan motor ?



    2

    0
  5. Honda je za mene najvece razocarenje u povijesti F1. Spomen imena Honde je uvijek znacilo brzinu i pouzdanost i mislim da im je ova sramota zadnje 3 godine nepovratno unistila ugled. Citao sam negdje da su cak jako pali u prodaji osobnih vozila i to posebice u Americi za nekih 25% cak sto su stotine i stotine miliona dolara pa mi je zbog toga jos neshvatljivije da ljudi koji vode tu firmu nisu ulozili vise napora da uloze u ekipu koja se bavi pogonskim jedinicama u F1. 3 godine totalnog debakla jednostavno mora ostaviti traga i pitanje je kako ce se McLaren izvuci iz ovoga jer su i oni ostali bez sponzora pa i sposobnog osoblja koje je otislo u druge F1 momcadi. Prije je McLaren bio vrh za svakog mehanicara i inzinjera dok je danas usputna stanica za Red Bull ili Ferrari sto je strasan gubitak imiđa. Ja shvacam da sa Mercedesovim motorima ne bi ugrozili sam Mercedes koji ocito zadrzava neke tajne motora za sebe i da McLaren ne moze biti Force India pa da se zadovoljava samo ulaskom u bodove,ali Ron Dennis je morao onda naci proizvođace koji imaju iskustva sa ovako kompleksnim motorima no on je izricito inzistirao samo na Hondi valjda zbog povijesti i prijasnje suradnje koja je bila zaista uspjesna. McLaren za sve ovo moze zahvaliti samo Denisu i siguran sam da je potjeran upravo zbog toga,a posto nema neke njegove posebne reakcije oko McLarena u medijima nakon prodaje dionica svjestan je i sam kakvu tesku gresku je ucinio



    1

    0
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Ja se ipak nadam da će Honda proraditi do kraja sezone.
    Manje dobavljača znači i manje nepoznanica.
    Naravno da će i Mercedes i Ferrari i Renault, svojom timovima
    pripremati poboljšanu verziju motora a kupcima samo osnovnu.
    Po tome se odmah zna tko nema nikakve šanse završiti utrku među prva tri
    osim naravno sudara koji bi izbacio 4-5 najboljih bolida.
    Što više dobavljača motora to je situacija zanimljivija.
    Najbolje bi bilo da ih ima desetak


    0

    0
  7. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Dakle stvari su jasne . Očito će honda biti konkurentnija i ostati sa mclarenom te će dobiti veliku pomoć od fia-e, inače f1 ostaje bez jednog proizvođača što nikako nije u interesu ni fia-i, niti libertyu.



    3

    0
  8. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Ah što reči osim to su i zaslužili da ostanu bez i jedne momčadi kad u tri godine nisu uspijeli napraviti pošteni motor.



    5

    0
  9. Marlboro FI fan Prikaži

    mene samo cudi sta FIA nije pomogla mch ove godine….koliko god japanci isli na instrukcije kod merca msn da bi zakazalioni radi pu zaostaju barem 1,5 sec pa nadalje :(


    0

    0