F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Verstappen: “Oprosti” mi ništa ne znači

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Max Verstappen je propustio završiti već pet utrka ove sezone, a posljednje odustajanje, ono u nedjelju u Austriji je bilo treće uzastopno nakon Kanade i Bakua. Izgubivši hrpu bodova zbog odustajanja sada je pao na sedmo mjesto u poretku, iza Sergija Pereza. Od samog starta kruga za zagrijavanje na Red Bull Ringu Maxov dan je išao nizbrdo:

“Već na krugu zagrijavanja sam primjetio da se bolid trese i da nešto nije u redu, kada sam stao na startnu poziciju na gridu bolid se prebacio u anti-stall sustav koji sprječava da se bolid ugasi kada kvačilo ne radi kako treba. Kada su se svjetla ugasila kvačilo je bilo jako tvrdo na lijevoj strani [volana] i imao sam jako loš start. Do prvog zavoja sam sve nekako vratio pod kontrolu i tada sam bio udaren u kotač što je pregrijalo kvačilo koje je u tom trenutku poptuno otkazalo i počelo proklizivati.”

“Ovo nije do momčadi, momci u garaži rade težak posao cijelo vrijeme. Ne mogu nikoga okriviti, ovo je jednostavno loša sreća, i to puno loše sreće za kratko vremena. Moram ostati pozitivan i smiren.”

Verstappen je dan nakon utrke otkrio da je su se glavni u Red Bullu, Horner i Helmut Marko ispričali nakon još jednog odustajanja iako to direktno nije bila momčadska greška.

“I oni su iznenađeni jer se ovoliko odustajanja obično vidi kroz nekoliko sezona, ne u devet utrka. Ispričali su se, ali što mi znači to oprosti u ovoj situaciji, kada od Monaka nisam osvojio niti jedan bod.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Da se verstappen neće zavadit sa red bullom da ode u ferrari hehehe



    5

    0
  2. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Jednostavno je užitak gledati kako ovog prgavog balonju svaku utrku nešto zadesi, ima Boga.



    23

    0
  3. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Max treba šutiti i voziti.
    RB je extremno riskirao kad ga je stavio u prvu momčad.
    Max je dobio priliku koju najvjerovatnije više nitko neće dobit zbog promjene pravila.
    RB je svoju kocku naplatio “rock solid” višegodišnjim ugovorom, vjerovatno s klauzulom za povratak u TR, a sigurno bez izlaznih klauzula za MV.
    Sad mu se situacija čini crnom, ali RB već iduće godine može imati konkurentan bolid.
    Da ponovim: “Max, šuti i vozi!”



    9

    0
  4. Shell Messa Prikaži

    Ham, Vet, Alonso pa i Ricciardo su za tebe vozačine.. Još treba napredovat da bude nivo npr. Hulkenberga. Brzina u jednom krugu (koju mali definitivno ima) ne čini kompletnog vozača..



    5

    0