F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Stefanović u novom pohodu na F1 – šesta sreća?

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vjerojatno najuporniji (i najneuspješniji) u pokušajima ulaska u F1, Srbin Zoran Stefanović, ponovo je izrazio želju za ulaskom na grid. Stefanović je od 1996. godine u šest navrata pokušao dobiti mjesto na gridu, zadnji put 2015., ali nijednom nije bio uspješan.

Najbliže ulasku Stefanović je bio uoči 2010. kad je već bio spreman koristiti Toyotinu šasiju, mjenjač i motor pod svojim imenom. Već je i potpisao ugovor s Kazukijem Nakajimom, ali na kraju nije uspio dobiti FIA-inu licencu. S obzirom da se u zadnje vrijeme spominje velik interes novih momčadi za F1, čak dvije kineske grupe dosad su bile spomenute, bilo bi čudno da takvo razdoblje prođe bez Stefanovića.

Stefanović ovaj put planira raditi iz Italije, uspostavio je bazu u Parmi i angažirao Enriquea Scalabronija, bivšeg člana Williamsa i Ferrarija, da počne sastavljati tehničke aspekte projekta, a već je i dogovorio korištenje zračnog tunela.

Uoči VN Austrije, Stefanović je dao intervju za Motorsport.com:

“Ovdje sam kako bih se susreo s Rossom Brawnom zato što pripremam F1 momčad s bazom u Italiji.”

“Prije dolaska u Austriju sastavio sam neke vrlo važne dogovore: definirao sam da će baza biti u Parmi, što se nalazi na razumnoj udaljenosti od zračnog tunela. Također sam potpisao ugovor sa specijalistom za aerodinamiku kako bi pomogao u radu na projektu.”

Stefanović želi provesti idućih 12 mjeseci sastavljajući momčad prije nego što krene u lov na licencu za 2019. ukoliko FIA pokrene natječaj. Jean Todt je nedavno izjavio kako će natječaj biti otvoren samo ako se pojave ozbiljni i spremni kandidati.

“Kad osjetimo da je pravo vrijeme, moći ćemo objaviti natječaj. Trenutno imamo 10 momčadi, a ideja je imati do 12 momčadi. Dakle imamo priliku, ako dobijemo jednog ili dva snažna kandidata, to je ostvarivo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    Zbog cega nisi kupio Manor i gotova stvar . Klaun .



    6

    0
  2. E moj komšo, jedno su želje a drugo mogućnosti…



    5

    0
  3. Michael Schumacher khar Prikaži

    Jel to onaj Srbin za kojeg je Jergović davnih dana pričao da nije dobio dopuštenje zato što su u F1 sumnjali da mu novac dolazi iz mafijaških krugova ili tako nešto.

    Zakunio bi se da se pričalo o baš Srbinu i mafijaškim novcima u vrijeme onog USAF1 projekta.
    Iskreno ne mogu to sad nikako povezati. :D


    0

    0