F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso na starijoj Hondinoj specifikaciji u ostatku vikenda

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Bolidi McLaren Honde su uoči VN Austrije opremljeni najnovijom, trećom specifikacijom pogonske jedinice koju je Fernando Alonso testirao na treninzima u Azerbajdžanu. No, Japanci su pronašli problem s MGU-H jedinicom na bolidu broj 14 nakon drugog slobodnog treninga, pa su u njegov MCL32 ugradili stariju i već korištenu Hondinu specifikaciju.

“Prošle noći smo uočili problem s Fernandovim MGU-H. Promijenili smo njegovu pogonsku jedinicu; sve nove komponente su korištene tijekom prethodnog GP-a pa neće biti kazni. Motor s unutarnjim izgaranjem će biti specifikacija broj dva s drugog dana u Azerbajdžanu”, kažu iz Honde.

Stoffel Vandoorne je treći slobodni trening završio na 13. mjestu, a njegov momčadski kolega Alonso dvije pozicije niže.

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. stara ili nova potpuno je svejedno jer obje nisu dovoljno dobre. ponavljam iz dana u dan da mi je nevjerojatno to sto jedna firma poput honde ne moze sastaviti konkurentni motor u 3 godine, ali mi je jos nevjerojatnije da je boullier jos uvijek sef mclarena



    3

    0