F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff: Želim čuti Vettelovu stranu priče prije nego donesem svoj sud

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov Toto Wolff ostao je vrlo rezerviran oko incidenta između Lewisa Hamiltona i Sebastiana Vettela na VN Azerbajdžana.

Vettel je zaradio 10 sekundi kazne u boksu i tri dodatna boda na svoju licencu zbog, kako su suci rekli, “potencijalno opasne vožnje”.

Hamilton je komentirao kako se Vettel osramotio takvim potezom, ali kad su novinari upitali šefa Mercedesa što misli o toj Lewisovoj izjavi, Wolff je ostao prilično neutralan:

“Osramotio se tim ponašanjem? Hm…”

“Znate da su emocije snažne u trkaćem bolidu. Vidjeli smo u prošlosti da svi imaju svoju percepciju stvarnosti nakon što se spusti vizir na kacigi. Ne želim štititi Sebastiana ovdje, ali jedino objašenjenje koje imam je da je mislio kako ga Lewis testira kočenjem, što nije bilo točno.”

“Vidjeli smo to iz podataka, a sigurnosni automobil je bio 150 metara ispred. To je bila loša procjena.”

“Skoro pa ne mogu zamisliti da se namjerno zabio u njega.”

“Prema tome, htio bih osobno pričati s njim i čuti što ima reći o incidentu radije nego da donesem sud prije nego saslušam što ima za reći.”

Osim što je bio uzrujan zbog Vettelovog poteza, Hamilton nije sretan niti sudačkom odlukom koja je po njegovom mišljenju morala biti stroža.

Wolff je komentirao:

“Ako vozač to napravi namjerno iz ljutnje onda morate razmisliti o težini kazne. Naravno, on je četverostruki svjetski prvak i mi u Formuli 1 pružamo primjer svim mlađim vozačima što je dozvoljeno, a što ne.”

“Teško mi je razumjeti, to nije ništa promijenilo.”

Iako nije bio oštra jezika prema Vettelu, Wolff je u potpunosti branio svog vozača:

“Najprije, vodeći bolid može diktirati tempo.”

“Sigurnosni automobil je bio jedva 150 metara ispred njega i mogli ste vidjeti na restartu da ga je skoro uhvatio prije SC linije.”

“Nije bilo govora o tome da u toj situaciji ubrzava, nema šanse. Gledajući podatke – kočnica nije bila u igri.”

“Prošao je kroz zavoj i otpustio gas, a Sebastian je udario u njega,” zaključuje Wolff.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

35 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ricciardo: “Seb probably sometimes doesn’t think before he acts.”

    When asked if he was surprised by Vettel’s actions, Horner said: “He’s obviously had, momentarily, a tourettes moment.” ?

    Hamilton: “I’ve heard what he said after the race. Firstly, he doesn’t have my number. I don’t fancy seeing him. I’m going to do my talking on the track.:

    “All I’m thinking is ‘get my head together. I want to kill it in the next 12 races.” Izgleda da nista od razgovora dvojice prijatelja.



    6

    0
  2. Pierre Gasly Perica9 Prikaži

    Pametan čovjek , ovo mu je Susie sigurno rekla :D



    4

    0
  3. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Mene najvise zanima Rosbergovo mišljenje o tom incidentu.



    26

    0
  4. Formula1 f1zd Prikaži

    Zanimljivo. Nadam se da nije zbog toga jer se sprema Vettelov dolazak..



    5

    0
  5. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    Mudar i pametan covijek.



    11

    0
  6. Narain Karthikeyan Nando Alosno Prikaži

    Pale su maske, mrznja se nije odjednom pojavila- ona je tu oduvijek. I moram rec da mi je drago, pa neka se iskri, neka frcaju uvrede, meni to pruza jos jedan dodatan element ovom rivalstvu. Zelim vidit utrku njih dvojice, gdje se bolidi barem priblizno jednaki u normalnim uvjetima. Jedan uz drugog od pocetka do kraja utrke. A za takvu utrku cini mi se necemo dugo cekat hehe :D Mozda cak i austrija



    20

    0
  7. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    Prošao je kroz zavoj i otpustio gas, a Sebastian je udario u njega,” zaključuje Wolff. TO JE TO . Bravo Wolff .



    11

    0
  8. F1puls ivanh Prikaži

    Zar ne vjeruje FIA-i.?



    1

    0
  9. Blue Flag Viper Prikaži

    150 m iza SC-a. Znači Mercov bolid je dug 15 m, znao sam da je malo duži od ostalih, ali 15m…



    7

    0
  10. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Ovo izjavom (ako je istinita) je definitivno optužio i LH i FIA-u.
    U pravilima ne piše da vozač ne smije kočiti neprimjereno i time ugroziti ostale nego ne smije usporiti neprimjereno i ugroziti ostale. Da se seb nije zakucao u LH vjerovatno bi se drugi zabili u njega. LH je definitino usporio tamo gdje ni jedan vozač to nikada ne radi, posle apexa svi dodaju gas. To je čista namjera da se skucaju oni iza. Drugo ako je bio iza SC 150 metara to je već za kaznu jer je udaljenost veća od 10 dužina bolida. S obzirom na izjave FIA-e da identično vozio sva tri restarta onda je zbog razmaka trebao dobiti 3 kazne. FIA se s višestrukim kriterijima zakopala u vlastitu spiralu laži.

    LH je definitivno morao biti kažnjen.

    SV je napravio glupost u afektu, i za to je trebao biti možda čak diskvalificiran.

    Na kraju splet okolnosti u trci je prouzročio završetak kakvog su obojica zaslužili. Seb je prokockao pobjedu, a Ham povećao zaostatak umjesto da ga smanji. Odlično. Primadona će slijedeći put biti pažljivija u blizini crvenog bolida.



    14

    0
    • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

      Kad se ugase svjetla na SC, SC bježi u box, a lider utrke kontroliše tempo i s time odmah pravilo 10 dužina bolida nije na snazi. Problem je što je Vettel na pogresnom mjestu pokusavao biti sto bliže Hamilton, ta krivina je kilometar udaljena od SC linije, i on umjesto da još malo priceka pa se onda pred tu liniju prilijepi, on to radi gdje ne treba. Sva 3 restarta je Lewis usporio na istom mjestu i sva 3 puta se Vettel baš tu zalijepio za zadnji kraj. Aaaa zašto je Lewis usporio? Pa zato što Safety Car nije F1 bolid, vec Mercedes AMG GT R i tom autu treba vise vremena da od tog apexa dođe u box. Na prvom restartu je Lewis malo prije kreno i ured je stigao SC, iz boxa mu je rečeno da sljedeći put još malo uspori da dadne vremena SC da stigne do boxa. Taj AMG GT R sigurno ne ide kroz krivine kao F1 bolid, a na najdužem pravcu također nema ubrzanje i max brzinu kao F1 bolid. Sva 3 restarta je skoro isto odradio i Vettel je kriv što to nije upratio. Što je najsmješnije, u trenutku kad je Vettel skrenuo u Hamiltona, SC je bio nekih 200m ispred :rofl:



      7

      0
      • LH je trebi bit kaznjen zbig toga sto je SC daleko bio. Al je uspo teski pusac, kukavica i asshole. Molba da bottas uspori je dno dna. Koliko je samo lewis glup, pa vettel bi imo drs, tada ga pogotovo ne bi proso.



        1

        0
      • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

        Aaa može se to uradit, Bottas bi ko lud branio poziciju, a Hamilton bi upo u borbu i profitiro. U Španiji ga je Bottas držao ko lud iza sebe.
        Jebi ga, cilj nekad opravdava sredstvo, a cilj je bio i više nego bitan, kako za Hamiltona, tako za Mercedes. Da nije stizao Strolla, uradio bi to Bottas. Ovako fer od Mercedesa, pokazali su da Bottas nije no.2 i vodonoša.


        0

        0
      • HA HA HA
        Bottasa bi prosli obojica. Hamilton bi izgubio tu, jer bi razlika bila +3 a ne +2 boda.
        Mislim da je njemu vise stalo da bude ispred bottasa nego do tog jednog boda.


        0

        0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Ricci ti je sve objasnio, frustracija je gadna stvar.



      3

      0
  11. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    “Seb probably sometimes doesn’t think before he acts,” Ricciardo told BBC Sport.

    “It’s probably driven through passion and hunger. He’s kind of just got to put a lid on it sometimes.”

    “I respect Seb a lot for his grit and his love for the sport, which turns into a lot of passion and sometimes aggression. I respect and like that about him.

    “But today you have seen… whether it’s over the radio, sometimes he will just go crazy. It is probably – what’s the word? – spur of the moment? There’s a better word.”

    “Look, whether Lewis slowed down or not, he has every right to dictate the pace. He’s the leader, and it was too early for him to accelerate.

    “You’re not going to make the restart out of Turn 15. Seb was probably just a little bit over-excited.”


    0

    0
  12. Ferrari racer 29 Prikaži

    A i što da doneseš svoj sud?? svejedno je Lewis u tvom timu zaštićen k’o bjeloglavi sup ;)
    a one priče da se Vettel osramotio krenule su od sky-ovaca koji su totalno, al’ baš ono totalno “objektivni”.. no, dobro shvaćam ih.. tko zna kad ću imati nekog Britanca kao što je Ham ili barem tipa Button i da se bori za naslove.. al, tko zna.. možda je Palmer baš taj skriveni talent :D



    8

    0
  13. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    POČELO JE ,,,, biti će ovo jedna luda sezona borba titana između Hamiltona i Vetela , sada se zakuhalo .
    Jedva čekam nove utrke biti će tu svega još između njih dvoice i kladim se 100% da na kraju sezone se neće više grliti i ljubiti kao na početku jer je borba počela.
    Čini mi se da Merc ima brži auto ali Vetel je vozačina i borit če se a i ima bodovnu prednost.
    To je jedan lijepi izazov za Hama.



    13

    0
  14. Marlboro FI fan Prikaži

    ono kad ti newy sredi 4 titule predjes u ferrari i mislis da si uvatia Boga za muda al ipak mislin da ce seb na kraju slavit



    1

    0
  15. wolff ““Prošao je kroz zavoj i otpustio gas, a Sebastian je udario u njega,” …a kakav je efekt potpunog puštanja gasa bolida F1 naročito pri tim “sitnim brzinama” ? ekvivalentan kočenju ? možda je LH to mora uradit jer SC je bija samo 150 m ispred njega . to je otprilike 30 dužina bolida , LH je pustija gas da ne dostigne SC jer da se to dogodilo teško da bi končnicama zaustavija bolid pošto svi znamo da bolidi i nemaju baš nešto efikasne kočnice .. npr s 200 km/h zaustavljanje traje manje od tri sekunde pri čemu bolid prijeđe oko 65 metara . LH je vjerovatno iza SC vozija 300 kmh pa se boja da ne dođe do kontakta između njega i SC jer tada zaustavljanje traje čak ČETRI SEKUNDE :) :) :) istina je šta volff kaže “… mi u Formuli 1 pružamo primjer svim mlađim vozačima što je dozvoljeno, a što ne.” ovo je loš primjer nadolazećim mladcima no sigurno nije loše primjer lewisov zahtjev da bottas usporava Vettela. to je dapače smjernica mladima kako treba postupat jednom kad dođu u F 1 . uči ih taktici kako pobjedit rivala kad ne možeš brzinom čak ni uz DRS na najdužoj ravnici u kalendaru protivnika “nadjačat” . to je tako u duhu ovog sporta brzine , vještine …. jednu stvar priznajem LH … lukavost u trenutku … pokuša je ponovit prethodnu situaciju kad je massa žestoko pritisnija seba posli odlaska SC . slično je uradija lani u abu dabiju kad je namjerno vozija sporije ispred NR “zbijajući” grupu iza sebe ( niko , seb , max pa možda i ricciardo ) nadajući se da bi neko od njih moga preteći niku i englezu osigurat 3. uzastopnu titulu jer seb je za nikom na kraju kasnija 0,4 , max 1,2 s , a vidili smo u bakuu šta se može desit u zadnjim krugovima … čak i pred samom ciljnom ravninom ;)



    1

    0