F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brawn želi u budućnosti vidjeti 13 ekipa na gridu

Vettel-Ferrari

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ključni čovjek za sportski dio Formule 1, Ross Brawn, izrazio je želju da se broj ekipa na gridu poveća, jer vjeruje da bi više ekipa bilo bolje za sport.

Podsjetimo se, od 2010. godine Haas je jedina potpuno nova ekipa u Formuli 1. Te godine gridu su se pridružila tri nove ekipe od kojih više nijedna nije u Formuli 1, a najduže u sportu se zadržala prvobitna Virgin Racing ekipa koja je jedina i uspjela osvojiti bodove od te tri novopridošle ekipe, ali je bodove osvojila pod drugim nazivima, kao Marussia F1 Team 2014. i Manor Racing 2016. godine.

Haas se od samog početka u Formuli 1 pokazao kao mnogo ozbiljnija ekipa kojoj osvajanje bodova nije strano već od prve utrke. Prvu sezonu su završili sa solidnih 29 osvojenih bodova, što im je bilo dovoljno da završe na 8. mjestu konstruktorskog poretka.

Brawn također smatra da sustav financiranja kojeg je osmislio Bernie Ecclestone nije od pomoći manjim ekipama i da on ne daje perspektivu novim ekipama da se priključe sportu, jer veliki dio novca odlazi velikim ekipama poput Ferrarija i Mercedesa.

“Naš cilj je da u budućnosti imamo dvanaest ili trinaest ekipa. To je moguće postići ako možemo uskladiti ekonomski model, pozicija svih timova mora biti komercijalno ojačana. Želimo postići pravedniju raspodjelu prihoda, iako to neće biti jednostavno,” rekao je Brawn.

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Vettel-Ferrari
Pulsmedia autor
43 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    12 ekipa mi se bas cini idealno… bolje i 13 nego samo 10…



    5

    0
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Glede bodovanja. Vjerojatno je zastarjelo i treba ga mijenjati
    kao što je uostalom Berni promijenio dotadašnji način (10,6,4,3,2,1,)
    dakle samo prvih 6 natjecatelja osvaja bodove i raširio to na današnjih 10.
    Da se mene pita (most izgleda dobro, pročerao bi ja taj autobus preko njega)
    bilo bi ok da svaki vozač koji završi utrku dobije za to 1 bod.
    Daljnje promjene jako ovise o broju natjecatelja.
    Ako ih je samo 20, 15 u bodovima je previše.
    Međutim ako ih je 26 (što Ross predlaže) 15 koji dijele bodove uopće nije puno.
    A možda da jednostavno ide npr:
    50, 40, 30, 25, 20, 15 , 12, 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1
    Uglavnom.
    Zamislite kako je teško podnijeti saznanje da imaš slabi bolid
    a završiš npr: 11, imaš 0 bodova kao i 20-ti
    Znam da se dijeli lova ovisno o bodovima i da je malim momčadima
    gotovo presudno financijski bitno bar jednom završiti 10-ti
    jer time uskaču u klub ekipa koje dijele financijski kolač.
    Ipak, nekako mi se čini da je vrijeme i da će uskoro (2020-2021)
    promijeniti način bodovanja.
    Za moral momčadi bi bilo bolje da ne završavaju sezonu sa 0 bodova
    nego da bar dobiju 1 bod za svaki završetak utrke u regularnom vremenu.
    Time bi i borba na začelju bila interesantnija jer bi
    svi bili u bodovima i tukli bi se da npr: završe 16 a ne 20……


    0

    0
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ne znam vrijedi li još uvijek pravilo da ako ekipa osvoji barem jedan bod onda ne plaća troškove transporta opreme na utrku.
    Bodovi:
    9,6,4,3,2,1 od 1962-1990
    10,6,4,3,2,1 1991 – 2002
    10,8,6,5,4,3,2,1 2003-2009
    25,18,15,12,10,8,6,4,2,1 2010 – danas

    ako ovaj zadnji bodovni sistem podijelimo s 2,5 i zaokružimo:
    10, 7,6,5,4,3,2,2,1,0

    Vidimo da je ovaj najnoviji sistem isto ono što smo imali i prije samo s korekcijom za 2. mjesto i malo sitnine za 9 i 10. mjesto.
    Naime početkom 2000-tih došla je racionalna/proračunata era u F1. Ekipe nisu htjele da vozači riskiraju pokušavajući pobijediti nego su čuvali vrapca u ruci. FIA je povećala razliku u bodovima između 1. i 2. mjesta ne bi li to poslužilo kao motivacija za utrkivanje u zadnjem stintu. Pokušaj nije uspio.


    0

    0