F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli odbacio tvrdu mješavinu za ostatak sezone

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što su prije nekoliko tjedana potvrdili da razmišljaju o ukidanju najtvrđe mješavine za ostatak sezone (osim na Suzuki), ekskluzivni dobavljač u Formuli 1 je potvrdio da hard opciju više nećemo gledati u 2017., odnosno ni u Japanu. Umjesto njih, vozači će tamo birati između srednje tvrde, mekane i super mekane mješavine.

Osim toga, hard gume se neće koristiti ni u Maleziji niti u Brazilu, preostala dva mjesta gdje je njihovo korištenje bilo moguće. Još prije toga je potvrđeno da se narančasto označena guma neće koristiti ni u Velikoj Britaniji.

Problemi s najtvrđom Pirellijevom mješavinom su najprije uočeni na VN Španjolske kada se ona pokazala potpuno neupotrebljivom.

Osim toga, Talijani su potvrdili da će se u Belgiji koristiti ultra mekane, super mekane i mekane gume. I na Spa-Francorchampsu i na Suzuki će, sukladno ranijoj praksi, jedan set najmekše mješavine biti dodijeljen za Q3, dok će jedan set od dvije preostale mješavine morati biti iskorišten u utrci.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Kolike zasluge za taj promašaj imaju momčadi koje su sa testiranja slale krive povratne informacije?


    0

    0
    • Nikakve jer nisu znali koju mješavinu gume testiraju. Gume nisu bile naznačene i jedino je Pirelli znao taj podatak. A na predsezo skim testiranjima je vec sve bilo gotovo.


      0

      0
    • Pastor Maldonado pero Prikaži

      Hmmm, da nisu momčadi znale kada voze tvrde a kada meke gume….. teško.
      Ma znam da je izašla neka priča iz Pirelija o namjerno pogrešnim podacima
      rezultata oko tlakova guma.
      Možda ih je to usmjerilo ka manje radikalnim mješavinama (previše trajnim, premalo gripa…)


      0

      0