Nakon što su prije nekoliko tjedana potvrdili da razmišljaju o ukidanju najtvrđe mješavine za ostatak sezone (osim na Suzuki), ekskluzivni dobavljač u Formuli 1 je potvrdio da hard opciju više nećemo gledati u 2017., odnosno ni u Japanu. Umjesto njih, vozači će tamo birati između srednje tvrde, mekane i super mekane mješavine.
Osim toga, hard gume se neće koristiti ni u Maleziji niti u Brazilu, preostala dva mjesta gdje je njihovo korištenje bilo moguće. Još prije toga je potvrđeno da se narančasto označena guma neće koristiti ni u Velikoj Britaniji.
Problemi s najtvrđom Pirellijevom mješavinom su najprije uočeni na VN Španjolske kada se ona pokazala potpuno neupotrebljivom.
Osim toga, Talijani su potvrdili da će se u Belgiji koristiti ultra mekane, super mekane i mekane gume. I na Spa-Francorchampsu i na Suzuki će, sukladno ranijoj praksi, jedan set najmekše mješavine biti dodijeljen za Q3, dok će jedan set od dvije preostale mješavine morati biti iskorišten u utrci.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolike zasluge za taj promašaj imaju momčadi koje su sa testiranja slale krive povratne informacije?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikakve jer nisu znali koju mješavinu gume testiraju. Gume nisu bile naznačene i jedino je Pirelli znao taj podatak. A na predsezo skim testiranjima je vec sve bilo gotovo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmm, da nisu momčadi znale kada voze tvrde a kada meke gume….. teško.
Ma znam da je izašla neka priča iz Pirelija o namjerno pogrešnim podacima
rezultata oko tlakova guma.
Možda ih je to usmjerilo ka manje radikalnim mješavinama (previše trajnim, premalo gripa…)
0
0