F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes staje u obranu dugačkog međuosovinskog razmaka

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon opsežnih istraživanja nakon VN Monaka gdje su imali dosta problema, ekipa aktualnih konstruktorskih prvaka je ustanovila da međuosovinski razmak nije imao veliki utjecaj na ishod utrke u Kneževini. Dapače, u Mercedesu misle da će takav koncept donijeti brojne prednosti na brzim stazama koje slijede.

“Prije 18 mjeseci smo odlučili da dulji bolid generira više performansi i više downforcea od kraćeg”, rekao je šef Toto Wolff. “S novim pravilnikom, širim gumama i opterećenjima na ovjesu, slijedili smo taj koncept. Sada imamo najdulji bolid.”

“To nas može koštati na uskim uličnim stazama, ali nedostatak je malen u usporedbi s prednostima koje dobivamo na velikim i brzim stazama. Ukupno gledajući, radi se o pronalaženju najboljeg kompromisa u trkaćem automobilu za 20 utrka, a ne optimizaciji istog za jednu jedinu utrku.”

“U prošlosti smo vidjeli da su neke momčadi jako konkurentne samo u Monaku, ili u Monzi i Spa. Prema tome, stvar je kompromisa, a mi smo radili jako dobar posao posljednjih godina.”

Valtteri Bottas dodaje da je setup bio veći krivac za nešto lošije nastupe nego što je to duljina bolida i razmak među osovinama.

“Mislim da je dugački međuosovinski razmak vjerojatno imao minimalan efekt. Momčad je napravila simulacije i izračune, a to je bio samo mali problem. Puno veći je bio problem oko postavki.”

“Naučili smo i vjerojatno smo se mučili kako bismo bolid dobro podesili za stazu. Osim toga, to je vrsta staze gdje je Ferrarijev bolid bolji. U Monaku se činilo da su pronašli puno bolji balans od nas, a kada kao vozač pronađete dobar balans i samouvjereno odvozite puno krugova, to može napraviti veliku razliku.”

Bottas tvrdi da je W08 najbrži bolid na gridu kada je njegov setup savršeno pogođen, iako to često nije tako lako napraviti.

“Mislim da je W08 općenito osjetljiv mehanički i aerodinamički. Sve je odrađeno tako detaljno, i ako sve pogodite kako treba, to je najbrži bolid na gridu. Ako ne, onda je malo teže”, zaključio je Finac.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Jim Clark Nikola Krajina Donator Prikaži

    Wolf je vjerojatno u pravu, nakon sedam utrka taj njihov duži međuosovinski razmak se pokazao dosta manjom manom već što je se predviđalo (ako je i mana), jer su oni bili puno bliže Ferrariju na stazama koje odgovaraju Ferrariju, već Ferrari Mercedesu na stazama koje odgovaraju Mercedesu, naročito u kvalifikacijama. Bojim se da nas najveći razmaci između Ferrarija i Mercedesa u kvalifikacijama čekaju u Belgiji i Italiji.

    Mercedes i dalje prava zvijer, koju je ove sezone nešto teže ukrotiti…



    8

    0
    • Alfa Romeo ferrari Prikaži

      Pa ove sezone se priključila još jedna veća zvijer….



      5

      0
      • Jim Clark Nikola Krajina Donator Prikaži

        Jest i neka je, na moju i na radost svih ferrarista.

        Govorim ovo za Mercedes jer se prije Kanade nastojalo proglasiti Ferrarija dominantnom ekipom, počevši od ključnih ljudi iz Mercedesa pa do Mercedesovih i Hamiltonovih fanova, koji su zaostatak u konstuktorskom i vozačkom poretku pravdali Ferrarijevom nadmoći, koja sve više preuzima primat. A ono u svim važnijim segmentima po ekipu Mercedes je imao bolji omjer i prije, a naročito ga ima poslije Kanade, jedino što im je nedostižno zasad je da im vozač bude prvi u poretku.


        0

        0
      • Alfa Romeo ferrari Prikaži

        Wolf je rekao da je dominacija mercedesa gotova,mislim da će i RB biti sve bliži..


        0

        0
  2. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Naravno. Realno Mercedes je najjači i najbrži još uvijek, i bojim se kako sezona bude odmicala da će bit sve bolji i bolji. Nadamo se da će i Ferrari razvijat bolid napokon kako treba i u pravo vrijeme, a ostali posao će odradit najbolji vozač današnjice Vettel.



    20

    0
  3. Marlboro FI fan Prikaži

    da merc smrsa onih 5kg mislin da bi onda bili tek brutalni



    3

    0
  4. Pa ako se Mercedes ne zna nosit sa velikim međuosovinskim razmakom onda ne zna niko jer oni ipak proizvode i buseve pa sami zaključite.



    4

    0