Izdvojeno

Kalendar za 2018. – prvi put 3 utrke zaredom

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što se FIA-in svjetski motorsport savez sastao u Genevi, objavljen je i prvi provizorni kalendar za iduću sezonu u kojoj ćemo po prvi put u povijesti gledati tri utrke na tri vikenda u nizu.

Povratnička VN Francuske će se održati 24. lipnja i nakon nje odmah slijede Austrija na Red Bull Ringu i Velika Britanija na Silverstoneu.

Što se tiče ostalih promjena, Azerbajdžan će Formulu 1 ugostiti u travnju, a Rusija je pomaknuta za rujan.

Utrke u Kini i Singapuru još nisu potvrđene, obzirom da se čekaju potvrde od vlasnika komercijalnih prava.

FIA je također potvrdila da će se 24 sata Le Mansa voziti 16. i 17. lipnja, što znači da će po drugi put u nizu biti izbjegnuta kolizija s rasporedom F1.

Ožujak
25. Melbourne, Australia

Travanj
8. Shanghai, Kina
15. Sakhir, Bahrein
29. Baku, Azerbajdžan

Svibanj
13. Barcelona, Španjolska
27. Monte-Carlo, Monako

Lipanj
10. Montreal, Kanada
24. Paul Ricard, Francuska

Srpanj
1. Red Bull Ring, Austrija
8. Silverstone, Velika Britanija
22. Hockenheim, Njemačka
29. Hungaroring, Mađarska

Kolovoz
26. Spa-Francorchamps, Belgija

Rujan
2. Monza, Italija
16. Marina Bay, Singapur
30. Sochi, Rusija

Listopad
7. Suzuka, Japan
21. Austin, SAD
28. Mexico City, Meksiko

Studeni
11. Interlagos, Brazil
25. Yas Marina, Abu Dhabi

Komentiraj

18 komentara

  1. zadovoljan sam sa datumom vn francuske, tjedan nakon le mansa… nije džabe carey označio start utrke prije dva dana!



    4

    0
  2. Baku i rusija lutaju po kalendaru



    1

    0
  3. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Sad ce Alonso kmecat bit ce mu naporno :)



    5

    0
  4. Ali zašto idu iz Italije u Singapur, pa nazad u Rusiju, pa u Japan ?? :facepalm:
    Zar nije logičnije Italija – Rusija – Singapur – Japan ?
    Nikad nisu bile 4 u jednom mjesecu.



    2

    0
  5. Sebastian Vettel
    daisy Prikaži

    Kako ce mi falit Malezija ? al lijepo je vidjet Francusku i Njemačku nazad, bez europskih klasika to nije to ??



    3

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Šteta što je Paul Ricard staza pomalo bezveze za F1 utrkivanje…



      2

      0
      • Sebastian Vettel
        daisy Prikaži

        Ja bih isto radije Magny Cours, ali za mene je nekim zemljama, pogotovo europskim, jednostavno mjesto u kalendaru pa mi je ipak lijepo vidjet da su vratili Francusku makar na Paul Ricardu. Međutim vise nego sto mi je drago zbog toga mi je zao Malezije jer je nedvojbeno bolja staza i meni osobno jedna od dražih vaneuropskih uz Suzuku, Kanadu i Interlagos



        2

        0
  6. Nedostaje Sepang, Istanbul park i Imola. Po meni nepotrebne Baku i Sochi, a lagano i Bahrain. Iako je Bahrain bolji od navedene dvije.


    0

    0
  7. Williams
    nigel7 Prikaži

    ma abudabi je dosadna staza,bahrein isto soči bezveze ,singapur težak ,baku katastrofa ,kina dosada,dajte vratite estoril, stari hockenheim,imolu.


    0

    0
  8. Clay Regazzoni
    HeatBlast44 Prikaži

    kakav crni Paul Ricard, Magny Cours je pojam za taj Berniev trosak asfalta i betona…



    1

    0
  9. Narain Karthikeyan
    Nando Alosno Prikaži

    Ma nek mi samo vrate Interlagos za zadnju utrku i sutit cu do kraja zivota



    5

    0
  10. Marlboro
    FI fan Prikaži

    da se mene pita baku vani i ofc monako…svacan povjest monaka al meni je to preee dosadna staza jos kad uzmemo danasnje dimenzije bolida ccc Koliko se god trudija razumit tu stazu ne ide mi kad ima 0 preticanja a u naj slucaju cak 2


    0

    0
  11. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Lipanj
    10. Montreal, Kanada
    24. Paul Ricard, Francuska
    Srpanj
    1. Red Bull Ring, Austrija
    8. Silverstone, Velika Britanija
    22. Hockenheim, Njemačka
    29. Hungaroring, Mađarska

    Još bolje: 5 utrka u 6 tjedana.
    Pribrojimo li još Kanadu….
    baš žestoki 6 i 7 mjesec.
    Sve dobra utrka do utrke osim (meni) dosadne Mađarske
    Eh da mi je uzeti g.o. i slupati pare na obilazak Francuske, Engleske, Njemačke uz
    uvodni let do Kanade.
    Nakon toga bih slobodno mogao i umrijeti…. sretan.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni