F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Todt: Potpuno električna Formula 1 je nemoguća

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Predsjednik FIA-e Jean Todt izjavio je kako Formula 1 nikad neće postati potpuno električna klasa. Električna energija sve se više koristi i konstantno postaje sve popularnija u svijetu, ponajviše zbog ekološke prihvatljivosti. I sama Formula 1 napravila je korak ka elektrifikaciji bolida još 2009. uvođenjem KERS sustava, a najveći korak je definitivno napravljen 2014. uvođenjem hibridnih pogonskih jedinica.

Unatoč tome, Todt je naglasio kako F1 nikad neće postati potpuno električna klasa poput FIA-ine Formule E koja se vozi od 2014. i privlači sve veći broj proizvođača i publike.

“To je nemoguće. F1 je potpuno drugačija disciplina.”

Ipak, izjavio je kako smatra da je F1 krenula pravim putem uvođenjem hibridne tehnologije prije 3 godine.

“To je ogroman korak unaprijed u odnosu na ono što smo imali prije toga.”

Također, dao je podršku Formuli E izjavivši kako je velik fan te je opisao napredak serije izvanrednim.

“Imamo desetak proizvođača koji se žele uključiti te su nam pristupili neki od najvećih gradova na svijetu.”

“Danas imamo brandove poput Renaulta koji su u F1 i u Formuli E. Uvjeren sam kako će Ferrari jednog dana krenuti tim putem, što bismo voljeli vidjeti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Marlboro FI fan Prikaži

    al idete u tom smjeru, ove nove pu su pre komplicirane i skupe. Vozaci dobivaju kazne zbog broja koristenih pu, msn mogli su ih povecat barem na 6 pu po sezoni i jos sta je zvuk ajme majko



    2

    0
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    A gledatelji oko staze viču brrrmm, brmmm



    16

    0
  3. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    “Uvjeren sam kako će Ferrari jednog dana krenuti tim putem.” La Ferrari je dokaz da neće. Uostalom, sami su rekli da ih to ne interesuje, jer njihov hibridni motor u La Ferrariju radi samo zajedno, dok recimo kod drugih hibrida el. motor može da radi odvojeno bez SUS motora.



    1

    0
    • James Hunt herr_Mihael Prikaži

      Mozes mi dodatno pojasniti? Ovo ne razumijem a zanima ne.


      0

      0
    • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

      Trebaš pogledati James Mayov review La Ferrarija na top gearu. Uglavnom, La Ferrari kao i mnogi drugi hibridi ima elektromotor i motor sa unutrašnjim sagorijevanjem, ali za razliku Mc’Larena P1 ili Porsche 918, kod Ferrarija oba motora rade zajedno i ne možeš pokrenut auto samo na el. Motor. P1 i 918 su napravljeni da mogu ici na struju samo, dok Ferrari ne može. Razlog Ferrarija je prost ko pasulj: NE INTERESUJU NAS ELEKTRIČNI AUTOMOBILI! Zato sam se osvrnuo na to da ce Ferrari uci u FE, tj. hocu reci da nece ;)



      1

      0
  4. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Nikad ne reci nikad.


    0

    0