F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari će prvi testirati ‘shield’ zaštitu na Silverstoneu

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Zadnjih nekoliko godina, pogotovo od 2015. nakon smrti Julesa Bianchija u F1 i Justina Wilsona u IndyCaru, FIA intenzivno radi na idejama za poboljšanje zaštite glave vozača. Iako je tijekom prošle sezone svaka momčad dobila priliku za testiranje dosadašnjeg favorita za dodatnu zaštitu kokpita, haloa, taj je koncept prije par mjeseci odbačen i u prvi plan je stavljen novi shield koncept.

Shield zasad nijednom nije testiran na stazi, a prvi put bi trebao biti tijekom slobodnog treninga za ovogodišnju VN Velike Britanije na bolidu Ferrarija.

Iako bi ovaj koncept trebao postati obvezan već od 2018., postoji mnogo sumnji da će to biti izvedivo. Prva stvar je da shield još uvijek nijednom nije testiran, a za ovako nešto potrebno je opsežno testiranje i analiziranje prije odluke o uvođenju. Još uvijek se ne zna je li ovaj koncept prihvatljiv za F1, kakva je vidljivost i slično.

Drugi problem je činjenica da će shield znatno utjecati na protok zraka u gornjem dijelu bolida, zbog čega će inženjeri morati prilagoditi bolid kako bi uklopili shield na njega, što također zahtjeva vrijeme kojeg nema previše, stoga je uvođenje ove zaštite vrlo upitno.

Adrian Newey nedavno je podijelio svoje mišljenje.

“Mislim da je [shield] bolje rješenje od haloa, to sigurno”, rekao je Newey za Autosport.

“Mislim da je prva stvar koju kod shielda moramo provjeriti vidljivost, kako bismo vidjeli je li to prihvatljiva opcija. Ako je utjecaj prevelik, onda očito ne možemo ni početi. U slučaju da bismo onda imali zatvoreni kokpit, to ne bi bila velika stvar da budem iskren. Ali mislim da postaje jako tijesno za 2018.”

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
691 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Moje mišljenje je da se tako nagle promjene ne mogu donosit preko noći (inženjeri ne stignu razvit stvar koja ima velikog utjecaja na auto u tako malo vremena) kako i sam Newey kaže.

    Kako smo do sada vidili F1 će u budućnosti postat sve više siguran čime će izgubit onu najvažniju titulu koju je nosio od samog početka 1950. a taj naziv je “OPASAN SPORT”.

    Kroz par desetaka godina će se utrkivat preko playstationa jer je to jedino sigurno.



    14

    0
  2. E ako uvesu ova sranja onda ne znam kud ide ovj sport. Sta će im ova glupost. Ko ne smije vozit, ne mora. F1 neće biti vise f1 sa ovim smećem. Ovo je opasan sport, i mora to i ostat. Bolidi su sigurni na sudare. I najgore je to sto se uzima julesova smrt ko argument za ovo. Jules bi pogino i da je ovo billo na bolidu. Bolje da zatvore skroz kokpit ko u LMP1 klasi, ako nista bolje bi izgledalo.
    Najbolje je ograniciti brzinu na 100 km/h, onda da se ne smije preticat u krivanama i da se preticanje najavi kako bi ovaj ispred znao sta će vozac iza njega uradit.
    Unistit će formulu ovim debilizmom



    15

    0
  3. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Siguran sam da je puno bolje i isplativije napraviti tri puta veću kacigu od ovih sadašnjih. izgledat će ko alieni, ali biti će zabavno. Smijat čemo se svaki put kad izađu iz bolida sa kacigom ispod pazuha.



    5

    0
  4. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Nadam se da će testirati i reći da ništa ne valja.



    3

    0
  5. Idiotarija…
    & Bianchi nije imao povrede glave nego povredu mozga usliejd deceleracije.



    2

    0
  6. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Ako su to naumili,napravit će bez obzira na naše njurganje po ovom portalu.Uostalom,nek postave i 5-ti kotač za kojeg niko živ neće znati čemu služi ali će svi znati da je zadnja riječ tehnike,otprilike kao MGU-H.O ogromnom a neiskorištenom potencijalu selfi štikova popikanih po bolidima žali bože govoriti.Zapravo F1 je bogom dano “platno”za različite umjetničke izričaje,visokotehnološke,naravno ali se bojim da “umjetnici”nemaju pojma što rade. :D



    1

    0