F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Škrtica Perez

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vijesti

Sergio Perez koštao je na današnjoj VN Kanade svoj tim prilike da osvoje više bodova nego što su to učinili kada su on i Ocon prošli ciljem. Prvo treba ustvrditi ono najvažnije, a to je da se Perez i Ocon ne bore za naslov niti će se boriti ove sezone za njega, osim ako FIA ne diskvalificira Mercedes, Ferrari i Red Bull. S tom mišlju lakše je napraviti timske odredbe, koje je Force India danas pokušala sprovesti.Na njihovu žalost bez uspjeha.

Tim javlja Perezu da bi bilo dobro pustiti Ocona naprijed da pokuša preteći Ricciarda, budući da vrlom Meksikancu to nije pošlo za rukom dugi niz krugova, unatoč tome što Red Bullov vozač nije imao DRS. No, Perez se poziva na utrkivanje i glumi glavnog frajera u kvartu, uskraćujući time priliku da Ocon barem pokuša prijeći Ricciarda i osvojiti mjesto na postolju. Još je poslije utrke izjavio da je Ocon imao priliku preteći njega te da je imao svježije gume, ali kaže da nikad nije bio dovoljno blizu. A možda je zaboravio reći da je imao DRS, pa je prednost koju je Ocon smanjivao kroz prva dva sektora bila time anulirana.

Problem je što je najgori mogući scenarij Force Indije i bio plasman na petom i šestom mjestu (bilo bi to šesto i sedmo vjerojatno, no Raikkonen je upao u probleme), pa je žaljenje još veće zbog propuštene prilike. U najboljem slučaju Ocon bi pokupio treće mjesto, dok bi Perez osvojio šesto mjesto. Bilo bi to 23 boda za tim, ovako je 18. Da plan nije uspio, Ocon bi vratio poziciju (kao i Ricciardo Kvyatu 2015. u Monaku) te bi osvojili isto bodova kao i u scenariju gdje je Perez ispao škrtica. Neki će reći “bori se za sebe, to je utrkivanje” i ostale priče, ali morate znati da on vozi za Force Indiju, a ne Force India za njega.

No, ovdje bi Perez vrlo lako mogao sam sebi zalupiti vrata mnogih timova, dok ih je Ocon vjerojatno otvorio. I sami smo svjedočili ovogodišnjem izboru vozača od strane Mercedesa, a to je da su tražili vozača koji je timski igrač. Mnogo je ljudi očekivalo Wehrleina na tom mjestu, no nije ispalo tako. Prema informacijama koje su uspjele iscuriti vani (hvala zekohonda), Wehrlein je bio veoma prepotentan i bahat u želji za boljim trkaćim mjestom u odnosu na 2016. kada je vozio za Manor. Nije dobio niti mjesto u Mercedesu niti u Force Indiji, već u Sauberu. Njegova je nesreća što ne donosi puno sponzorskog novca kao Perez.

Bilo kako bilo, Perez danas nije razmišljao o budućnosti, nije razmišljao o tome da veliki timovi vode računa o mnogo stvari, a na primjeru Mercedesa ove zime je mogao dokučiti nekoliko stvari. Ne kažem da će ovo odrediti smjer njegove karijere, no ako je bio razmatran od strane ozbiljnijih i većih timova, ovime je sigurno dodao debeli minus kraj svog prezimena. A Ocon je svakom utrkom sve brži i brži, danas je pokazao veliku zrelost za jednog mladića od 20 godina i pred njim bi mogle biti velike stvari.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

25 komentara

  1. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Jako dobar osvrt, slažem se sa svime :D



    7

    0
  2. Max Verstappen F1ST Prikaži

    Bravo za Ocona , al nebi bas osudjivao ni Pereza. Ako je neki vozac brzi neka to dokaze na stazi , ocon je fantasticno vozio trku al premlako pokusavao prestic sergia vjerovatno iz respecta prema ekipi i starijem kolegi. Misljenja sam da je na njegovom mjestu u bolidu FoIn sjedio neki iskusniji klinac tipa Seb ili Max da nebi imali gram respecta i da bi sergio pao ko kruska .
    Moglo je biti bolje za force indiju al i ovako je dobro.



    3

    0
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Marko, apsolutno se slažem.
    I skoro sve sam isto napisao (samo malo kraće) u komentaru na članku o trci, kao i na temi.



    1

    0
  4. Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

    Ovo me uvelike podsjetilo na onu situaciju iz Singapura 2015 kada je Max hladno i otvoreno rekao “ne” momčadskim odredbama i zadobio mnoge fanove tim stavom. Pitam se samo koliko ljudi tog stava brani ovo što je Perez napravio danas. Koliko je ispravno ili ne neću ulaziti. Okolnosti jesu bile drugačije ali prema timu je ispao također jedan škrtica
    Samo ću se složit da je ovim stavom smanjio svoje izglede za jedan Ferrari, Mercedes gdje upravo traže jednog poslušnog vozača.



    3

    0
    • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

      Iza Maxa stoji Helmut Marko, a tko stoji iza Ocona?

      On se nalazi na skliskom terenu, mora biti brži od Pereza, čime bi pokazao da je spreman na velike stvari, a istovremeno mora biti pažljiv i privržen timu.



      9

      0
      • Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

        Da sklizak teren za Ocona ali mislim da on nije bitan u ovoj priči već stav Pereza. Tko je stajao iza Max-a je manje važno. To sigurno ne opravdava njegovo ignoriranje i negiranje prema svojoj momčadi i njihovim odredbama sa kojima su mogli ugrabiti višak bodova u odnosu na ostvareno. Možemo isto tako reći da iza Pereza stoji jedan Malya jel realno kao što je netko od kolega rekao Perez je donio sponzorskog novca, hrpu bodova i najvažnije – podije u zadnje 3 godine pa iza sebe ima podršku koja ga može obraniti.
        Perez je danas napravio identičnu stvar kao i max tada. Okolnosti jesu bile drugačije ali gledano čisto iz vozačkog kuta, brinuli su jedino o sebi i svojim rezultatima a ne o interesima svoje momčadi. Ne ulazim u to tko ima svijetliju budućnost i zaštitu od šefova nego čisto vozačko razmišljanje.
        Samo, eto zanimljiv je stav ljudi koji teško osuđuju ovaj potez a dive se istom od drugog vozača.



        7

        0
      • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

        Koliko znam Ocon ima podršku Mercedesa.


        0

        0
  5. Pastor Maldonado vlado Donator Prikaži

    Naslov članka mi ne kako previse.



    6

    0
  6. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    po meni je ključno što je na radiju rečeno. ako ne uspije, vratit će ti mjesto.
    perez je očito bio toliko zaslijepljen svojim egom, da nije mogao racionalno razmisliti. pokazao je nerespect i nepovjerenje prema momčadi, prema ruci koja ga hrani. to je za mene nedopustivo.
    FI ne pita svaki dan za mjenjanje pozicije, FI nije u borbi za naslov, niti je u borbi za podij svaki dan.
    FI zamjenom vozača ne gubi ništa, a u poziciji je bila za MOŽDA puno dobiti. ali ne. mali meksikanac je odlučio ostati malen.

    vozači su prolazni, navija se za timove. timovi ostaju. oni su konstanta, tradicija.
    želio sam pereza u ferrariju. više ne želim :)



    13

    0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      E vidis, ja uvijek nadjem jednog vozaca i navijam za njega, a ne za tim.



      4

      0
      • Ferrari Korisnik Prikaži

        pa nema veze što navijaš za vozača, šta imaš od toga da pravdaš svaku njegovu grešku ili da govoriš da je upravu kad svi misle da nije i slično, veličina vozača i klasa nije samo u brzini na utrci i bodovima na kraju prvenstva… nemoj bit ko neki Raikonenovi navijači koji su postali velemajstori u smisljanju izgovra i teorija zavjera


        0

        0
  7. Zanimljiv komentar iz Force Indije.

    Perez: “…I knew Esteban had better tyre life because my engineers made me aware of the situation and I replied by asking the team to simply let us race. I think the team was fair and respected my view. The team always comes first and we raced hard, but fair…”

    Fernley: “…After the pit stops, Esteban was right behind Sergio and had a pace advantage thanks to his fresher tyres. We advised both drivers of the situation and considered switching them around, but ultimately we chose to let them race. They were tough with each other on the track, but it was a fair fight…”



    1

    0
    • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

      Hehe, pr izjave najviše volim :)

      Zanimljivo je to kako je Perez nakon utrke rekao da je Esteban imao svježije gume i bolji tempo, ali da nikad nije bio dovoljno blizu. Kako bi i bio kad je on sam imao DRS, a dok ga Ricciardo nije imao nikako.
      Ocon je već sada sa svojih 20 godina jako zreo dečko.



      6

      0
      • Ma jasno, samo kažem kako je sve to lijepo umotano :)



        2

        0
      • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

        da ovo je baš ono izjava za javnost i smirivanje duhova.
        nakraju ekipa gubi respektabilnosti jer nakon što je vozač rekao NE, ekipa izjavljuje da su pustili da se sami utrkuju. pa da ste to htjeli očito nebi niti postavili pitanje/sugestiju.
        ekipa izgleda slabo jer ima neposlušnog vozača :D


        0

        0
      • Max Verstappen F1ST Prikaži

        Rosberg je tako lani pustio Hamija u monte carlu kao fol da pomogne ekipi jer su ga ovi to kao fino zamolili i onda na kraju zamalo da ostane bez prvensta u zadnjoj utrci zbog hamijevog teskog kalkuliranja, nisam bas siguran da je se hami sjetio monte carla kad je blokiraao rosberga nebili ga pretekao vettel i max , prema tome smatram da bi formula 1 bila puno zanimljivija da je malo vise vozaca tipa mad max i perez , u tu grupu ubrajam hamdiju , alonsa vettela . koga vise briga sto su u istom timu. Realno mi je debilno kad vidim ove bodonose tipa bottas i kimi , kako olako propustaju svoje kolege. ubijaju gust i smisao trkanja. Zao mi je oconovog propustenog postolja al podrzavam pereza u svakom pogledu.



        2

        0
  8. Marlboro FI fan Prikaži

    kad neki “osrednji” vozac napravi ovako nesto onda ga se razvice a kad to uradi seb, lujo,nando i max za vrime svoje promocije onda je sve ok jer su oni rodjeni prvaci i usporedjuje ih se s senom itd… perez nece da bude vozac br2 i tjt jedno 2 uvik 2! Je da je malo zeznia tim al ja ga vidin ko velikog vozaca u buducnosti kad odu seb, lujo i navedena ekipa.
    jos kad se tu dodaju weh, ocon, sainz, max ,kvayt…nek se stenci ostre nema tu nis lose kad se vec nmgu borit za titulu



    3

    0
    • Bmw Marko Rakić novinar Donator Prikaži

      Upravo je Kvyat pustio Ricciarda prije dvije godien u Monaku da isprobaju tu ideju. I funkcionirala je odlično, Ricci nije uspio i pošteno je vratio mjesto timskom kolegi.



      8

      0
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      vettel ima 29. perez 27. ocon 20. dakle perez ako je nečija generacija onda je generacija vettela i luje puno bliže nego ovim mladcima.
      neće perez nigdje, pogotovo sa ovakvim stavom, jer je tu i ocon i max i ostala ekipa.
      dobro je kad vozač neželi biti br 2. ali to se pokazuje rezultatima i na stazi. a ne tvrdoglavošću i nepoštivanjem sugestija ekipe. zašto nije pokušao prestići rikija?



      3

      0
    • Ferrari Korisnik Prikaži

      pa zašto bi se vozači koji su u direktnoj borbi za naslov bilo kome micali? malo brkaš kruške i jabuke, za Fernanda bi 99,99% rekao da bi se u Perezovoj situaciji maknio, za Maxa nisam siguran jer je jos uvijek malo mlad i neiskusan u nekim apektima utrkivanja


      0

      1
    • Vozače “broj 1 i 2” si mogu dozvoliti ekipe koje se bore za naslove. Ostalima je cilj ugrabiti što više bodova kao i novaca koji idu uz to. Svaka utrka je scenarij za sebe, a u ovoj je Ocon bio u boljoj poziciji što u konačnici ne mora značiti da ga je ekipa generalno promovirala ispred Pereza.
      Uostalom, ima li npr. Red Bull precizno definirane br. 1 i 2 bez obzira na boju kamere? Ali oni će u svakoj utrci pokušati izvući max bodova prema trenutnoj situaciji i (između ostalog) zato jesu “prvi među ostalima”. A i kad su osvajali naslove, a Sebov je već bio osiguran, javljali su mu “neka štedi gorivo na nižim okretajima” kako bi Webber osvojio drugo mjesto



      2

      0
  9. ali zašto selektivno pamćenje !?!?!? perez sad ispada negativac jer nije propustija ocona koji bi po mnogima preteka ricciarda , a u slučaju neuspjeha bi vratija misto perezu . ko kaže da bi ocon preteka daniela koji je dokaza da je tvrd orah i u borbi sa iskusnijima i odličnim vozačima ? ko kaže da bi ocon “vratija” poziciju perezu ? oba su imala DRS pa je to anuliralo prednost estebana ? gle kura , znači sad je “umjetno” preticanje Ok ? a di su pokušaji preticanja van DRS zone za kojima mnogi “stenju” jer baš to dokazuje nečiji vozački kalibar ? zaboravlja se nepisana istina da je jedno dostići , a drugo prestići ;) ocon je na kraju završija 0,24 s iza meksikanca ,2 – 3 kruga je sergio bija bez pomoći DRS – a pa ga esteban ni uz njegovu pomoć nije prestiga . je li bilo dobro spomenut kad se već spominje korektan odnos ricciardo Vs kvyat i “slučaj” sainz Vs max kad je max odj*a pokušaj TR da sprovede tim odredbe ? sergio vozi za FI , a ne FI za njega … a je li max vozija za TR ili samo za sebe ? ili mu je helmut da “mig” na koji način će u RB ? koju korist je ima sainz tima šta je pokaza da vozi za tim ? samo maxovu opasku kako njega odredbe ne zanimaju i šta on treba mislit o nekomu ko je miljama iza njega ( otprilike je ovako izrečeno ) . je li zato otpa iz kombinacije za RB , 3. tim na gridu ? jesu li se tada carlos i max borili za naslov pa je ovaj postupak maxa bija OK ? bi li moga neki dokaz ( link ? ) di bi se moglo vidit da je pascal bija prepotentan i bahat u želji za boljim timom od manora ? po onome šta sam vidija prošle sezone na sva pitanja novinara odgovara je zrelo i promišljeno bez traga bahatosti , arogancije . na mene je ostavija dojam pristojnog momka puno različitog od maxa i njegove jezičavosti . na portalima sam samo čita kako se iščuđava šta nije angažiran u FI . talent je pokaza u nekim Q , a bogme nije lako bilo osvojit i bod u manoru te u španjolskoj 4 u sauberu . kolega mu ericsson u 7 trka nema ni B od boda . zašto ne bi težija boljem , konkurentnijem timu ? pa rezultati pereza u sauberu su meksikanca i doveli u FI ( 4 podija im je osigura od 5 sotvarenih u 9 sezona ) , a prije toga u McL di ka rookie u timu nije bija loš … 11. sa 49 bodova , 2 mista i 24 boda manje od veterana buttona . istina , teško će perez u neki top tim ali ne zbog vožnje , “ponašanja” nego zbog toga šta ima malo top timova … svega 2 , eventualno 3 … bar kako sad stoji raspored snaga .



    3

    0