Uoči sedme utrke sezone, VN Kanade na stazi Gilles-Villeneuve, s najvećim se zanimanjem na ovom polju pratilo što rade dečki u Sakuri, koji su za ovaj vikend trebali pripremiti poboljšanu verziju Hondine pogonske jedinice RA617H. Šef Hasegawa je rekao da je njen dolazak upitan, što se potvrdilo posljednjih dana. Situacija nikako nije dobra jer MGU-H na ovoj specifikaciji uglavnom traje samo dvije utrke, što je nedopustivo. MCL32, bez obzira radi li se o Alonsovom ili Vandoorneovom, skoro je za svaku utrku u prosjeku trebao po jednu novu MGU-H jedinicu, dok je kod Belgijca to vrijedilo i za bateriju i kontrolnu elektroniku.
Odnosno, ako preračunamo u brojeve, McLaren Honda je za prvih šest trkaćih vikenda u prosjeku koristila 3.58 pogonskih jedinica.
Najpouzdaniji je i dalje Mercedesov M08 EQ Power+, čije su momčadi u prosjeku za dosadašnji dio prvenstva koristile 1.39 pogonskih jedinica. Slijede Renaultove momčadi koje su po bolidu u prosjeku koristile 1.89 R.E.17 jedinica, dok su Scuderia Ferrari i Haas koristili 2.21 jedinicu po bolidu.
Sauber je za prvih šest trkaćih vikenda u prosjeku po bolidu koristio 2.08 jedinica prošlogodišnje Ferrarijeve specifikacije.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) po sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Mercedes | Bottas | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Ferrari | Vettel | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Perez | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Force India Mercedes | Ocon | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Williams Mercedes | Massa | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Williams Mercedes | Stroll | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
McLaren Honda | Alonso | 3 | 5 | 5 | 3 | 1 | 1 |
McLaren Honda | Vandoorne | 2 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 |
Toro Rosso Renault | Kvjat | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Toro Rosso Renault | Sainz | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Grosjean | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Magnussen | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Renault | Hulkenberg | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Renault | Palmer | 2 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!