F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Kanade

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Uoči sedme utrke sezone, VN Kanade na stazi Gilles-Villeneuve, s najvećim se zanimanjem na ovom polju pratilo što rade dečki u Sakuri, koji su za ovaj vikend trebali pripremiti poboljšanu verziju Hondine pogonske jedinice RA617H. Šef Hasegawa je rekao da je njen dolazak upitan, što se potvrdilo posljednjih dana. Situacija nikako nije dobra jer MGU-H na ovoj specifikaciji uglavnom traje samo dvije utrke, što je nedopustivo. MCL32, bez obzira radi li se o Alonsovom ili Vandoorneovom, skoro je za svaku utrku u prosjeku trebao po jednu novu MGU-H jedinicu, dok je kod Belgijca to vrijedilo i za bateriju i kontrolnu elektroniku.

Odnosno, ako preračunamo u brojeve, McLaren Honda je za prvih šest trkaćih vikenda u prosjeku koristila 3.58 pogonskih jedinica.

Najpouzdaniji je i dalje Mercedesov M08 EQ Power+, čije su momčadi u prosjeku za dosadašnji dio prvenstva koristile 1.39 pogonskih jedinica. Slijede Renaultove momčadi koje su po bolidu u prosjeku koristile 1.89 R.E.17 jedinica, dok su Scuderia Ferrari i Haas koristili 2.21 jedinicu po bolidu.

Sauber je za prvih šest trkaćih vikenda u prosjeku po bolidu koristio 2.08 jedinica prošlogodišnje Ferrarijeve specifikacije.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) po sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 2 2 2 2 2 2
Mercedes Bottas 2 2 2 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 2 2 2 2 1 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 2 2 2 2 1 2
Ferrari Vettel 2 4 3 2 2 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 2 2 2
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 2 1
Williams Mercedes Massa 1 1 1 1 2 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
McLaren Honda Alonso 3 5 5 3 1 1
McLaren Honda Vandoorne 2 5 5 3 5 5
Toro Rosso Renault Kvjat 2 2 2 2 1 1
Toro Rosso Renault Sainz 2 2 3 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 2 3 2 2 2 2
Haas Ferrari Magnussen 2 2 2 2 2 2
Renault Hulkenberg 2 2 2 2 2 2
Renault Palmer 2 2 3 2 1 2
Sauber Ferrari** Ericsson 2 2 2 2 2 2
Sauber Ferrari** Wehrlein 2 2 2 2 2 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj