F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes u Kinu dolazi s mnogo aerodinamičkih poboljšanja

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Rosberg

Nakon Ferrarijeve pobjede pretprošlog vikenda u Maleziji, Mercedes je zasukao rukave i tražio svaku sitnicu koja je mana W06. Čelnici momčadi, kao i vozači, nisu imali naročito nasmiješena lica na Sepangu. Rosberg i Hamilton su zajedno posjetili tvornicu u Brackleyu, (inače idu odvojeno) što dovoljno govori koliko je Mercedes ozbiljno shvatio situaciju. Svjesni su oni, kao i mi, da još uvijek imaju prednost, i to ne malu, ali kada imate dominaciju, ne bi željeli da prestane, već stalno tražite načine kako povećati prednost još više. Tehnički direktor momčadi, Paddy Lowe, izjavio je da će momčad u Kinu donijeti mnogo aerodinamičkih poboljšanja.

“Ciljamo na poboljšanje performansi nakon Malezije, pa zato donosimo mnogo aerodinamičkih poboljšanja za utrku u Šangaju.”

No, ako u Mercedesu ne napreduju niti tisućinku, opet bi trebali imati pozamašnu prednost, jer se očekuje dosta hladnije vrijeme, čak 15 – 20 stupnjeva manje nego u Maleziji.

“Temperature u Kini su prilično niske u ovo doba godine, pa je stoga to potpuno drugačiji izazov. Zanima me kako će se naš bolid ponašati na ovom tipu staze koji se podosta razlikuje od Sepanga. Svakako je dobra mješavina zavoja i dugih pravaca.”

U zadnja četiri izdanja Vn Kine, čak su tri puta Mercedesovi vozači bili pobjednici. Hamilton 2011. i 2014. te Rosberg 2012.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Trgnuli se Merđani.. sad je pitanje dali će biti efektivni, ili po bivšem Ferrarijevom sistemu sa hrpom nekakvih “novih” dijelova iz utrke u utrku, no bez nekog očekivanog rezultata.


    0

    0
  2. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Ok, temperatura je niža ali svejedno je staza dosta zahtjevna za prednju livu gumu, zar nebi to onda opet tribalo dali malu prednost Ferrariju koji je nježniji prema gumama. Koliko se sićan Lotus je na više manje svakoj stazi ima prednost zbog manjeg trošenja guma 2012. i 2013.

    Ono što meni daje nadu u ovu sezonu i Ferrari je to da koliko se dalo viditi prošlih sezona kad se Pirelli zaigrava s gumama ko na početku sezone pogodi bolid koje ne troši gume to ga prati kroz cilu sezonu a s druge strane jako teško je naknadno nadogradnjama smanjiti potrošnju ako ti je bolid takav da ih ždere.


    0

    0
  3. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    Ma izbit će ih opet Ferrari :D ;)


    0

    0
  4. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Prvi “alarm” u Mercedesu nakon Vn Australije 2014. Vidjet ćemo jel nas samo malo zezaju, ili je riječ o ozbiljnom poslu.


    0

    0