F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull i Liberty Media imali “tajni” sastanak

Vettel-Ferrari

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Prema pisanju njemačkih novina Bild, Red Bullov dr. Helmut Marko i izvršni direktor (COE) Liberty Medije, John C. Malone, su prošlog tjedna imali “tajni” sastanak na kojem se raspravljalo o novim pravilima od 2021. godine.

Početkom godine su objavljene glavne smjernice novih pravila: jednostavniji i jeftiniji motori, a Malone je jedan od vodećih ljudi koji brine o regulaciji tih pravila.

Od početka hibridne ere motora Red Bull je već nekoliko puta prijetio povlačenjem iz sporta jer nemaju motor s kojim mogu konkurirati za sam vrh poretka, a nedavno je o tome pričao i Helmut Marko. Pred početak ove sezone očekivanja su im bila visoka, a već na predsezonskim testiranjima je bilo jasno da su se precijenili i da će Ferrari i Mercedes voditi usamljenu bitku na vrhu. Nije dugo trebalo da Red Bull ponovo zaprijeti povlačenjem iz sporta, a ubrzo ćemo vidjeti je li ovaj sastanak urodio plodom.

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    obožavam tajne sastanke….



    9

    0
  2. Shell ferrari-bosna Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Novo pravilo od 2021:
    Najbolji motor na gridu ide red bullu uz popust. Ako taj motor pretekne drugi proizvođac motora duzni su im osto ustupiti.

    Najomrazenija ekipa u f1



    23

    0
  3. David Croft Ferrari Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Kako je tajni, ako znamo za njega? :D



    7

    0
    • Jim Clark Nikola Krajina Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Trebao je biti tajni, zato i jest “tajni” pod navodnicima. Kako je Bild saznao za njega, ne znam, ali ova dvojica nisu imalu namjeru podjeliti ga sa javnošću dok ga nitko nije najavio ili poslije o njemu progovorio.



      6

      0
  4. Williams Montoya Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Nisam fan Red Bulla, ni ovakvih metoda, al je cinjenica da treba drastičn opojednostaviti i pojeftiniti motore. Zar nije dovoljna linjenica da ni nakon 4 godine jedna Honda sa svom silom inžinjera i para ko pljeve nemože napravit motor koji će se pomaknut sa zadnjeg mjesta na gridu ? Ne govorim o tome da nisu napravili motor za pobjede, nego nisu napravili motor ni za bodove. Motori moraju bit jednostavniji tako da i neovisni proizvođači tipa Coswortha, Harta, Judda, Ilmora mogu razviti pogonsku jedinicu i eventulano sudjelovati u F1. Trenutno se ovakvim motorima dešava slična situacija iz dvijetisućitih kad su praktično sve momčadi bile tvorničke, a propale su se i preprodale sve privatne momčadi. Sad nije akcenat na momčadima, nego na motorima.



    3

    0
    • Fernando Alonso Alen13ASC Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Spominjanje Honde u ovom kontekstu je irelevantno. Njihov tim stručnjaka je sastavljen od mladih inženjera koji uče kroz proces stvaranja PJ, a Hondi nije cilj na primer u Albert Parku doneti PJ koja je u rangu s prošlogodišnjom Mercedesovom nego taj nivo stići u zadnjoj trci sezone. Filozofija McLarena i Honde se jako razlikuje.
      Hondin pristup razviljanju PJ je uvelike traljav i stalno kasne jer imaju gomiletinu eksperimenta na dinamu s puno različitih konfiguracija komponente. Zato kasne s updateom u Kanadi a preponosni su da kontaktiraju strane stručnjake i inženjere za pomoć oko razvoja.

      Renault je isto imao traljav start 2014 godine ali oni su muku mučili valjda s kooleracijom dinama i testiranja na stazi.

      Mercedes je godinama pre 2014. razvijao hibridnu PJ a Ferrari je tek ove godine uspeo uhvatiti korak s Mercedesom.

      Dakle puno je tu faktora a glavni razlog što ostali prozvođači ne ulaze u F1 je cena razvoja PJ i to što se njihova filozofija ne uklapa s hibridnom tehnologijom F1. Zato će sledeća generacija PJ morati biti puno drukčija od trenutne, da privuče strane proizvođače i stisne grid po pitanju perfomansi.



      3

      0
      • Ferrari sisavac Donator Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        slažem se s ovime što si rekao, htio sam nešto slično napisati ali u manjem opsegu. :)
        nije da honda ne može, nego je potrebno vremena za takvo nešto napraviti. niti je Ferrari uspio iz prve napraviti odličan PU kakav ima danas, trebalo im je 4 godine a oni imaju najveća sredstva za razvoj (uz Benz naravno). Renault isto tako nije odmah napravio PU koji je na trenutnoj razini. koliko god McLaren i svi ostali (i ja među njima :) ) htjeli da to bude čim prije, ništa ne ide preko noći – u ovom slučaju 3-4 godine



        1

        0
  5. Blue Flag Seb05 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    tajni sastanci nisu dobri niti RB pritisak u vezi motora
    ali sigruno znam da napredak tehnologije i smanjenje troškova nemogu ić zajedno
    tako da se trebaju odlučiti šta žele od tih novi motora



    2

    0