Prema pisanju njemačkih novina Bild, Red Bullov dr. Helmut Marko i izvršni direktor (COE) Liberty Medije, John C. Malone, su prošlog tjedna imali “tajni” sastanak na kojem se raspravljalo o novim pravilima od 2021. godine.
Početkom godine su objavljene glavne smjernice novih pravila: jednostavniji i jeftiniji motori, a Malone je jedan od vodećih ljudi koji brine o regulaciji tih pravila.
Od početka hibridne ere motora Red Bull je već nekoliko puta prijetio povlačenjem iz sporta jer nemaju motor s kojim mogu konkurirati za sam vrh poretka, a nedavno je o tome pričao i Helmut Marko. Pred početak ove sezone očekivanja su im bila visoka, a već na predsezonskim testiranjima je bilo jasno da su se precijenili i da će Ferrari i Mercedes voditi usamljenu bitku na vrhu. Nije dugo trebalo da Red Bull ponovo zaprijeti povlačenjem iz sporta, a ubrzo ćemo vidjeti je li ovaj sastanak urodio plodom.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
obožavam tajne sastanke….
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Novo pravilo od 2021:
Najbolji motor na gridu ide red bullu uz popust. Ako taj motor pretekne drugi proizvođac motora duzni su im osto ustupiti.
Najomrazenija ekipa u f1
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je tajni, ako znamo za njega? :D
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao je biti tajni, zato i jest “tajni” pod navodnicima. Kako je Bild saznao za njega, ne znam, ali ova dvojica nisu imalu namjeru podjeliti ga sa javnošću dok ga nitko nije najavio ili poslije o njemu progovorio.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam fan Red Bulla, ni ovakvih metoda, al je cinjenica da treba drastičn opojednostaviti i pojeftiniti motore. Zar nije dovoljna linjenica da ni nakon 4 godine jedna Honda sa svom silom inžinjera i para ko pljeve nemože napravit motor koji će se pomaknut sa zadnjeg mjesta na gridu ? Ne govorim o tome da nisu napravili motor za pobjede, nego nisu napravili motor ni za bodove. Motori moraju bit jednostavniji tako da i neovisni proizvođači tipa Coswortha, Harta, Judda, Ilmora mogu razviti pogonsku jedinicu i eventulano sudjelovati u F1. Trenutno se ovakvim motorima dešava slična situacija iz dvijetisućitih kad su praktično sve momčadi bile tvorničke, a propale su se i preprodale sve privatne momčadi. Sad nije akcenat na momčadima, nego na motorima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spominjanje Honde u ovom kontekstu je irelevantno. Njihov tim stručnjaka je sastavljen od mladih inženjera koji uče kroz proces stvaranja PJ, a Hondi nije cilj na primer u Albert Parku doneti PJ koja je u rangu s prošlogodišnjom Mercedesovom nego taj nivo stići u zadnjoj trci sezone. Filozofija McLarena i Honde se jako razlikuje.
Hondin pristup razviljanju PJ je uvelike traljav i stalno kasne jer imaju gomiletinu eksperimenta na dinamu s puno različitih konfiguracija komponente. Zato kasne s updateom u Kanadi a preponosni su da kontaktiraju strane stručnjake i inženjere za pomoć oko razvoja.
Renault je isto imao traljav start 2014 godine ali oni su muku mučili valjda s kooleracijom dinama i testiranja na stazi.
Mercedes je godinama pre 2014. razvijao hibridnu PJ a Ferrari je tek ove godine uspeo uhvatiti korak s Mercedesom.
Dakle puno je tu faktora a glavni razlog što ostali prozvođači ne ulaze u F1 je cena razvoja PJ i to što se njihova filozofija ne uklapa s hibridnom tehnologijom F1. Zato će sledeća generacija PJ morati biti puno drukčija od trenutne, da privuče strane proizvođače i stisne grid po pitanju perfomansi.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se s ovime što si rekao, htio sam nešto slično napisati ali u manjem opsegu. :)
nije da honda ne može, nego je potrebno vremena za takvo nešto napraviti. niti je Ferrari uspio iz prve napraviti odličan PU kakav ima danas, trebalo im je 4 godine a oni imaju najveća sredstva za razvoj (uz Benz naravno). Renault isto tako nije odmah napravio PU koji je na trenutnoj razini. koliko god McLaren i svi ostali (i ja među njima :) ) htjeli da to bude čim prije, ništa ne ide preko noći – u ovom slučaju 3-4 godine
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tajni sastanci nisu dobri niti RB pritisak u vezi motora
ali sigruno znam da napredak tehnologije i smanjenje troškova nemogu ić zajedno
tako da se trebaju odlučiti šta žele od tih novi motora
2
0