Pirellijev predsjednik Marco Tronchetti Provera kaže da bi rado pozdravili dolazak konkurencije na polju proizvodnje guma u Formuli 1.
Talijanski proizvođač je od 2011. godine ekskluzivni partner F1, a po trenutnom ugovoru taj status će zadržati do kraja 2019. godine.
Posljednji put kad smo imali više proizvođača u istoj sezoni bilo je 2006. godine s Michelinom i Bridgestoneom.
“Utrkujemo se po cijelom svijetu, sami i protiv drugih. Volimo natjecanje.”
“Kad se natječemo s drugima – pobjeđujemo. Spremni smo se natjecati bilo s kim.”
Ipak, Tronchetti Provera kaže da ekipe žele zadržati ovaj status:
“Nikad u posljednjim mjesecima ili godinama nisam čuo želju da se to promijeni.”
Na sugestiju da bi natjecanje među gumarima povećalo troškove, odgovara:
“Prilično je skupo i bez konkurencije. Međutim, imamo dosta iskustva, sakupilo ga se kroz proteklih par godina.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno bi trebalo biti konkurencije na svim poljima, a gumarski rat priželjkujem i nedostaje mi vec godinama pa se nadam da ce to uskoro barem uc u nekakvu raspravu, ali kao sto i oni kažu, nitko ni ne prica o tome premda bi se po meni to trebalo sto prije promijeniti, koji god drugi proizvođač bio
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To bi bila loša odluka.
Zadnje što trebamo su dva gumara…pa jedan radi gume za jednu top momčad, a drugi za drugu dok svi ostali dobivaju otpatke…
Uostalom USA GP iz 2005. je pokazao zašto je to loše.
Treba biti jedan gumar tako da imamo jedno pravo polje neutralnosti.
Više gumara samo uništavaju strategije i samu akciju na stazi…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U potpunosti se slažem s napisanim :thumbs:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po tome bi trebalo imati i jedan motor tj. Proizvođača jer samo nam treba da netko radi odlican motor za sebe ili ekskluzivu a ostali dobivaju otpatke.
I ovako taj jedan gumar moze pogodovati jednoj momcadi i onda su svi ostali u banani kao npr merc tajni test i cudom od tada oni najbolje cuvaju gume 3 sezone. A da je bilo vise gumara mozda bi bar jedna momcad iz drugog tabora konkurirala ovako nista.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve to stoji.
Stoji i ovo što su napisali kolege iznad.
Jbga, i ja sam nekako za jednog gumara.
Pa, ko se kako snađe.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda trebamo imati kao što kolega kaže samo jedan motor, ili možda samo jednu šasiju pa da vidimo tko je uistinu najbolji vozač. Odnosno, idemo u ekstreme, dajmo svima isti bolid pa da tek onda vidimo tko je sposoban za što. Jer, ovako recimo Alonso, Ricciardo, Verstappen, Hulkenberg, i masa njih ne može zaprijetiti vrhu. A realno neki od njih definitivno zaslužuju priliku.
Pozdravljam konkurenciju na svim poljima. Možda da je što više faktora koji mogu utjecati na ishod. Ako će krajnji rezultat biti baš lošije utrkivanje, lošije strategije i sama akcija, pa može i pod tu cijenu. Ali konkurenciju u svakom polju podržavam.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne…niste shvatili sto sam zelio kazati ocito.
Ne idite u ekstreme…
Ako vec imamo razlicite proizvođace motora zasto nam treba jos jedna razlika između ekipa bez ikakve potrebe?
Ovako su svi na istome i snađi se druže…a i troškovi su manji.
Nema nikalvog argumenta za dodatnog proizvođaca guma…to je nostalgija ništa drugo.
Na taj način nema kontrole guma, ako nema dovoljno strategije nitko ne moze utjecati na to itd.
Zbilja želite jos jednu situaciju kao iz 2005?!
Koja je skoro ubila F1 u Americi?
Okay…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao sto si reko, konkurencija na svim poljima
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam za vise gumara u f1. Mislim da bi bilo zanimljivijeda ima jos npr michelin
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nisam za više gumara. Bilo bi stanje kao sad s motorima, samo još drastičnije. Kome treba još neka situacija gdje ekipa radi sve dobro na svom bolidu (i motoru), ali se ne mogu boriti na vrhu jer im gumar ne radi dovoljno dobar posao. Nadam se da ce kroz koju godinu i motor postati manji faktor i da se fokus prebaci na ono na što svaka momčad može direktno utjecati, a to su šasija+vozači.
Po meni je jedina i glavna uloga guma da bude isto za sve, te da omoguće maksimalno pritiskanje svakom bolidu, to je to. Nakaradno mi se čini da su ograničavajući faktor, sto bi se lako moglo dogoditi kad bi ušla konkurencija.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako se ne mogu sloziti sa tobom. Ali svako svoje misljenje ima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetma slazem se s tvojim misljenjem i ja imam isti stav dajte svima istu gumu na kojoj se moze pritiskat a kao sto kazes nadajmo se svi za dobrobit sporta da ce i motor imati sve manju ulogu a da ce se moci istaknuti radovi Neweya,Prodromuoa i njima slicnima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda dajte svima isti motor i iatu sasiju. Po mom misljenju trebaju biti najmanje dva dobavljaca guma
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema apsolutno nikakvog razloga za više gumara u F1…
Dajte argument i ja cu naci 2 protuargumenta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dok je nešto dobro, ne treba mijenjati.
Više dobavljača guma sutra imalo bi smisla samo ako su gume ograničavajući faktor danas.
Kada bi se momčadi žalile na kvalitetu guma, da ih limitiraju u pokazivanju
pune snage bolida…..
Bilo bi strašno da se ponove sezone u kojima si na početku znao
koje momčadi nemaju šanse za vrhunske rezultate zbog ugovora s “krivim” gumarom.
Vjerojatno će doći i vrijeme kada će biti potrebno više proizvođača a to je vrijeme
kada će se trenutni opustiti i raditi loše.
Ne podržavam dva proizvođača guma, ali npr : deset različitih proizvođača
(savka momčad svojega) e to bi bila igra .
To bi bilo kockanje između propasti i novog uzleta u nepoznate visine Formule 1
Jer F1 je sport koji vrti enormnu lovu zbog razvoja i unapređenja !
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba ostati jedan proizvođač…to je najbolje za svih,svi imaju iste gume na testiranjima,i nema zbrke,pitanje je samo što odabrati od mekših ili tvrđih guma.U nečijem sam komentaru pročitao neka daju onda svima iste motore itd,to nije isto:
0
0