F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull zabrinut zbog sljedeće tri utrke

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Posljednje dvije staze na kojima su se vozile utrke ovogodišnjeg prvenstva su odgovarale karakteristikama Red Bullovog bolida, a Daniel Ricciardo je na obje uspio doći do postolja, mada na trećem mjestu u Španjolskoj može zahvaliti i odustajanjima bržih bolida ispred sebe.

Sljedeće tri staze su zato potpuna suprotnost: Circuit Gilles-Villeneuve, Baku City Circuit i Red Bull Ring.

“Mislim da svakako bolje razumijemo bolid, bolje ga razvijamo, dodajemo mu performanse i u tome smo bili učinkoviti”, rekao je šef momčadi Christian Horner. “Malo sam zabrinut za Kanadu i Baku jer su to potpuno drugačiji izazovi. Prema tome, sljedeće tri staze će za nas biti jako teške – Kanada, Baku, Austrija. To će biti naš najveći izazov u kalendaru uz Monzu.”

“Ako na te tri staze možemo biti dobri, onda za nas druga polovica sezone može biti bolja od prve s obzirom na ono što pripremamo za nastavak sezone.”

S druge strane, njihova sestrinska momčad očekuje dobre rezultate iako, poput Red Bulla, koriste Renaultov pogon.

“Prošle godine smo u Montrealu bili zapravo brži nego što smo mislili”, rekao je Toro Rossov tehnički direktor James Key. “Ne znam hoće li to biti slučaj ove godine, ali smo manje zabrinuti nego što bi inače bili. Gume nam odgovaraju, naš bolid bolje reagira na mekše gume.”

“U Azerbajdžanu smo bili konkurentniji nego što smo očekivali uzimajući u obzir važnost motora. Vidjet ćemo, ali trebali bismo biti u boljoj situaciji nego što smo bili na zadnjoj utrci.”

Red Bull je na VN Španjolske uveo veću nadogradnju za RB13, dok su u Monaku dodali T-krilo. Što se tiče performansi same šasije, Max Verstappen kaže:

“U redu je. Još uvijek nismo najbolji, ali isto tako nismo jako daleko. Nije samo do downforcea, u Monaku također trebate dobar mehanički grip. Mislim da na tome trebamo poraditi.”

Na pitanje gdje se Red Bull muči po pitanju mehaničkog gripa, Nizozemac dodaje:

“Teško je reći. Ferrari izgleda jako dobro pri promjeni smjera. U tom području se možemo poboljšati, ali mislim da je u Monaku dio krivnje pao i na zagrijavanje prednjih guma koje nije bilo fantastično.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj