F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda nije sigurna hoće li nadogradnja biti spremna za Kanadu

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

U Hondi su prvu značajniju nadogradnju planirali za VN Kanade koja se vozi sljedećeg vikenda, ali šef Yusuke Hasegawa je priznao da još uvijek nisu sigurni hoće li se to uistinu dogoditi. Problem je manjak vremena za testiranje i dokazivanje da je nova jedinica pouzdana.

“Ne predajemo se i jako se trudimo kako bismo bili spremni, ali ne mogu odlučiti prije četvrtka. Već smo dobili određene performanse, ali ako to su jako mala poboljšanja, nije vrijedno mijenjanja motora.”

“Nismo započeli rad na postavkama. Ako nismo dovoljno samouvjereni kako bismo podesili tu specifikaciju, to će uzrokovati probleme s voznim svojstvima, tako da su postavke također važne.”

“Imamo neke druge elemente u razvoju, možemo ih uvesti ako možemo podesiti motor i ako možemo provjeriti pouzdanost. Cijeli paket još uvijek nije spreman, ali imamo neke čimbenike koji jesu.”

“Bit će jako tijesno uvesti veliko poboljšanje za Kanadu.”

Japanski proizvođač trenutno najviše radi na samom motoru s unutarnjim izgaranjem, ali i turbopunjaču.

“Motor je područje koje najviše trebamo poboljšati”, dodao je Hasegawa.

Honda je u 2017. promijenila samo mape, napravila izmjene radi pouzdanosti te je uvela promjene kod sustava zaduženih za usis i dobavu goriva. Pomoć su tražili i dobili od Ilmora, a navodno i od Mercedesovih stručnjaka.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Kod vas je jedino sigurno da ništa nije sigurno.:),:)



    14

    0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    50ak BHP od ICEa navodno. No u pitanju je Honda.



    5

    0
  3. Nek bace u vatru pa ce vidjeti jel radi ili ne. Toliko price a nista se ne dogada. Za poludit!



    3

    0
  4. Hajde hoćete li proradit vise jbt…



    3

    0
  5. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Situacija je toliko losa da bi, po mojem misljenju, ova nadogradnja trebala dovest McH ispred Force Indie i to poprilicno blizu Rbr ako ikako zele Alonsa u 2017…..Problemi s pouzdanoscu, tek nesto mali pomak ne dolaze u obzir jer ova nadogradnja je moguce i najbitnija do sada



    3

    0
  6. Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

    A ja nisam siguran dal sam psihološki spreman za njihovu “nadogradnju”



    5

    0
  7. Alfa Romeo ferrari Prikaži

    Čudim se Hondi…nije mi jasno da japanci ne slože bolid kako treba i da je konkurentan.


    0

    0
  8. Narain Karthikeyan Nando Alosno Prikaži

    Kazu da ih brine oce li novi motor bit pouzdan…
    Pa i ovako i onako nije, nek barem bude brzi i eksplodira nego spor i eksplodira



    5

    0
  9. Honda zekohonda Donator Prikaži

    Agonija se nastavlja…



    2

    0
  10. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Ne vidim nikakav napredak u Hondi a bogami niti neku svijetlu budućnost više ništa ne govore.Njihovi svi projekti su propali a sada ih više niti nema očito je Honda takva kakva je i točka,Renault je bolji ali ne dovoljno a Ferrari i Mercedes vladaju ovim novim složenim motorima tako da bi Mclarenu ako žele vidjet postolje ili ga bar nanjušiti bilo bi dobro promijeniti dobavljača.



    2

    0