Izdvojeno

Alonso: Ako u kalendaru bude 25 utrka, otići ću iz Formule 1

Piše: Marko Rakić

Prije 5 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Fernando Alonso nije posebno oduševljen idejom novih vlasnika Formule 1 o povećanju broja utrka kroz sezonu. Chase Carey i ekipa izrazili su želju za povećanjem staza na kojima bi se utrke održavale, a kao glavne je naveo egzotične lokacije poput Miamija, NewYorka i Las Vegasa.

“Vidim što planiraju napraviti”, rekao je Alonso. “Pročitao sam da žele 25 utrka u sezoni. Kada sam ja počeo voziti u Formuli 1 bilo je 16 utrka, sada ih je 20. Ako mi kažu da će u kalendaru biti 25 utrka, otići ću iz Formule.”

Nakon toga se osvrnuo na svoju budućnost i sveprisutne speukulacije o njegovom trkaćem mjestu za 2018. godinu.

“Vidjet ćemo, lagao bih vam da kažem kako imam konkretan plan. Mogu otići u drugu momčad, bio to Mercedes ili netko drugi. Ako Renault počne dominirati, zaista ne znam. Mislim da su vrata Red Bulla zatvorena jer oni imaju dugoročne ugovore sa svojim mladim vozačima.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Ovaj kao RB…svako toliko pa izjavi kako ce otići.
    Pa idi….



    21

    0
  2. Meni izgleda da honda neće jos zadugo proradit. Kako god da okrenes bomje mu je u renou. Ipak su fabricka ekipa…



    5

    0
  3. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Najbolje bi bilo da zaradujete milijone i da imate 1 utrku u kalendaru.



    14

    0
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Neda se Alonsu putovati.


    0

    0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Nekad je onih 1 utrka od onih 16 bila zanimljivija neg 20 u jednoj sezoni…Hvala Bogu na ovosezonskoj borbi na vrhu i promjeni pravila, pa se i to polako mijenja, ali Alonso je u vecoj utrci s vremenom nego doslovno utrci, pa je s obzirom i na situaciju ocekivano ovo



    1

    0
  6. Daj Fernando ne seri, da sjediš u Mercedesu ili Ferrariju bolio bi te miško koliko utrka ima!
    Da se razumjemo, i dalje smatram tog vozača u top 3 u F1, ali postaje naporan sa svojim izjavama!

    Ja mislim da je dosadan i svojim fanovima; omašio je ceo fudbal šta je otišo iz Ferarija! Ali tu mu se nema šta reći jer mu Ferari nije dao konkurentan bolid sve njegove godine, (iako 2010 i 2012 su bile jebene godine…..) ; ali koliko je Michael bio u Ferrariju dok nije počela rapsodija!?

    A kvragu Fernando…. Stabiliziraj se i ne šizi sada; ti si srao da samo radiklano i nikako drugačije se nemože skinut Mercedes sa trona….

    Nažalost omašio si ceo fudbal i šteta šta takav jedan vozač trune u McLarenu koji se sramoti!



    8

    0
  7. Kakav snowflake
    Ako odlučiš da ti je dosta jednostavno odi, a ne kmečat ima tko će vozit. Kako je tzv. “curica” Niko Rosberg jednostavno digo sidro kad se zasitio.



    11

    0
  8. Blue Flag
    Seb05 Prikaži

    nevezano uz Alonsa, čini mi se to previše utkra, bolje kvalitetu nego kvantitetu



    4

    0
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    dosta otvorena izjava. zanimljivo.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni