F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff bocnuo Pirelli, oni žestoko odgovorili

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je Toto Wolff bocnuo Pirelli i Ferrari izjavom da je prava “talijanska misterija” zašto Ferrari tako dobro zagrijava gume, dok Mercedes to ne može – sad je dobio i odgovor iz Pirellija.

“Gume su iste za sve. Možda jer Mercedes naviknut na puno uspjeha kojeg su imali prošlih godina pa je sad ispred njih težak zadatak, ali oni će se vratiti. No, Ferrarijevi inženjeri su radili kao ekipa i napravili su nešto što nitko nije očekivao. Morate im dati priznanje i biti zadovoljni onime što je talijanska ekipa napravila.”

Ovom izjavom pomalo se vraćamo na debatu od prošle godine kad se raspravljalo tko je najozbiljnije shvatio Pirellijevu ponudu da se testira na modificiranim bolidima koji bi simulirali nivoe downforcea koje bi imali 2017. godine.

Većinu posla za Mercedes odradio je Pascal Wehrlein, dok je Sebastian Vettel preuzeo odgovornost da testira za Ferrari. Osim toga, kažu da je i posjetio Pirellijevu tvornicu nekoliko puta, što je unutar pravila.

Vozači nisu znali koje vrste guma testiraju, ali iskusni vozači su sigurno osjetili barem približno na kakvim komponentama voze.

“Vettel i Ferrari su odradili ozbiljan posao. Vettel je uvijek bio spreman i ponizan da testira dok drugi “nisu bili dostupni” i rezultat se sad vidi,” kaže Tronchetti Provera, šef Pirellija.

Implikacije takve izjave su jasne. Mercedes je bio zadovoljan onime što su radili 2016. nakon godina dominacije i nisu pretjerano ozbiljno shvatili proces testiranja novih guma, što se sada pokazuje kao kritično područje u neizvjesnoj borbi za vrh.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: 27Ferrari28 i Grah0.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3380 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

30 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sjecam se kad ih je Alonso kritizirao da su im gume lose pa mu je baja odgovorio da upita uskoro cetverostrukog svjetskog prvaka. Dolazi sljedeca utrka i guma popucale na par bolida haha.



    13

    0
  2. Bilo je to i 2011., svi su se pravili pametni, jedino je Seb išao u tvornicu i proučavao gume.
    Svaki trud se kad tad isplati.



    35

    0
    • Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Valjda 2013 a ne 2011. Kukanje RBR i promjena guma mu je i donijela titulu.



      7

      0
      • Išao je 2011. kad su tek došli oni u F1, da bi bolje razumio nove gume. O tome se pričao kako je on jedini vozač koji je prije sezone otišao u tvornicu i raspitivao se o gumama.



        17

        0
      • Chase Carey hattrick Donator Prikaži

        Pirelli je svim snagama pokušavao otežati svake godine što se tiče RB-a, sigurno im nekakvo kukanje RB-lu nije išlo na ruku, niti im se nije isplatilo. Pirelli je tada toliko otišao na tu stranu da su im na kraju gume postale totalno raspadajući nekvalitetne. U suprotnom, da je guma bila stabilna kao danas (recimo) RB (samo onaj sa Vettelom u bolidu, ne i onaj drugi) bi jednostavno imao još veću prednost. Tako da nevidim svrhu u tvojoj konstataciji Mr.Spaceguy… ili je nisam baš shvatio.

        ___________

        Također je 2010.g. (ili ranije, nisam više siguran) išao u tvornicu Brembo i s njima usko surađivao sa svojim zahtjevima što se tiče načina kočenja… jednom prilikom sam i zalijepio intervju jednog Brembo inženjera, koji je tvrdio da on i Schumaher imaju nevjerojatno sličan način kočenja sa velikim i naglim pritiscima, čudno za tako sitnog čovjeka.. te da je nevjerojatno potkovan detaljima prilikom suradnje sa tim tvorničkim inžinjerima (a i svojim trkaćim inž. koji je karika između tvornice i vozača). Ti detalji itekako inžinjerima služe da bi znali što im je za činit, u suprotnom bi samo tapkali u mraku sa svojim pretpostavkama.

        Pretpostavljam da je Pirelli također dobivao itekakve detalje…. kad se toliko hvale kako im je uvelike pomogao u testiranju.

        jbga… dok je jedan mala pčelica radilica, drugi trutovi loču med. No kad sezona krene… posljedice su tu.



        18

        0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Ajde da od proučavanja guma je sigurno profitirao.



      3

      0
  3. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Lijepo im spustio Pirelli.



    27

    0
  4. E jesu im fino odgovoroli hahha



    20

    0
  5. Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

    hahahaha..buuurn :P :P



    14

    0
  6. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    To ga je sigurno Mark naucio kako kmecat



    9

    0
  7. Alfa Romeo ferrari Prikaži

    hahahahaaaaaaaaaaaaaa kme,kme……dok je Ferrariju išlo loše onda je bilo OK??? hahahahahahahahahahahahah licemjeri! Sad vam Ferrari zagorčava pa bi se malo bunili a?!!



    12

    0
  8. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    PR odgovor. Nisu baš obrazložili. Očito ni oni sami ne znaju. Iako, prije bi okrivio fia-u i kasnu zabranu ovjesa mercedesu i rb-u i to u završnom stadiju razvoja bolida. Slučajno ili ne, alu Newey je priznao da ih je to jako koštalo.



    1

    0
  9. Maurizio Arrivabene Kuštelaar Prikaži

    Klaunčina, nek ode u WTSC, tamo voze na Continentalkama!



    5

    0
  10. Pouka: Nemoj soliti pamet Talijanu u vezi Ferrarija jer ćeš dobiti po nosu.
    Šalu na stranu, ovo je samo dokaz one stare teze da je Vettel strahovito veliki radnik, kao što je bio i njegov idol, MSC.



    8

    0
  11. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Zato po meni bi bilo najbolje da imamo dva ili možda i tri proizvođača guma pa svatko neka izabere kojeg želi.



    4

    0
HrvatskiEnglish