Izdvojeno

Wolff bocnuo Pirelli, oni žestoko odgovorili

Piše: Ante Vetma

Prije 6 godina, 30 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Toto Wolff bocnuo Pirelli i Ferrari izjavom da je prava “talijanska misterija” zašto Ferrari tako dobro zagrijava gume, dok Mercedes to ne može – sad je dobio i odgovor iz Pirellija.

“Gume su iste za sve. Možda jer Mercedes naviknut na puno uspjeha kojeg su imali prošlih godina pa je sad ispred njih težak zadatak, ali oni će se vratiti. No, Ferrarijevi inženjeri su radili kao ekipa i napravili su nešto što nitko nije očekivao. Morate im dati priznanje i biti zadovoljni onime što je talijanska ekipa napravila.”

Ovom izjavom pomalo se vraćamo na debatu od prošle godine kad se raspravljalo tko je najozbiljnije shvatio Pirellijevu ponudu da se testira na modificiranim bolidima koji bi simulirali nivoe downforcea koje bi imali 2017. godine.

Većinu posla za Mercedes odradio je Pascal Wehrlein, dok je Sebastian Vettel preuzeo odgovornost da testira za Ferrari. Osim toga, kažu da je i posjetio Pirellijevu tvornicu nekoliko puta, što je unutar pravila.

Vozači nisu znali koje vrste guma testiraju, ali iskusni vozači su sigurno osjetili barem približno na kakvim komponentama voze.

“Vettel i Ferrari su odradili ozbiljan posao. Vettel je uvijek bio spreman i ponizan da testira dok drugi “nisu bili dostupni” i rezultat se sad vidi,” kaže Tronchetti Provera, šef Pirellija.

Implikacije takve izjave su jasne. Mercedes je bio zadovoljan onime što su radili 2016. nakon godina dominacije i nisu pretjerano ozbiljno shvatili proces testiranja novih guma, što se sada pokazuje kao kritično područje u neizvjesnoj borbi za vrh.

Komentiraj

30 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sjecam se kad ih je Alonso kritizirao da su im gume lose pa mu je baja odgovorio da upita uskoro cetverostrukog svjetskog prvaka. Dolazi sljedeca utrka i guma popucale na par bolida haha.



    13

    0
  2. Bilo je to i 2011., svi su se pravili pametni, jedino je Seb išao u tvornicu i proučavao gume.
    Svaki trud se kad tad isplati.



    35

    0
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Valjda 2013 a ne 2011. Kukanje RBR i promjena guma mu je i donijela titulu.



      7

      0
      • Išao je 2011. kad su tek došli oni u F1, da bi bolje razumio nove gume. O tome se pričao kako je on jedini vozač koji je prije sezone otišao u tvornicu i raspitivao se o gumama.



        17

        0
      • Pirelli je svim snagama pokušavao otežati svake godine što se tiče RB-a, sigurno im nekakvo kukanje RB-lu nije išlo na ruku, niti im se nije isplatilo. Pirelli je tada toliko otišao na tu stranu da su im na kraju gume postale totalno raspadajući nekvalitetne. U suprotnom, da je guma bila stabilna kao danas (recimo) RB (samo onaj sa Vettelom u bolidu, ne i onaj drugi) bi jednostavno imao još veću prednost. Tako da nevidim svrhu u tvojoj konstataciji Mr.Spaceguy… ili je nisam baš shvatio.

        ___________

        Također je 2010.g. (ili ranije, nisam više siguran) išao u tvornicu Brembo i s njima usko surađivao sa svojim zahtjevima što se tiče načina kočenja… jednom prilikom sam i zalijepio intervju jednog Brembo inženjera, koji je tvrdio da on i Schumaher imaju nevjerojatno sličan način kočenja sa velikim i naglim pritiscima, čudno za tako sitnog čovjeka.. te da je nevjerojatno potkovan detaljima prilikom suradnje sa tim tvorničkim inžinjerima (a i svojim trkaćim inž. koji je karika između tvornice i vozača). Ti detalji itekako inžinjerima služe da bi znali što im je za činit, u suprotnom bi samo tapkali u mraku sa svojim pretpostavkama.

        Pretpostavljam da je Pirelli također dobivao itekakve detalje…. kad se toliko hvale kako im je uvelike pomogao u testiranju.

        jbga… dok je jedan mala pčelica radilica, drugi trutovi loču med. No kad sezona krene… posljedice su tu.



        18

        0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Ajde da od proučavanja guma je sigurno profitirao.



      3

      0
  3. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Lijepo im spustio Pirelli.



    27

    0
  4. E jesu im fino odgovoroli hahha



    20

    0
  5. Kimi Raikkonen
    IceMan282 Prikaži

    hahahaha..buuurn :P :P



    14

    0
  6. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    To ga je sigurno Mark naucio kako kmecat



    9

    0
  7. Alfa Romeo
    ferrari Prikaži

    hahahahaaaaaaaaaaaaaa kme,kme……dok je Ferrariju išlo loše onda je bilo OK??? hahahahahahahahahahahahah licemjeri! Sad vam Ferrari zagorčava pa bi se malo bunili a?!!



    12

    0
  8. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    PR odgovor. Nisu baš obrazložili. Očito ni oni sami ne znaju. Iako, prije bi okrivio fia-u i kasnu zabranu ovjesa mercedesu i rb-u i to u završnom stadiju razvoja bolida. Slučajno ili ne, alu Newey je priznao da ih je to jako koštalo.



    1

    0
  9. Maurizio Arrivabene
    Kuštelaar Prikaži

    Klaunčina, nek ode u WTSC, tamo voze na Continentalkama!



    5

    0
  10. Pouka: Nemoj soliti pamet Talijanu u vezi Ferrarija jer ćeš dobiti po nosu.
    Šalu na stranu, ovo je samo dokaz one stare teze da je Vettel strahovito veliki radnik, kao što je bio i njegov idol, MSC.



    8

    0
  11. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Zato po meni bi bilo najbolje da imamo dva ili možda i tri proizvođača guma pa svatko neka izabere kojeg želi.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni