Pirellijev Mario Isola kaže da dostupna komponenta ultra mekane gume može izdržati cijelu utrku u Monaku, što govori da je smjesa prilično tvrda za veoma glatki asflat u kneževini. Prošle godine smo svjedočili tome da se velik broj krugova mogao odvoziti na najmekšoj komponenti, a izgleda da je ove godine životni vijek ljubičasto označenih guma još duži. Isola je iznio neka opažanja koja su u Pirelliju prikupili tijekom prva dva slobodna treninga.
“Praktički smo imali nepostojeću degradaciju guma. U simulaciji utrke su bile veoma konstantne što je bilo očekivano. Razlika u vremenima po krugu bi trebala biti 0.7 sekundi između ultra mekanih i super mekanih, dok će u utrci to biti nešto manje, kao što i inače bude.”
“Vjerujem da sve momčadi računaju na veoma dug stint na ultra mekanim gumama. Vidjet ćemo, mogućnost sigurnosnog automobila je ovdje vrlo velika. Možda će netko htjetit startati na super mekanim gumama, iskoristiti potencijalni izlazak sigurnosnog automobila, prebaciti se na ultra mekane te na njima odraditi ostatak utrke.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E jeste i zasrali ove godine sa gumama. Hoćel se te gume kad potrosit, na pola trka biće jedno zaustavljanje….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne valja kad se troše, ne valja kad se raspadaju, ne valja kada traju cijelu utrku. Tko bi svima vama udovoljio. Bolje je da su ovakve pa bar ne moraju čuvati gume nego mogu ganjati cijelu utrku.
30
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a slažem se. takve su kakve jesu. koga briga.
mkr mi je osobno bolje kad su 2 zaustavljanja optimum. dobije se više strateškog prostora
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drugo zaustavljanje je ovo godine garantirano na većini utrka zbog veće kolčine nervozne golobrade dječice ga gridu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slazem se sa tobom sto se tice forsiranja guma, ali nekako su otisli u ekstreme sa gumam. Pogledaj hard komponentu, nju niko neće voziti ni na jednoj trci. Velike su razlike među gumam, najtvrđa guma na svakoj trci se do sada nije nijednom vozila!!!
Prosle godine cuvaj gume, a sad ih nemoš poderat i da hoš..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mogu cijelu utrku, a zato se ne mogu spojiti 2 top kvalifikacijska kruga????
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Našao sam jedan interesantan video al neznam kako da ga prebacim :
https://www.facebook.com/hashtag/renault40yearsf1?source=feed_text&story_id=1337294469657053
Jeli to znak …mislim na video od Alonsa …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pirelli bi trebao napraviti ultra soft brži od softa za 2 sek a od harda 3 sekunde, ali da traju po 10-15 krugova, pa da vidimo strategiju hahaha. soft bi trajao pola utrke a hard cijelu.
0
0