Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Iza nas je 5 utrka u sezoni koju obilježava neizvjesna borba za prvo mjesto između Sebastiana Vettela i Lewisa Hamiltona. To ujedno znači da je iza nas jedna četvrtina sezone, a s obzirom na to da momčadi na raspolaganju ove godine imaju četiri pogonske jedinice po sezoni, u teoriji to znači da u idealnom slučaju ekipe tek sada (u Monaku) trebaju načeti pogonske jedinice broj 2.
Naravno, većina momčadi je to učinila i ranije, ali to ne znači da su neke od tih komponenti potrošene, odnosno neupotrebljive. No, situacija je zanimljiva bez obzira na to jer svaka nova nadogradnja uglavnom zahtijeva korištenje novih komponenti…
Idealna situacija je ona u kojoj se nalaze Sergio Perez i Lance Stroll (Mercedesove pogonske jedinice), a gotovo se isto može reći i za njihove momčadske kolege. Najgora je dakako u McLaren Hondi, pogotovo u garaži Stoffela Vandoornea.
Preračunato u brojke, momčadi s Mercedesovim pogonskim jedinicama su za prvih pet trkaćih vikenda u prosjeku koristile 1.31 jedinicu, ekipe na Renaultu 1.83 jedinice, ekipe s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom 2.17 jedinica, a McLaren Honda 3.33 jedinice. Sauber je s prošlogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom za prvih pet trkaćih vikenda u prosjeku koristio 1.92 jedinice.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Mercedes | Bottas | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Ferrari | Vettel | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Perez | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Force India Mercedes | Ocon | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Williams Mercedes | Massa | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 |
Williams Mercedes | Stroll | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
McLaren Honda | Alonso | 3 | 4 | 4 | 3 | 1 | 1 |
McLaren Honda | Vandoorne | 2 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 |
Toro Rosso Renault | Kvjat | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Toro Rosso Renault | Sainz | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Grosjean | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Haas Ferrari | Magnussen | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Renault | Hulkenberg | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Renault | Palmer | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 3 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Morate biti logirani za komentiranje.
Jbt vetel se opasno priblizava kazni, onda ce biti plača za zadnje dvije utrke u rusiji i spanjolskoj gdje su prosuti bodoci
3
0
Neće. U jednoj utrci će naslagat nekoliko motora (kao Hamilton prošle godine)…
0
0
Nece jer je ta rupa u pravilniku pokrpana..
2
0
neće…nema toga više
1
0
Da. Jedino što nije pokrpano je da se i dalje isplati uzeti sve komponente nove koje su ti na granici
1
0
Al ih ne smijes rotirat jer su izvan dozvoljenih 4.. Jedino uzet sve novo pa se nadat da ce izdrzat…
1
0
Daklemmm, pet.
Pet kompletića mogu promijeniti po sezoni jelda?
Pošto opet ne piše dozvoljeni broj,
a nismo svi matematički potkovani jelte….
Ja onako, što mi je ostalo znanja sa “bele” zbrojio sam pet.
0
0
Četiri, peti nosi kaznu.
4
0
:)
3
0
Aha, ipak nije pet kao što ste me uvjeravali na komentarima u prošlom članku? :)
0
0
Nema veze, sve opraštam, David linch je pustio u opticaj odjednom četiri nepizode novih Twin Peaksa. Nakon toga mi je svijet puno fluidnije, i puno manje stvarno mjesto, pa tako i F1.
Neka vam put bude posut s tiuću latica
0
0
Naravno zezam se. Točno ste mi rekli.
Meni se broj pet zapržio u glavi i šta ćeš.
Još malo pa imamo dvostruku poslasticu:
Sve su radnje usmjerene ka tima događajima.
Provjera na poslu, doma……. (da ne bi netko zadnji tren
uletio s pametnom molbom)…….
Četiri pogonske jedinice.
Naravno, što više pogonskih jedinica ode, to više ima
ispravnog rabljenog materijala za upotrebu, pa će si većina tako srediti još par ispravnih mašina.
Naravno Hondi će se desiti 2*4 greške na istoj komponenti.
pozdrav
katima
1
0
Znaci vettela cekaju najmanje dvije kazne kraja….
1
0
mene samo zanima zasto mijenjaju ta turba toliko………..sto je tocno na ferrarijima otislo, ventili, sama turbina,intercooler, kompresor, sta? sto se toliko kvari a kosta ko da je od zlata?
0
0
Po Ferrariju nije nista krepalo ali ih rotiraju.. Mozda zbog snage, stari turbo na manje zahtjevim stazama , novi s nadogradnjom za zahtjevnije…
5
0
A da li se može promijeniti samo dio turbine, npr ventil ili tako nesto, a da se to ne racuna
1
0