F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Monaka

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iza nas je 5 utrka u sezoni koju obilježava neizvjesna borba za prvo mjesto između Sebastiana Vettela i Lewisa Hamiltona. To ujedno znači da je iza nas jedna četvrtina sezone, a s obzirom na to da momčadi na raspolaganju ove godine imaju četiri pogonske jedinice po sezoni, u teoriji to znači da u idealnom slučaju ekipe tek sada (u Monaku) trebaju načeti pogonske jedinice broj 2.

Naravno, većina momčadi je to učinila i ranije, ali to ne znači da su neke od tih komponenti potrošene, odnosno neupotrebljive. No, situacija je zanimljiva bez obzira na to jer svaka nova nadogradnja uglavnom zahtijeva korištenje novih komponenti…

Idealna situacija je ona u kojoj se nalaze Sergio Perez i Lance Stroll (Mercedesove pogonske jedinice), a gotovo se isto može reći i za njihove momčadske kolege. Najgora je dakako u McLaren Hondi, pogotovo u garaži Stoffela Vandoornea.

Preračunato u brojke, momčadi s Mercedesovim pogonskim jedinicama su za prvih pet trkaćih vikenda u prosjeku koristile 1.31 jedinicu, ekipe na Renaultu 1.83 jedinice, ekipe s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom 2.17 jedinica, a McLaren Honda 3.33 jedinice. Sauber je s prošlogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom za prvih pet trkaćih vikenda u prosjeku koristio 1.92 jedinice.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 2 2 2 2 1 1
Mercedes Bottas 2 2 2 2 1 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 2 2 2 2 1 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 2 2 2 1 1 2
Ferrari Vettel 2 4 3 2 2 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 2 2 2
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 2 1
Williams Mercedes Massa 1 1 1 1 2 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
McLaren Honda Alonso 3 4 4 3 1 1
McLaren Honda Vandoorne 2 5 5 2 5 5
Toro Rosso Renault Kvjat 2 2 2 2 1 1
Toro Rosso Renault Sainz 2 2 3 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 2 3 2 2 1 2
Haas Ferrari Magnussen 2 2 2 2 2 2
Renault Hulkenberg 2 2 2 2 1 2
Renault Palmer 2 2 2 1 1 2
Sauber Ferrari** Ericsson 2 2 2 2 1 2
Sauber Ferrari** Wehrlein 2 2 2 2 1 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Jbt vetel se opasno priblizava kazni, onda ce biti plača za zadnje dvije utrke u rusiji i spanjolskoj gdje su prosuti bodoci



    3

    0
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Daklemmm, pet.
    Pet kompletića mogu promijeniti po sezoni jelda?
    Pošto opet ne piše dozvoljeni broj,
    a nismo svi matematički potkovani jelte….
    Ja onako, što mi je ostalo znanja sa “bele” zbrojio sam pet.


    0

    0
  3. Znaci vettela cekaju najmanje dvije kazne kraja….



    1

    0
  4. Formula 1 data Prikaži

    mene samo zanima zasto mijenjaju ta turba toliko………..sto je tocno na ferrarijima otislo, ventili, sama turbina,intercooler, kompresor, sta? sto se toliko kvari a kosta ko da je od zlata?


    0

    0