F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Rat oko tlakova: Tko pruža Pirelliju pogrešne informacije?

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Njemački Auto-motor-und-sport donosi kontroverznu priču koja potencijalno može drastično utjecati na razvoj sezone. Naime, ove godine se razvija zanimljiv uzorak. Pirelli je već nekoliko puta snizio minimalne potrebne tlakove u gumama nakon petka uoči kvalifikacija u subotu što nije uobičajena praksa tijekom GP vikenda.

Najveća promjena dogodila se upravo prošlog vikenda u Barceloni. Tlak u prednjim gumama spušten je sa 1,55 na 1,51 bar, a za stražnje s 1,37 na 1,27 bara. Zanimljivo je također primijetiti da je Ferrari u pravilu bio brži na nižim pritiscima, dok su s druge strane Mercedesu odgovarali nešto viši minimalni pritisci.

Pirelli tri tjedna unaprijed odredi ispod koje razine ekipe ne smiju ići, a Mario Isola tvrdi da se promjena unutar vikenda događa jer podaci koje dobiju sa slobodnih treninga ne odgovaraju onome što su dobili od momčadi.

“Minimalne pritiske određujemo prema dolaznim informacijama koje dobijemo od ekipa tri tjedna prije utrke. U Barceloni su se bolidi drastično promijenili pa je i kontaktna površina povećana. Mi smo na to reagirali. Naši pokazatelji nakon treninga su jasni – vrijednosti koje su nam prije dostavljene nisu realne.”

Stoga se postavlja pitanje dostavljaju li neke ekipe Pirelliju pogrešne informacije kako bi ih naveli na što veći pritisak u gumama, a u paddocku kruže glasine da dvije ekipe rade upravo to.

Mario Isola odbija vjerovati u takva nagađanja jer, kako kaže, Pirelli ionako može promijeniti smjernice unutar vikenda, pa takvi trikovi ne bi urodili plodom.

Treba podsjetiti da je iduća utrka u Monaku gdje su prošle godine minimalni tlakovi bili izuzetno niski, značajno niži od utrke prije u Španjolskoj.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    *cough*Mercedes*cough*



    18

    0