F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Nove glasine o rastanku McLarena i Honde

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Fernando Alonso danas je ostvario sjajno sedmo mjesto u kvalifikacijama, ali sigurno je da to još ne znači ništa i neće čarobno riješiti trzavice između McLarena i Honde. Iz Barcelone tako stižu nove glasine o rastanku McLarena i Honde, odnosno ponovnoj suradnji s Mercedesom.

Njemački Auto Bild tvrdi kako su se u Mercedesovom motorhomeu susreli McLarenov vlasnik Mansour Ojjeh, šef McLarena Zak Brown i šef Mercedesa, Toto Wolff, i to kako bi raspravljali o suradnji za 2018.

“Da, susreli smo se”, kratko je potvrdio Wolff bez dodatnog objašnjenja.

Honda bi tako trebala od iduće sezone biti ekskluzivni dobavljač motora za Sauber, dakle surađivali bi na isti način kao i s McLarenom. Međutim, nije sve tako jednostavno kao što se na prvi pogled čini pa bi u slučaju raskida ugovora McLarena i Honde moglo doći do pravnih problema s obzirom da je ugovor između njih dugoročan. Ukoliko bi Honda krenula u tužbu, McLaren bi ipak mogao odgovoriti žaleći se na štetu nastalu gubitkom ugleda tijekom suradnje.

Što se tiče pomoći Hondi od strane Mercedesa, to se još nije dogodilo, a pomoć bi mogla stići i od austrijskih stručnjaka za motore, AVL-a.

“Mi ne radimo ništa za Hondu. To je trenutno stanje”, izjavio je Toto Wolff.

“Tako da ukoliko se situacija ne promjeni, ne želim pridonositi glasinama za koje smatram da štete Hondi. Vidjet ćemo što će se dogoditi.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
691 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sto se mene tice ja bi radije da Alonso ostane u McLarenu i da Honda ostane s McLarenom. Jer vjerujem da McLaren ima veci potencijal od Renaulta. No tko ce docekati da Honda napravi motor koji ce parirati Ferrarijevom i Mercedesovom. Sad traze pomoc sa svih strana no po mome misljenju godinu prekasno. Trebali su vec u 2016 kontaktirati Ilmor.



    10

    0
  2. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Ja mislim da bi Mclaren trebao ostati na Hondi ali da se konačno nekako taj motor posloži pod hitno barem da se može normalno voziti i završavati utrke a onda polako performanse.
    Jer ako je istina da Honda u velikom iznosu financijski pomaže Mclarenu i ima dugoročni plan 10 god. onda bi bilo najbolje Mclarenu da ostane na Hondi i da rade svim snagama na tom motoru da ga poprave.
    A ja kao navijač Alonsa naravno da bi želio sve da odmah preko noći on osvaja postolja a to može samo ako nađe mjesto u Ferrariju ili Mercedesu tako da .
    Mcl-Honda i dalje po meni trebaju ostati skupa.



    3

    0
  3. Sada je svima jasno da Honda sama ne moze napraviti konkurentan hibridni motor nije mi jasno zasto onda ne dovedu inzinjere izvana koji bi to mogli uraditi. Jeftinije bi ih izaslo da vodecim inzinjerima Mercedesa uduplaju place i potpisu s njima dugorocne ugovore na minimalno 6 godina nego ovo sto danas rade. Ja shvacam da bi to za japance bila teska uvrijeda,ali ocito drugacije ne ide. Prosjecna placa jednog vrhunskog inzinjera je između 150 i 200 eura godisnje i ako dovedu 5 ljudi za svaki dio motora to bi ih izaslom oko milion eura na godinu sto je za Hondu sitnis. Ovako i ako dođe dogovora da im Mercedes pomogne u sto jako sumnjam takva usluga ce ih kostat mozda i 10 miliona eura ako ne i vise. Sve u svemu McLaren trenutno nije u mogucnosti raskinuti ugovor sa Hondom jer bi upali u velike financijske poteskoce uzrokovane losim Hondinim motorom i gubitkom velikog broja sponzora,a potpisivanje sa Mercedesom bi ih ostetilo za tih 100-injak miliona sa Hondom i jos bi morali platiti Mercedesu njihove motore. Do prije par godina 100 miliona je za McLaren mogao biti podnosljiv gubitak no u ovom trenutku to bi moglo biti samoubojstvo. Sve u svemu moraju zahvaliti Ronu Denisu na ovome jer je on taj koji je doveo Hondu u McLaren na svoju ruku iako su mnogi tada rekli da je to sumnjiv potez



    6

    0
  4. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    to će biti greška velika, rađe ostanak na Hondi, isplatit će se jednog dana siguran sam u to.



    3

    0