F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Španjolske

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Netaknute pogonske jedinice nakon prve četiri utrke sezone imaju samo tri vozača: Lewis Hamilton, Sergio Perez i Lance Stroll. Zajedničko im je to da u svojim bolidima nastupaju s ovogodišnjom specifikacijom Mercedesove pogonske jedinice – M08 EQ Power+. Njihovi timski kolege se ne nalaze u puno gorem položaju jer su koristili samo jedan novi element. U prosjeku to znači da su ekipe s Mercedesovom pogonskom jedinicom četiri trkaća vikenda odradile (po jednom bolidu) praktički s jednom pogonskom jedinicom, točnije 1.08.

Na drugom mjestu po broju korištenih (ne i iskorištenih elemenata) je Renault čije su momčadi u prosjeku za prva četiri GP vikenda koristile 1.78 pogonskih jedinica po bolidu, a slijede ih ekipe s ovogodišnjom specifikacijom Ferrarijeve pogonske jedinice koje su do sada koristile (ne iskoristile) skoro dvostruko više od Mercedesa (1.96) za prva četiri trkaća vikenda sezone.

U najgorem položaju je definitivno McLaren Honda; Stoffel Vandoorne je prošlog vikenda načeo čak dva turbopunjača, dvije MGU-H jedinice i dvije baterije, pa je odradio i prve kazne jer je s dva elementa prekoračio limit od četiri po sezoni. McLaren je do sada u prosjeku koristio 2.67 Hondinih pogonskih jedinica za prva četiri trkaća vikenda.

Ostao nam je još Sauber koji koristi prošlogodišnju specifikaciju Ferrarijeve pogonske jedinice, a švicarska momčad je za sada po jednom bolidu u prosjeku koristila 1.58 pogonskih jedinica.

Podsjetimo, momčadi ove godine sezonu od 20 utrka moraju odraditi s četiri pogonske jedinice po bolidu.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 1 1 1 1 1 1
Mercedes Bottas 1 1 1 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 2 2 2 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 2 2 2 1 1 2
Ferrari Vettel 1 3 2 1 2 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 1 2 2
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 2 1
Williams Mercedes Massa 1 1 1 1 2 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
McLaren Honda Alonso 2 3 3 2 1 1
McLaren Honda Vandoorne 2 5 5 2 3 3
Toro Rosso Renault Kvjat 2 2 2 1 1 1
Toro Rosso Renault Sainz 2 2 3 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 2 3 2 2 1 2
Haas Ferrari Magnussen 2 2 2 2 2 2
Renault Hulkenberg 2 2 2 2 1 2
Renault Palmer 2 2 2 1 1 2
Sauber Ferrari** Ericsson 2 2 2 1 1 1
Sauber Ferrari** Wehrlein 2 2 2 1 1 2

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Za razumijevanje tablice nedostaje podatak o dozvoljenom broju promijenjenih elemenata.
    Mogli bi to dopisati ispod naziva svakog pojedinog elementa.



    1

    0
  2. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Ovo baš i ne izgleda dobro za ferrari. podjseća me na moj lg g4. Jako brz i sa super displejem, ali lošom matičnom pločom.



    1

    0
  3. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    Da li se recimo mijenjanje ležaja na turbini (ne kompletna turbina) računa kao kompletna zamjena ili je ipak dozvoljeno nešto promijeniti na svakom elementu (kao i npr. ventil na ICE-u)?



    4

    0
    • Pastor Maldonado pero Prikaži

      Da, iz ove teme novinar s njuhom za potrebe čitatelja ovog portala
      bi mogao smisliti dobar članak.
      Siguran sam da bude :)



      5

      0
    • Pitanje je zanimljivo, možda i budu neka pojašnjenja uskoro. Mislim da se neke stvari mogu raditi a da se ne mijenja element i dobije kazna, ili da se dobije kazna jer se mijenjao dio postojećeg elementa. U glavi mi je jedan primjer s čini mi se Renaultovom pogonskom jedinicom (ne sjećam se točno godine), kada je netko iz postrojenja u Viryju rekao da kvar na određenom dijelu ne mora nužno značiti da se on ne može otkloniti, pa čak i zamijeniti neki dio, i da se mora dobiti kazna. E sad, je li konkretno ležaj turbine jedna od tih iznimki, to ne bih znao. Budem pogledao kad nađem vremena. :)



      4

      0
  4. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    još uvijek ova tablica ništa ne znači
    pogotovo ne za Ferrari jer oni i dalje mogu koristiti sva 3 turba.
    Moje je mišljenje da su namjerno iskoristili novi turbo zbog niže temperature u Rusiji iako su mogli koristiti stari.
    Jedina negativna stvar je ograničeni napredak u toku sezone.

    Samo je HondaGP2 mijenjala zbog raspadanja komponenti.



    2

    0