Iako je osobno sretan najboljim početkom sezone otkad vozi u Formuli 1, Carlos Sainz je frustriran činjenicom da su Mercedes i Ferrari “svjetlosnu godinu” ispred svih ostalih momčadi.
“Moje trogodišnje iskustvo mi pomaže, što ne znači da je lako, jer je pola momčadi vrlo blizu jedna drugoj.”
“Ali nešto što nije dobro ove sezone je veliki zaostatak ostalih momčadi za Mercedesom i Ferrarijem.”
“Ako pogledate njihov budžet, znate da ih je nemoguće dostići. Zato se nadam da će Liberty Media pronaći pravedan način za svih, da se taj zaostatak ublaži”, kaže Sainz.
Španjolac je usprkos tome zadovoljan novim bolidima, koji su već sad dokazano najbrži u povijesti i koji bolje ističu razlike između vozača.
“Vidimo da su zaostaci između momčadskih kolega ove sezone izraženiji i da je mnogo više grešaka u kvalifikacijama i utrci. Očito je da smo više na limitu, koji pravi razlike između vozača.”
Sainz je trenutno na 9. poziciji u poretku vozača s 11 bodova. Njegov timski kolega Daniil Kvyat ima 2 boda. Što se tiče Toro Rossa, njihovih 13 bodova dovoljno je za 6. poziciju u konstruktorskom poretku, dok je ispred njih Williams s 18.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa sad je barem zaostatak spram dvije ekipe.
Prethodne 3 godine je to bio zaostatak za jednom ekipom. :chill:
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A uvijek je netko najbrzi,zato i je na vrhu poretka… Jednako kao sto netko rece da onaj tko zeli pobjediti u utrci mora prvi proci ciljem. To i je poanta, iako je nekada jako frustrirajuce gledati dominaciju jednog tima (pogotovo ako za njega ne navijas…)
No, od srca se nadam Sainza iduce godine vidjeti u necemu brzom i zestokom, sto je je, zasluzio je.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2-3 sekunde po krugu je ipak malo previše.
Prijašnjih sezona se znalo ugurati i deset vozača unutar sekunde (p.p.)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gledaj moto GP 5 ulaze u cilj jedan za drugim… e to je napeto
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usporedi širinu F1 bolida i MotoGP motora i shvatit ćeš zašto je to tako…A vozi se na stazama iste širine.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tamo su i manje razlike između mašina.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim, po defaultu, ne mogu biti toliko velike razlike, npr. između najbolje mašine i druge najbolje mašine, kao što to može biti u F1. Puno je manje “prostora” gdje “neko” može napraviti neku veliku tehničku novotariju i time steći ogromnu predmost.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam sve to , karikiram,nego evo slučajno danas gledao MOTO 3 u Jerezu i bilo je fantastično 5 njih su se borili ko lavovi i izmjenjivali u vodstvu i na kraju pobijedio onaj koji je bio cijelo vrijeme 4.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A u MotoGP-u Honde izdominirale. Isto kao GP2 u usporedbi s F1
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Formuli 1 treba neko cudo kao pocetak 2012…To je bilo ludilo iako su i tad postojale razlike u timovima (iako manje), ali mislim da shvacate sta zelim rec.Ne mogu se zalit ovi su najbokji ovo ono kad su napravili najbolji posao i ideje tipa zamrzavanje razvoja motora su glupost jer se Merc onda nije ni morao trudit razvit svoju masinu….Nema tu nekog super rjesenja kad je ovakva situacija i to je nazalost tako, ali greska ljudi u f1 davno je pocinjena kad su ove novije sezone zapravo bile pokusni kunici za stvari poput dvostrukih bodova, kvalifikacijskog formata koji nije provjeren bio nikako, pa i samih motora koji su se pokazali kao los izbor iz razloga sto su puno skuplji, ljubitelji zvuka su ostali bez toga, svjedocili smo velikoj dominaciji, ali sastavni je to dio sporta….Imamo sad novo vodstvo i nadam se da ce se sve rijesit kao sto su se problemi uvijek rjesavali…F1 je sada bolja nego prosle 3 sezone, ali jos uvijek daleko od oog sto moze biti ;)
5
0