F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Završen proces usklađivanja performansi motora; Mercedes, Ferrari i Renault unutar 0.3s

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Proizvođači pogonskih jedinica i Međunarodna automobilistička federacija su prošle godine tijekom VN Španjolske dogovorili set mjera za usklađivanje performansi pogonskih sklopova svih dobavljača u Formuli 1.

Nakon detaljnih analiza četiri različite pogonske jedinice tijekom prve tri utrke ove sezone, FIA zaključuje da su Mercedes, Ferrari i Renault unutar 0.3s, kako je i dogovoreno da treba biti između tri vodeća motora tijekom simulacijskog kruga na Circuit de Barcelona-Catalunya. Direktor F1 utrka Charlie Whiting kaže da je proces bio veoma složen, ali da je naposljetku završen. Rezultati su momčadima predstavljeni na ovotjednom sastanku Strateške grupe Formule 1.

No, FIA-in zaključak nije smirio čelnike Red Bulla koji sumnjaju da je Renaultov motor unutar te tri desetinke za najboljim. Međutim, Whiting tvrdi da bilo kakvi prigovori nemaju nikakvu osnovu jer je Međunarodna automobilistička federacija striktno slijedila procedure koje su unaprijed dogovorene s proizvođačima.

“Oni su to potpisali i složili su se s metodologijom – to je najvažnija stvar. Ovo je napravljeno među proizvođačima pogonskih jedinica, a ne među momčadima.”

“Mislim da može postojati mali element iznenađenja oko ovoga, ali imamo usklađene performanse kao što je definirano ovim sustavom. Ne možemo o tome pregovarati. To je sada na snazi već godinu dana. Svi oni su znali kako će to biti provedeno i tako je i učinjeno. Ovo su rezultati.”

Budući da sporazum uključuje vodeća tri proizvođača, McLaren i Honda su ostali bez prilike da se popuštanjem dijela pravilnika pomogne posrnulom japanskom dobavljaču. No, Whiting dodaje:

“Ne radi se o pomaganju bilo kome. To je bilo pitanje utvrđivanja funkcioniraju li mjere koje su uvedene, kao odbacivanje tokena i svih tih stvari koje su bile usmjerene pomaganju usklađivanja performansi.”

Whiting je rekao da će FIA nastaviti motriti performanse motora tijekom ostatka sezone kako bi osigurala da oni ostaju unutar tri desetinke.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Ne razumijem, Ferrari i Mercedes ne smiju imati brži motor od 0,3 sekunde po krugu jer Renault ne zna napraviti tako dobru mašinu?!



    7

    0
  2. Fernando Alonso 14 AlonsoForever Prikaži

    al zato Honda 2.3sek iza Ferrarija i Renoa. a 3,3sek od Mercedesa :D :D



    1

    0
  3. Sebastian Vettel 5 CrashOverride Donator Prikaži

    Ili sam ja glup ili je ovo debilana.. Malo zesca..



    3

    0
  4. Honda zekohonda Donator Prikaži

    čito sam o ovome prija par dana i nije mi bilo jasno što je sa hondom.
    hvala ti vederane na pojašjenju!
    razumijem zašto ovo rade, ali opet je vrlo nesportski penalizirat nekoga zbog dobrog posla.
    i moram se isto nasmijat na rezultate istraživanja.



    5

    0