F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vozači izrazili podijeljena mišljenja oko shield koncepta

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Na prošlome sastanku Strateške grupe odlučeno da se 2018. uvede dodatna zaštita kokpita, ali ne halo koncept koji je testiran tijekom prošle godine i cijelo vrijeme bio favorit za uvođenje, već tzv. shield koncept koji je FIA predstavila tijekom VN Kine.

Na današnjoj su press konferenciji uoči VN Rusije vozači izrazili svoja mišljenja oko zaštite kokpita koja su podijeljena.

Romain Grosjean nije ljubitelj ni halo ni shield koncepta.

“Možemo li ne odabrati nijedan? Jer nisam ljubitelj haloa, a nisam ni obožavatelj shielda.”

“Ne želim zaustaviti razvoj sigurnosti, mislim da sigurnost mora biti glavni prioritet Formule 1. Samo ne želim mijenjati nešto po čemu oduvijek poznajem Formulu 1.”

Daniil Kvjat složio se s Grosjeanom.

“Mislim da je dosta zasad. Izgled F1 bolida trebao bi ostati isti. Trenutno imamo dovoljnu zaštitu. Ako su to [halo i shield] dobre ideje, trebalo bi ih razmotriti, ali iskreno, trenutno sam protiv obje opcije.”

Daniel Ricciardo i Valtteri Bottas imaju pozitivnije stavove oko zaštite.

“Imali smo prezentaciju o shieldu u Kini. Očito imamo još toga za vidjeti, ali prvi dojmovi su u redu”, rekao je Ricciardo.

“Sada bismo trebali isprobati i razvijati taj koncept, početi ga koristiti na treninzima čim prije je moguće staviti ga na bolid i dobiti nešto više povratnih informacija. Dobro je što se i dalje radi na zaštiti glave.”

Bottas je također rekao da mu shield izgleda u redu i da se čini bolji od haloa.

“Volio bih isprobati shield, vidjeti kakva je vidljivost i ima li kakvih problema. Mislim da bi to bio dobar korak unaprijed za sigurnost u odnosu na trenutnu.”

Kimi Raikkonen bio je poprilično suzdržan i ne želi ništa govoriti dok ne isproba koncept.

“Dok ga ne isprobamo, teško je reći kakav je. Je li vidljivost bolja nego s halom? Ne znam. Što se tiče izgleda, ne vidim veliku razliku između koncepata.”

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
693 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Pastor Maldonado vlado Donator Prikaži

    Batmobile.


    0

    0
    • Bernie Ecclestone Ferrari1345 Prikaži

      Da bar izgleda kao Batmobile, koji je vizualno ljep. Svi ovi koncepti (Halo,Shield) izgledaju kao da je bolid Formule 1 dobio tumor :facepalm: .A o njihovim “sigurnosnim” mjerama bolje da ne pričam
      Svaka čast Danillu i Romainu na komentaru. Trenutno izgled Formule 1 je izgled Formule, a svako mijenjanje bi bilo diranje u DNA sporta.



      9

      0
    • Ayrton Senna Beethoven87 Prikaži

      Naravno, Batmobile starih serijala. Ovaj u novijim je vise ko tenk…
      Inace, ovi noviji filmovi su fantasticni, usudio bi se rec skoro bolji od kultnih starijih, a Batmobile mi je jedna od stvari koja je sigurno bolja kod starijih.
      Gušti su gušti, ali za novije Batmane bi rekao da su najkvalitetniji filmovi u tom žanru “superjunaka”…



      1

      0
      • Pastor Maldonado vlado Donator Prikaži

        Da, ovo rjesenje me asocira na serijal sa micheal keatonom.
        Meni najljepsi batmobile. Takodje, ovi noviji su mi odlicni (fillmovi) Ali onaj batman vs superman je razocarao. Dobro, imamo i onaj dio sa arnoldom koji je bio na tom nivou. Po toj logici, ono sto dolazi bi trebalo biti odliicno.



        1

        0
  2. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Po meni bi bilo najbolje tko zeli nek ga stavi tko nece nemora.



    10

    0
  3. David Croft Dome_Senna Prikaži

    Izgledi i specifikacije bolida su već ionako toliko izmijenjene da veliki dio ljubitelja (osobito oni stariji) tvrde kako je danas Formula 1 dosadnija u odnosu na eru 90-ih ili čak 00-ih ovog stoljeća. Što se tiče sigurnosti bolidi su vrlo vrlo sigurni u odnosu na ta prijašnja vremena. Sjetimo se samo Alonsa u Australiji 2016. i Sainza 2015. u Rusiji. Tako da mislim da bi dodatno osiguranje moglo kod dijela gledatelja izazvat osjećaj dosade. A i onboard akcija ne bi bila više tako čarobna…



    3

    0
  4. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    Objaviti rezultate iz simulatora i tako ih rangirati to bi bilo najbezbednije .Pa da vidimo tko je najbolji i po kisnim uvjetima .


    0

    0
  5. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Cijelu noć mi kom. čeka na odobrenje pa ću ga ponoviti bez htt… Ide i ovako
    Evo još jedne ideje:
    youtu.be/Ot4E8Z0EJXM


    0

    0
  6. Max Verstappen DaveGilmour Prikaži

    Ne kužim čemu tolika frka oko tog shielda. Bolidi možda neće biti toliko vizualno atraktivni kao dosada, ali smisao F1 nisu lijepi bolidi. Ako će shield ili neka druga solucija služiti svojoj svrsi onda nemam ništa protiv toga. Što se tiče priča oko DNA sporta, bolidi u 50-ima i 60-ima su imali windshieldove koji su bili više-manje jednako visoki kao i predloženi aeroscreen ili shield. Pretpostavljam da i ti bolidi onda nisu pravi F1 bolidi.



    3

    0
  7. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Ako idu do te mjere da izmjene vizuelni koncept F1, onda cemu problem da ga zagrade citav kokpit, pa da bude kao avion! Ovaj kosarkaski obruc, je vracanje u 70’e – godine experimentisanja i slicno.


    0

    0
  8. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    U svakom slucaju sam za to da se sigurnost dovede na najvecu razinu kako nikad vise ne vidimo scene iz Imole 1994 i Japana 2014 , ali pokusavati f1 napraviti toliko ‘sterilnom’ s necim tipa halo je meni suludo….Koliko god te njihove gluposti bile cvrste, pa gdje ce to zastitit vozaca kad s 250 ako ne i vise na sat uleti pod bager….Isto i onaj halo….Kad bi se dogodila slicna situacija iz Madarske 2009, pa taj mali dio moze otic u svakom smjeru i o da ce se ona sipka na halou cinit kao jedna velika glupost koja samo zaklanja pogled….Ne svidaju mi se njihove ideje i ne treba ih donosit brzo…Mora se ovaj novi koncept provjerit u svim situacijama (koliko god to sad sto govorim zvucalo glupavo) pa i u nekim slicnim situacijama u kojoj se naso Jules jer ukoliko se, nedo dragi Bog, takvo sto ponovi moramo bit sigurni da ce to pomoc, a koliko ja vidim cisto sumnjam da ce to pomoc u takvim slucajevima


    0

    0
    • Pastor Maldonado vlado Donator Prikaži

      Mislim da nije poenta ove zastite za slucaj japana. Niko i ne tvrdi da bi trebala zastiti u takvom slucaju. Ali bi bila odlicna u slucaju npr. spa kada je malo falilo da alonso bude tesko ozljedjen zbog grojana, zatim kimija koji ja za dlaku promasio alosnovu glavu. Ima jos nesto, cini mi se da je veliki problem krenuti sa tom zastitom, najtezi je pocetak, kada se uvede onda ce se razvijati u realnim uslovim a i onda ce proci par godina dok se ne nadje najbolje rjesenje. Zeznuta je ova situacija. Svi su manje vise za vecu sigurnost, dok i sama zastita ima potencijal da bude opasna, barem u prvim sezonama, a bez pravog testiranja se ne moze ni dizajnirati najbolja moguca opcija. Treba hrabrost za krenuti u ovom smjeru i odgovornosti.


      0

      0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        E tu se slazem….Dok se ta zastita ne vidi na djelu i ona moze predstavljat opasnost, ali vidit cemo sljedece 2018. Mislim sto god oni donjeli nece se svidjet navijacima previse, ali samo se nadam da ce onda barem posluzit kao zastita i da nece bit problema s time



        2

        0
  9. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Najprije napravi bolide koji se raspadaju a potom izmisli zaštitu od raspadnutnih djelova!? :facepalm:
    Neznam zašto mi je to u F1 postalo normalno!?


    0

    0
  10. ma kakvi halo , shield koncepti . mudanima na stazi to ne treba , a pogotovo ne treba mudanima pred ekranima . ali možda protiv ovakvog vida zaštite nemaju ništa oni vozači koji su bili blizu smrti , koje su centimetri od toga dijelili ? šta je posli spa 2012. izjavija jedan “nemudan” “Vjerojatno bih poginuo da je samo deset centimetara bliže prošao mojoj glavi. Najveće nesreće posljednjih godina uzrokovale su ozljede glave” OK , alonso nije mudan , a i snimka tog sudara “govori” da pretjeruje zar ne ? bilo je bar metar daleko od kacige FA . možda ne bi bilo loše da neki utipkaju Henry Surtees FATAL Formula 2 crash pa da vide zašto je poginija mladi henry ? niko nemože tvrdit da bi ovakova zaštita ( možda ni bilo koja druga ) spasila život bianchiu ali henry – u vjerovatno bi … ili fernandu da je ima manje sriće ( a “instaliranu” zaštitu ) . apsolutne zaštite nema ( auta imaju ojačane prostore za putnika , gomile zračnih jastuka , pojase , manje su brzine , a opet ljudi ginu ) ali ako bi ovo spasilo makar jedan život svrha bi bila ispunjena . čitam doli kako bi kod dijela ljubitelja F1 dodatna sigurnost izazvala osjećajk dosade ?!?!?? gle kura , lako je tuđim kupine mlatit zar ne ? ti kojima bi povećana sigurnost izazvala dosadu rodili su se prekasno … trebali su se rodit ranije pa gledat trke u periodu od 1952. do 1980. kad je na stazama poginija 41 vozač ! jbga oni koji su stasali da gledaju trke od 1980. do danas su vjerovatno razočarani jer je u tom periodu bilo samo 6 smrtnih slučajeva ( pišem o F 1 ) … predosadno zar ne ? zaštita bi nagrdila izgled bolida ? ajde recite mi koliko je vas sad kad je sezona počela obračate pažnju na shark fin ? a prije početka se poprilično negodovalo zbog toga . virujem da bi tako bilo i kad ovakvog vida ( ili nekog sličnog ) zaštite . ma ipak bolje ništa ne uradit za glave vozača ( nisu naše zar ne ? ) jer ka šta je napisa jedan forumaš “onboard akcija ne bi bila više tako čarobna” . bi li on riskira glavu ( da vozi bolid ) za užitak onih pred ekranima da bi im on board akcija bila i nadalje čarobna ?



    4

    0
    • David Croft Dome_Senna Prikaži

      Ono što sam ja naveo je to da je po pitanju sigurnosti vozača učinjeno već dosta u odnosu na prošlo stoljeće kada se dogodilo toliko smrti! Međutim iz konteksta si izvukao da bi po mojem mišljenju trebala bit smanjena sigurnost vozača kako bi sport bio zanimljiviji. Apsolutno nepotreban zaključak. Nismo barbari iz Rimskog Carstva pa da želimo borbe gladijatora na ekranima. Jer sudare kakve su preživjeli Alonso 2016. u Australiji i Carlos Sainz 2015. u Rusiji ne bi sigurno uspio preživjeti niti jedan vozač 80-ih a niti 90-ih godina da ne govorim o ranijim razdobljima. A meni ni dan danas nije jasno kako je Alonso samo išetao iz one olupine nalik na limenku što je ostalo od bolida. Sam Bog ga je sačuvao. Vozači su također podijeljenih mišljenja oko zaštite bolida pogotovo jer bi halo koncept mogao i smanjiti vidljivost čime bi se potencijalno još ugrozila sama sigurnost. Također i shield koji bi bio postavljen toliko nisko da bi vozači radije mogli gledati preko ruba shielda nego kroz njega. Shield će također otežati vožnju po kišnim uvjetima kada će voda od bolida ispred prskati u shield i nakon toga direktno u vizir kacige. Niti jedan oblik zaštite neće nikoga zaštititi 100% od smrti, ali je taj rizik vrlo prilagođen i smanjen. Što se tiče starijeg dijela publike, upravo su oni koji ismijavaju današnje motore, DRS i svu ostalu moguću tehnologiju. Ja nisam jedan od njih i sama srž sporta je ostala kakva je i trebala. Lijepi pozdrav.



      1

      0