F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ove sezone bi gume mogle biti odlučujući faktor

Zvonko Vasilj

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tek su tri utrke iza nas i možda je rano komentirati Pirellijeve gume za ovu sezonu, ali jedno je sigurno – tim koji prvi uspije iskoristiti puni potencijal guma imat će veliku prednost. Promjene koje su došle ove sezone donijele su pravo osvježenje.

Pirellijeve gume ove sezone ne pate od visoke degradacije kao prošlih šest godina i vozači mogu pritiskati duže tijekom utrke bez većih posljedica. Početkom sezone pojavila se zabrinutost da će gume moći trajati cijelu utrku, i da će to učiniti utrkivanje dosadnijim i izbaciti element taktiziranja. Srećom, to se nije dogodilo. Povećao se broj pravih, majstorskih pretjecanja na stazi i vozači ne čekaju odlaske u boks kako bi obavili pretjecanje.

„Pričao sam s nekoliko timova ovoga vikenda i svi tvrde da je ključ uspjeha razumjeti ponašanje guma i kako ih zagrijati na pravi način. Dobili smo puno komentara o instalacijskim krugovima, posebice tijekom kvalifikacija, kako na najbolji način dovesti gumu u optimalne uvjete da bi započeli brzi krug u kvalifikacijama. Sve je u tome kako koristite gume i kako ih bolid troši”, rekao je Pirellijev Mario Isola.

Dokaz koliko potencijala imaju nove gume vidjeli smo na prvom slobodnom treningu u Kini kada je Max Verstappen postavio sedam sekundi bolje vrijeme na intermedijima u skoro identičnim kišnim uvjetima.

Poslije Bahreina su se na dvodnevnom unutarsezonskom testu svi usredotočili uglavnom na gume. Gubitak zbog nerazumijevanja ponašanja guma bi mogao biti ogroman, a to je na prošloj utrci najviše osjetio Daniel Ricciardo je nakon izlaska sigurnosnog automobila izgubio par mjesta. Slične probleme imaju i drugi vozači čiji bolidi pate od manjka downforcea.

Marcus Ericsson krivi upravo gume zbog Sauberove nekonzistentnosti:

„Utrkujemo se s ekipama iz sredine poretka kad pogodimo kako treba, a kasnimo sekundu kad ne pogodimo. Uporno radimo na tome da gume dovedemo u optimalne uvjete. Nekad smo na dobrom putu, nekad ne. Može se reći da još nismo uspjeli naći rješenje“.

Ne treba spominjati koliko je Mercedesu važno riješiti taj problem, a pred nama je hladnija utrka u Rusiji i vidjet ćemo kako će se gume ponašati na stazi koja nema puno brzih zavoja ni pretjerano abrazivan asfalt.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Zvonko Vasilj
Pulsmedia autor
90 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj