F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Rusije

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Pogonske jedinice, odnosno svaka od šest komponenti od kojih se ona sastoji, ove godine u prosjeku treba izdržati pet trkaćih vikenda jer je od ove godine broj dozvoljenih pogonskih jedinica ograničen na četiri po sezoni. Iza nas su tek tri utrke, ali već je sada jasno da imamo vozače koji će do kraja sezone odraditi barem jednu kaznu za prekoračenje dopuštenog broja elemenata.

Mercedes se za sada ponovno čini najpouzdaniji jer je pet od šest vozača na motorima njemačkog proizvođača još uvijek na pogonskoj jedinici iz Australije. I šesti, Valtteri Bottas, jako je blizu tome jer su njegovi mehaničari morali promijeniti samo kontrolnu elektroniku u njegovom W08.

Ostala dva su Marcus Ericsson i Jolyon Palmer, ali Sauberov vozač nastupa s prošlogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom, tako da je Britanac u Renaultu jedini preostali (ne-Mercedesov) vozač s ovogodišnjom specifikacijom pogonske jedinice i elementima iz Australije. No, Jolyon je koliko-toliko sačuvao svoj motor jer je na prvoj utrci sezone odustao već u 15. krugu, tako da Mercedes za sada (barem po pouzdanosti) čvrsto drži prvo mjesto.

Najbliži kaznama su Vandoorne (korišten treći turbopunjač i MGU-H) te Carlos Sainz (treći MGU-K). Potvrđeno je da će i Alonso i Vandoorne u Rusiji nastupati s novim MGU-H, tako da će svaki sljedeći MGU-H za Belgijca značiti kaznu.

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 1 1 1 1 1 1
Mercedes Bottas 1 1 1 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 1 1 1 1 1 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 1 1 1 1 1 2
Ferrari Vettel 1 2 2 1 2 2
Ferrari Raikkonen 2 2 2 1 2 2
Force India Mercedes Perez 1 1 1 1 1 1
Force India Mercedes Ocon 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Massa 1 1 1 1 1 1
Williams Mercedes Stroll 1 1 1 1 1 1
McLaren Honda Alonso 2 2 2 2 1 1
McLaren Honda Vandoorne 2 3 3 2 1 2
Toro Rosso Renault Kvjat 2 2 2 1 1 1
Toro Rosso Renault Sainz 2 2 2 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 1 2 2 2 1 1
Haas Ferrari Magnussen 1 1 1 2 1 1
Renault Hulkenberg 2 2 2 2 1 2
Renault Palmer 1 1 1 1 1 1
Sauber Ferrari** Ericsson 1 1 1 1 1 1
Sauber Ferrari** Wehrlein 1 1 1 1 1 2

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Ccc. Već sabotiraju Bottasa…



    1

    0