Nova specifikacija bolida za 2017. je oduševila sve one koji su nove jednosjede vidjeli u akciji, no Renaultov ambasador i četverostruki svjetski prvak Alain Prost smatra da bi Formula 1 trebala otići korak dalje. Najviše se to odnosi na pogonski sklop koji bi morao biti dosta snažniji i jednostavniji.
“Mislim da trebamo promjenu jer bismo trebali imati više snage. Trebali bismo imati motor koji je malo jednostavniji i ako je moguće jeftiniji, ali i dalje s električnim (hibridnim) dijelom, zasigurno.”
“Kada ponovno vozim jedan od turbo bolida 80-ih, ne mogu vjerovati kako sam to u to vrijeme činio. Stopala su ispred poluosovine i nema sigurnosnih elemenata na stazama. Bilo je stvarno ludo.”
“Isto tako su bili jako teški za vožnju. Nedavno sam vozio svoj Renault RE40 iz 1983., nisam se mogao sjetiti što sam radio s tim bolidom. Bio sam toliko iznenađen te sam razmišljao kako sam ga uopće ikada mogao voziti.”
Prost se također ne slaže s uporabom DRS-a kao pomoći pri pretjecanju.
“Moramo se ostaviti bilo čega umjetnog u motorsportu. Umjetne stvari u utrkivanju ne funkcioniraju. Ne sviđa mi se pretjecanje s DRS-om. Gledatelji znaju da nema smisla ako to nije teško, ako nije poseban manevar. Mada, preferiram način na koji to izgleda sada u 2017. kada DRS ima manje utjecaja.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je krajem 2014 govora o v8 hibridnim motorima, sad jel se to razmatra kao opcija za 2021 ili kako? Meni se DRS ne svida otkad su ga uveli bas zbog tog sto se za prolazak vise ne moras potrudit vec samo otvoris DRS budes brzi 20 km/h i proletis pored….Da je Schumi imao DRS u Imoli 2005 cisto sumnjam da bi Alonso odnio pobjedu tako da se slazem u tome s Prostom da se treba maknut DRS.Trebalo bi, po mojem misljenju, i prije 2021 uvesti te motore jer 4 godine je puno previse da nemamo jos neki tim, proizvodaca ili nesto….Postoji i opasnost da se Honda povuce, ako se n mogu poboljsat od ovog, a onda ostajrmo na 3 proizvodaca tako da sto prije treba rijesiti situaciju s tim motorima ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
auti su tada imali DRS prakticki cijelo vrijeme……….nagib straznjeg krila puuno manji nego danas.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je ovima dns taj DRS svima otvoren cijelo vrijeme?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Profesor zna xD
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Citao sam negdje da navodno jedna od opcija i cetverocilindricni turbo hibrid motor..slicno kao sto ima Porsche u WEC seriji s kojim su osvajali Le Mans
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema sanse…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ako se ne varam one BMW-ove bestije od 1100+ bph iz 80-ih su bili 4-cilindricni turbo motori..najaci motor u povijesti f1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam imao je 1400+bph
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za kvalifikacije cca. 1400
Za trku cca. 1100
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je,točno i to se događalo prije cca 35 godina ali ti su motori po nekim autorima bili primitivni žderači goriva-trošili su 70 litara/100km–za razliku od današnjih ultramodernih i “štedljivih”koji troše “samo” 50litara/100km i pritom bez ersova imaju maximalno 800ks.Pa sad,kome ta matematika odgovara nek i dalje veliča ove ultramoderne PU,koje čovječanstvo spašavaju od zagađenja a ja i dalje mislim da je ovo totalno promašeni smjer i da će 2020 i prva prije nego se nadamo.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kakva ti je to matematika? ako je utrka duga otprilike 305km, a oni imaju u tanku 105kg goriva, otkud onda da trose 50l na 100km? ako pretpostavimo da 1l goriva priblizno 0,8kg. ali nije stvar samo potrosnje. cudesno je da ovi 1,6litreni motori sa ERSom izvlace vise vise snage od 3,0l v10. cudesno je da su nekoc v10 i v12 trajali samo jedan viked, a danasnji duraju bar 4,5 utrka.
imaju manji rpm, ali zato veci torque. a sa vecim rpm je i veca potrosnja, i manja trajnost. kao sto je netko rekao, v6t fali samo zvuk a po svemu ostalom su 3 koplja iznad ostalih.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja govorim nema šanse jer bi volio V8. A sad ako bi oni povecali kubikažu, dopustili biturbo i sklonili ograničenja turbo-boosta, kao i protoka goriva, onda može i I4 motor, samo da zvuka ima. Ne bi bilo loše ni da ERS uklone, jer je komplikovano i skupo, ali bez toga ne smiju na oči mrtvim zelembaćima…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 gorivo je teško cca. 0,75kg/l. Potrošnja ovih motora je cca. 45-50 lit/100km.
Motori su zadnja riječ tehnike, ali imaju previše komponenti i preskupi su.
Što se tiče momenta, uz turbo punjač + one elektro 3.14zdarije, normalno da će imati veći moment pri manjem broju okretaja od 2,4 V8 ili 3,0 V10 motora.
Mada, evo navikavamo se na njih, još treba poboljšanja zvuka, ali barem su tokeni ukinuti.
Moja neka želja je V6 ili V8 biturbo, sa manjim restrikcijama protoka i sa manje ovih “drugih” skraćenica (MGUova……).
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taman bi Honda tamo 2021 trebala sklepat motor da izdrzi 2-3 utrke a oni bi mjenjali..haha
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
f1 je danas kamilica
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DRS je loš za F1 Jer Natjerava vozače da se ne pate oko prestizanja.Mislim da bi trebalo Da se ubace Motori od 1300bhp.Tako bilo bolje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma meni se čini da fali samo onaj ludi zvuk jer ovi motori idu ko mutavi 370 pa to je stvarno brzo.Možda jedino ta struja zafrkava pa motori imaju te neke udare koji mi djeluju umjetno kao da stisneš tipku i poletiš.Mislim da ZVUK i malo pojednostaviti te hibridne dijelove ali zvuk prije svega.
1
0