F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Prost želi snažnije i jednostavnije motore

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nova specifikacija bolida za 2017. je oduševila sve one koji su nove jednosjede vidjeli u akciji, no Renaultov ambasador i četverostruki svjetski prvak Alain Prost smatra da bi Formula 1 trebala otići korak dalje. Najviše se to odnosi na pogonski sklop koji bi morao biti dosta snažniji i jednostavniji.

“Mislim da trebamo promjenu jer bismo trebali imati više snage. Trebali bismo imati motor koji je malo jednostavniji i ako je moguće jeftiniji, ali i dalje s električnim (hibridnim) dijelom, zasigurno.”

“Kada ponovno vozim jedan od turbo bolida 80-ih, ne mogu vjerovati kako sam to u to vrijeme činio. Stopala su ispred poluosovine i nema sigurnosnih elemenata na stazama. Bilo je stvarno ludo.”

“Isto tako su bili jako teški za vožnju. Nedavno sam vozio svoj Renault RE40 iz 1983., nisam se mogao sjetiti što sam radio s tim bolidom. Bio sam toliko iznenađen te sam razmišljao kako sam ga uopće ikada mogao voziti.”

Prost se također ne slaže s uporabom DRS-a kao pomoći pri pretjecanju.

“Moramo se ostaviti bilo čega umjetnog u motorsportu. Umjetne stvari u utrkivanju ne funkcioniraju. Ne sviđa mi se pretjecanje s DRS-om. Gledatelji znaju da nema smisla ako to nije teško, ako nije poseban manevar. Mada, preferiram način na koji to izgleda sada u 2017. kada DRS ima manje utjecaja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Bilo je krajem 2014 govora o v8 hibridnim motorima, sad jel se to razmatra kao opcija za 2021 ili kako? Meni se DRS ne svida otkad su ga uveli bas zbog tog sto se za prolazak vise ne moras potrudit vec samo otvoris DRS budes brzi 20 km/h i proletis pored….Da je Schumi imao DRS u Imoli 2005 cisto sumnjam da bi Alonso odnio pobjedu tako da se slazem u tome s Prostom da se treba maknut DRS.Trebalo bi, po mojem misljenju, i prije 2021 uvesti te motore jer 4 godine je puno previse da nemamo jos neki tim, proizvodaca ili nesto….Postoji i opasnost da se Honda povuce, ako se n mogu poboljsat od ovog, a onda ostajrmo na 3 proizvodaca tako da sto prije treba rijesiti situaciju s tim motorima ?



    3

    0
  2. Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

    Citao sam negdje da navodno jedna od opcija i cetverocilindricni turbo hibrid motor..slicno kao sto ima Porsche u WEC seriji s kojim su osvajali Le Mans


    0

    0
      • Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

        Pa ako se ne varam one BMW-ove bestije od 1100+ bph iz 80-ih su bili 4-cilindricni turbo motori..najaci motor u povijesti f1


        0

        0
      • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

        Ako se ne varam imao je 1400+bph


        0

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Za kvalifikacije cca. 1400
        Za trku cca. 1100



        2

        0
      • Pirelli Hard Monty Prikaži

        Je,točno i to se događalo prije cca 35 godina ali ti su motori po nekim autorima bili primitivni žderači goriva-trošili su 70 litara/100km–za razliku od današnjih ultramodernih i “štedljivih”koji troše “samo” 50litara/100km i pritom bez ersova imaju maximalno 800ks.Pa sad,kome ta matematika odgovara nek i dalje veliča ove ultramoderne PU,koje čovječanstvo spašavaju od zagađenja a ja i dalje mislim da je ovo totalno promašeni smjer i da će 2020 i prva prije nego se nadamo.



        1

        0
      • Formula 1 data Prikaži

        kakva ti je to matematika? ako je utrka duga otprilike 305km, a oni imaju u tanku 105kg goriva, otkud onda da trose 50l na 100km? ako pretpostavimo da 1l goriva priblizno 0,8kg. ali nije stvar samo potrosnje. cudesno je da ovi 1,6litreni motori sa ERSom izvlace vise vise snage od 3,0l v10. cudesno je da su nekoc v10 i v12 trajali samo jedan viked, a danasnji duraju bar 4,5 utrka.
        imaju manji rpm, ali zato veci torque. a sa vecim rpm je i veca potrosnja, i manja trajnost. kao sto je netko rekao, v6t fali samo zvuk a po svemu ostalom su 3 koplja iznad ostalih.



        2

        0
      • Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

        Ja govorim nema šanse jer bi volio V8. A sad ako bi oni povecali kubikažu, dopustili biturbo i sklonili ograničenja turbo-boosta, kao i protoka goriva, onda može i I4 motor, samo da zvuka ima. Ne bi bilo loše ni da ERS uklone, jer je komplikovano i skupo, ali bez toga ne smiju na oči mrtvim zelembaćima…



        1

        0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        F1 gorivo je teško cca. 0,75kg/l. Potrošnja ovih motora je cca. 45-50 lit/100km.
        Motori su zadnja riječ tehnike, ali imaju previše komponenti i preskupi su.
        Što se tiče momenta, uz turbo punjač + one elektro 3.14zdarije, normalno da će imati veći moment pri manjem broju okretaja od 2,4 V8 ili 3,0 V10 motora.
        Mada, evo navikavamo se na njih, još treba poboljšanja zvuka, ali barem su tokeni ukinuti.
        Moja neka želja je V6 ili V8 biturbo, sa manjim restrikcijama protoka i sa manje ovih “drugih” skraćenica (MGUova……).



        1

        0
  3. Mclaren KERS Prikaži

    Taman bi Honda tamo 2021 trebala sklepat motor da izdrzi 2-3 utrke a oni bi mjenjali..haha



    3

    0
  4. Brawn Gp stefan89 Prikaži

    DRS je loš za F1 Jer Natjerava vozače da se ne pate oko prestizanja.Mislim da bi trebalo Da se ubace Motori od 1300bhp.Tako bilo bolje.



    1

    0
  5. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Ma meni se čini da fali samo onaj ludi zvuk jer ovi motori idu ko mutavi 370 pa to je stvarno brzo.Možda jedino ta struja zafrkava pa motori imaju te neke udare koji mi djeluju umjetno kao da stisneš tipku i poletiš.Mislim da ZVUK i malo pojednostaviti te hibridne dijelove ali zvuk prije svega.



    1

    0