F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ojjeh: Honda nam je puno toga obećala

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLarenov dugogodišnji suvlasnik, francuski poduzetnik Mansour Ojjeh, u momčadi se nalazi više od tri desetljeća te nema komentar na katastrofalno stanje u kojem se trenutno nalazi McLaren Honda. Može se reći da je situacija ista kao i 2015., kada se mislilo da gore ne može. Pogonska jedinica je nepouzdana, nedostaje joj snage, rezultati su nikakvi, a boljitak se ne očekuje tako skoro. U razgovoru za Auto Hebdo u Bahreinu, inače suzdržani Ojjeh je rekao:

“Razočaranje je veliko čak i za Hondu. Puno toga nam je obećano te smo prvi koji smo razočarani jer nudimo tako malo. Honda je prihvatila odgovornost i krivnju, ali teško da zbog toga izgledamo išta bolje.”

Posljednje glasine govore da je Honda potražila Mercedesovu pomoć kako bi se konačno nešto napravilo od katastrofalno problematične pogonske jedinice. Podsjetimo, iste su se priče pojavile i prošle godine kada je Renault sa samo tri potrošena razvojna tokena dobio pola sekunde na brzim stazama poput Kanade, u jeku velikih trzavica između Red Bulla i njihovog francuskog dobavljača. Da stvari budu još gore, iz austrijske momčadi su tada čak govorili i da će napustiti Formulu 1 ako ne dobiju konkurentan proizvod, što se kasnije pokazalo netočnim jer je vlasnik Dieter Mateschitz krajem prošle godine priznao da su te prijetnje bile lažne.

No, povezanost Renaulta i Mercedesa na polju cestovnih automobila, te vrlo vjerojatan argument kako bi to bilo u interesu sporta općenito, bilo je dovoljno da se takve priče pojave na relaciji Renault-Mercedes. S druge strane, Honda muku muči i s pouzdanošću, a filozofija njihovih vođa je nešto drugačija pa je pitanje koliko bi ‘vanjske’ pomoći prihvatili u Sakuri i što bi na kraju od toga ispalo. No, gdje ima dima, ima i vatre.

Ojjeh je nakon VN Bahreina rekao da McLaren radi na različitim scenarijima, a nedavno su se pojavile informacije da su se u Wokingu zainteresirali i za Mercedesovu pogonsku jedinicu u tzv. customer statusu.

“Radimo na različitim scenarijima o kojima sada ne mogu govoriti, ali trošimo puno vremena, energije i dogovaramo puno sastanaka kako bismo pronašli rješenje. I to brzo. Imamo pobjednički mentalitet i ne možemo nastaviti ovako.”

“Fernando je odličan vozač koji je patio zadnje dvije godine. Želi trostruku krunu. Rekao sam mu da je lud što ide u Indianapolis, ali razgovarali smo s Montoyom koji nam je rekao da ne brinemo, da će se Fernando brzo prilagoditi. On želi slaviti i na Le Mansu. Osobno bih jako volio da se McLaren vrati u Le Mans, ali Fernando to želi učiniti u LMP1. No, trenutno je prioritet dobar motor u Formuli 1”, rekao je Ojjeh.

Španjolski AS je u međuvremenu potvrdio kako je Alonso opovrgnuo tvrdnje da je svoj MCL32 svojevoljno dovezao u garažu tri kruga prije kraja VN Bahreina, nakon čega su se pojavile priče da s bolidom uopće nije bilo nikakvih tehničkih problema.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

18 komentara

  1. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    U prvi mah procita “Ou yeah”: Honda nam je puno toga obećala

    No ovo je tuga, kako god..



    6

    0
  2. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Honda ko nasa vlada samo obecava a nijedno obecanje ne ispuni


    0

    0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    bila je nedavo glasina kako ojjeh povlači svoje veze s mercom kako bi mclaren dogodine dobio mercov motor, ali bolji od onoga što dobijaju williams i fi.



    1

    0
  4. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Kad su vec pomogli Ferrariju i Renaultu onda mogu i Hondi.



    1

    0
  5. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Več mi se riga i od Honde i Mclarena



    4

    0
  6. Juan Manuel Fangio Estoril Prikaži

    Vidim da McLaren ima malih problema s pouzdanošću i potrošnjom goriva. Evo ja nudim svoj 1.6 turbo dizel, vrlo pouzdan i malo troši. Brzina mu možda nije jača strana, ali bi barem imali tri završene utrke.



    11

    0
  7. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    A mislim meni se iskreno to ne svida….Naravno da se svi slazemo da treba biti bolje i sve, ali dosli su u F1 s iznimno visokim ciljeva vec za prvu utrku, obecavali stosta, a sada im treba MERCEDESOVA pomoc za kojeg tri godine smatraju vrhom kojeg ce oni s lakocom skinut jednog dana……Nikako mi nije jasno da od svih tih “pametnjakovica” koji su tjerali svoje filozofije, neke sulude koncepte, govorili da je kopirati mercedes suludo jer tako mogu biti samo drugi, da su oni sad lijepo za ovu sezonu njih i odlucili kopirat samo sto su to izveli tako nakaradno da ne mogu ni utrku zavrsit….Nije mi jasno kakve su to forice tipa mi imamo kulturu, ne treba nam Mclarenova pomoc, a sad traze pomoc od, ponavljam, Mercedesa kojeg su trebali skinut s trona vec u Australiji 2015…..I nakon svega oni se ispricavaju kako su pogrijesili i sve to olako shvatili, ali unatoc tome oni ipak nastave sve po starom…..Smatramo ih profesionalcima, a nakon 3 godine sto rade motore njima procuri voda, oni naprave krivo spremnik za ulje, testiraju monocilindar i onda ih sastavljaju u oblike nadajuci se da ce radit….Pa to je isto kao da u skoli odgovoris na samo jedno pitanje u ispitu i nadas se petici….Najzalosnije je od svega sto se cijeli svijet ponadao dobroj Hondi posto su ptofesionalci za v6 motore (to sam negdje procitao prije godinu dvije), a oni rade u najmanju ruku amaterske greske…..Ferrari i Renault oboje su oni radili motor kada su saznali za promjenu i imali su mozemo reci tek nesto vise vremena od Honde, a napravili su pouzdane i snazne motore, a Honda….Honda je uzas…Meni to govori kako oni nisu dorasli ovom izazovu, kako se ne moze nitko oslanjati na 80-e i 90-e kad je ovo 2015-2016-2017…..Jednostavno ovdje nema je*enih filozofija, amaterskih gresaka u trecoj sezoni…ovo je f1, vrh motosporta i samo najbolji mogu uci u njega, a, isprike ljubiteljima Honde, ali po mojem misljenju oni ne spadaju tu, barem ne u ovom vremenu.



    11

    0
  8. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Meni nije jasno da u tri godine ti ljudi koji več tamo rade da jednostavno ne razumiju napraviti barem pouzdan motor, ne kužim kako su onda svi tri proizvođači motora to uspjeli pa ajmo reči u prvoj godini, dobro Renault je bio možda u največem minusu po pitanju snage i brzine, ali su imali daleko bolji motor od Hondinog. Ne kužim ono na kraju ispada da japanci uopče nisu dorasli tom zadatku, a koliko samo puta sam čuo kakvi su japanci mentalitet po pitanju rada. Meni se ćini ko da neko taj motor stalno sabotira.


    0

    0
  9. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Pustite više taj Mclaren u p.m. ,pišite o nečemu drugom,strani portali više niti ne pridaju tolku pažnju Hondi jedino kada Alonso napravi neki šou na radiu.
    U principu gledam malo da se ovdje stavlja dosta članaka o Hondi a nije to zavrijedila pa se pitam dali je netko frustriran kao Alonso i ja ili se netko naslađuje s tim što su ovi katastrofa?


    0

    0
  10. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Obećanje, ludom radovanje. Nije još ništa gotovo. Zaboravljate da je honda ove godine radikalno mijenjala koncept u odnosu na prošlu godinu i naravno da ima problema.


    0

    0