F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda u novim problemima na testiranju u Bahreinu

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hodina pogonska jedinica otkazala je poslušnost nakon samo dva kruga na testiranjima koja su jutros započela na stazi Bahrain International Circuit. Honda je obećala novi motor za test u Bahreinu, što su i ispunili, no izgleda kako ništa nije usklađeno te je u tijeku ugranja novog motora, dok je stari kompletno izvađen iz bolida. Problem je bilo curenje vode u sustav za obnovu energije (ERS), pa mehaničarima nije preostalo ništa drugo nego mijenjati motor.

Tako će McLarenov razvojni vozač, Oliver Turvey, provesti neko vrijeme čekajući da momčad ponovno uštima bolid. U Hondi kažu da istražuju zašto je došlo do ovog problema te se nadaju da će problem što brže riješti. Nažalost, to smo toliko puta čuli od Japanaca zadnjih godina da zvuči izlizano.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

37 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Procurila voda…..vi niste ni za kosilice, a ne f1….Nek se vrate na par godina u svoju jazbinu, pa nek se onda vrate spremni jer ovo je sramota



    1

    0
  2. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ayy lmao ?



    1

    0
  3. Kimi Raikkonen IceMan282 Prikaži

    Mislim da im je najbolja solucija ili potpisat ugovor sa Sauberom pa nek razvijaju do mile volje..ili neka se povuku i spreme neku opaku masinu za 2021. kada stizu nove pogonske jedinice..



    3

    0
  4. Narain Karthikeyan Nando Alosno Prikaži

    Koja je ovo sprdačina hahhaha



    6

    0
  5. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    Ovim dečkima iz Mclarena treba dati nagradu za trud,koliko su več motora promijenili svaka im čast.
    I sada neka netko kaže da ne treba pljuvat po ovoj Hondi,pa njima testiranja uzalud prolaze a tako ih je malo.pa rekao sam da trebaju uzeti jedan bolid u Japan i ilegalno istestirat taj motor i posložit i onda se vratiti u F1 sa donekle vozljivom mašinom jer ovo nema smisla.Nemaju šta za izgubit jer su več izgubljeni…



    11

    0
  6. Alain Prost D10S Donator Prikaži

    i kako onda sutit i vozit ? nek mch odustane od preostalih utrka



    4

    0
  7. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Inače ova kamion prikolica je sastavni dio ovogodišnjeg McLarenovog bolida.
    Priča se da je Red Bull već uložio tužbu, sumnjaju na ispravnost zadnjeg štop svjetla..



    25

    0
  8. Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

    U biti ovo više niti nije vijest,ovo se podrazumijeva,
    pa Manor,Caterham,HRT,i ostale drugo razredne momčadi nisu imale ovakvih problema da ne voze jedino što nisu imali para za napravit dobre šasije al bi bar vozili.



    5

    0
    • Svaka čast, upravo sam ja to bratu govorio na kraju trke u nedjelju, kakvih je sve loših momčadi bilo u F1, – Minardi, Arrows, Spyker, HRT, Caterham, Manor, itd, itd,… pa se za nikoga od njih nije čulo kroz trku, završavali bi trke bez ikakvih problema, čak bi tu i tamo i došli do nekog boda, odustali bi zbog kakve greške, ali što se šasije i motora tiče (tj. cjelokupnog bolida) došli bi do cilja



      1

      0
  9. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Neznam bili se smijao ili plakao.
    Sramota.



    3

    0
  10. Mclaren KERS Prikaži

    Počeli su ni se gaditi i Hondini auti na cesti…nije više niti smiiješno vec je i zajeb.. na Hondin racun glupa.
    Pomozi im Bože jer ne znaju šta čine.



    3

    0
  11. Mattia Binotto monkeyseat Prikaži

    U Hondi istražuju zašto je vruće u Bahrainu i zašto ima tako puno pijeska okolo.



    8

    0
  12. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ja imam neki osjecaj da Honda radi svoje, a Mclaren svoje, a kad to spoje nema sanse da funkcionira…..kao da se nadu mjesec ipo prije sezone, sastave sta su napravili i onda se cude sto ne funkcionira….stoput sam vec reko da je ovo f1 i da tu nema nikakvih filozofija, kultura ovo ono, a Honda je tu vodeca u “krsenju” tog….Ponasaju se kao amateri, ni jedni ni drugi ne znaju sta ne valja, curi im voda?, ne valja spremnik i takve fore, pa im se pregrije svako malo nesta….uzas


    0

    0
  13. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Meni ce biti cudno kad Honda bude radila bez greske.Ovo mi dode kao dobar dan



    6

    0
  14. Gary Anderson tijekom prvog dana ovogodišnjih testiranja:

    “It’s not good news for McLaren-Honda to be sat in the garage chasing some kind of oil system problem. The engines coming to this test should all be test-bench run and where the engine connects up to the system of the car should be bulletproof. Using the excuse that this is testing and things will go wrong is rubbish because you only have eight days and you need to hit the ground running. Losing a big part of a day is time you will never recover, and by the time the McLaren runs again, most of its rivals will have built up a lot of mileage. We’ve seen a lot of finger problems for McLaren and Honda during the past few years, and maybe this is the same again. Not a good start to testing.”

    Meni je zanimljiv prvi dio teksta koji savršeno opisuje što se u Hondi događa od 2015. Nije mi jasan toliki broj tih nekih, po meni amaterskih pogrešaka. Naravno da njihovi inženjeri poznaju situaciju bolje od mene, ali curenje ulja, pa sada curenje vode… koliko smo takvih tekstova već pročitali. Imam dojam da se takve stvari baš ne bi smjele događati. Može biti problem kompiciranog hibridnog sustava koji je mučio skoro sve momčadi, može biti problemčić s radilicom kao što su u Mečki spominjali nakon Malezije 2016., može Renault goriti na predsezonskim testiranjima 2014., može Honda ostati bez isporuke snage na pravcu u 2015., ali to su malo veći problemi i oni se na kraju otklone, jednostavno moraju. Ali gubljenje tekućina u motoru, ne znam… možda ima netko tko meni to može bolje objasniti, ali ne ide mi to nikako u glavu. Kao što kaže Gary u onom boldanom, takve stvari oko motora jednostavno moraju biti neprobojne. Mislim da ispadaju totalni amateri i da si prave štetu koja će biti nepopravljiva. Nisam javno htio kenjati po Hondi bez obzira što imaju tu neku svoju filozofiju rada, ali toga stvarno danas nema u Formuli 1. Mislio da će od toga motora biti nešto solidno ove godine, ali ono još gore. Možda me demantiraju do kraja godine, ali mislim da od toga partnerstva nažalost neće biti ništa. A McLaren je tako popušio jer se nalazi u slijepoj ulici…



    9

    0
    • *ono boldano je trebalo biti “…to be sat in the garage chasing some kind of oil system problem.” i “and where the engine connects up to the system of the car should be bulletproof.”


      0

      0
    • Fernando Alonso r.u.m. Prikaži

      U ovom Mclarenu ne valja biti ni testni vozač isto popušiš ,Turvey danas instalacijski krug i to mu dosta da se ne navuče…ajmo nazad u simulator.
      Ovo je lakrdija očekuje čovjek da nakon 3 utrke se nešto popravi a oni ne mogu sastavit jedan dan vožnje nakon 3 mjeseca…ono frende ova Honda je u totalnom kurcu pa bolje da su vratili motor iz 2016 barem u jedan bolid pa bar jedan da vozi možda dođe do bodova …Ma nema šanse da Alonso ostane u u ovoj momčadi.



      1

      0
      • Da su bar jedan taj iz 2016. stavili u ovaj bolid jer im razvoj ionako ne ide nikako, pa im kilometraža s tog drugog i ne bi igrala ulogu :)

        Šalu na stranu, nisam siguran ni može li se to, jer znam da do jednog datuma u tekućoj godini proizvođač mora obavijestiti koje momčadi snabdijeva u narednoj sezoni. E sad je li u to uključena i specifikacija (stara, nova) kojom će opskrbljivati, to nisam siguran…



        1

        0
    • “Ali gubljenje tekućina u motoru, ne znam… možda ima netko tko meni to može bolje objasniti, ali ne ide mi to nikako u glavu.” možda ja imam neko recimo “objašnjenje” … više puta sam pročita komentare na nekim F1 portalima kako su japanci najveći maheri za motore i kako će sve “izgazit” ( u kombinaciji sa McL naravno… ka nekad ) kad se vrate , a kako su taljani sposobni samo za proizvest dobar sladoled i espreso , lijeni i neorganizirani pa …. da nisu taljani angažirali japance ( iz honde ) , a japanci taljane jer ferrari je u 2015./16. ima samo par problema sa PU , a honda “mali miljun” i još su miljama udaljeni od temeljnog rješenja . deficit u svim segmentima osim u obećanjima .


      0

      0
  15. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Koliko ovi u Hondi istražuju, Jacques Cousteau je za njih mala beba i tri života mu ne bi bila dosta da ih stigne.



    3

    0
  16. Mclaren wilson Prikaži

    Malo prije otvorim stranicu i mogu vjerovati svojim očima. Honda po dobrom, starom običaju krepala, u garaži. Gdje bi i trebala ostati. Pratim F1 više od 30 godina ali ne pamtim takav debakl jednog proizvođača motora. HcL i Honda kao onaj dvojac iz filma Niti vidim, niti čujem. Može li itko objasniti ovakvu nesposobnost ili što već? Sunce ti vidim, pa mislim da nije prošao niti jedan dan a da nemaju problema. Priča da će proraditi u drugom dijelu sezone i biti puno bliže Mercu? Ako sami nastave lutati bespućima PU, vrlo, vrlo teško. Teško je riječima opisati razočarenje. Pa Dacia se ranih osamdesetih manje kvarila.



    4

    0
  17. možda su u brzini sastavljanja zaboravili stavit neku brtvu premazanu hermetikom ?


    0

    0