F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda se muči s hibridnom jedinicom

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kvalifikacije za Fernanda Alonsa nisu izgledale loše budući da je prošao u Q2 i činilo se kao da ima brzinu da zaprijeti vremenom dovoljnim za Q3. No onda je na početku druge runde motor potpuno otkazao te je Španjolac bio primoran napustiti svoj bolid i završiti kvalifikacije. McLaren je još u petak imao dva kvara na Hondinom motoru u bolidu Stoffela Vandoornea, točnije dva ista kvara hibridne jedinice (MGU-H) na dva različita motora koja je Stoffel koristio. Mehaničari su navodno radili preko noći do 3 ujutro u subotu kako bi osigurali da oba McLarena voze treći trening i kvalifikacije, budući da je prvi motor otkazao na prvom treningu, a drugi motor koji su koristili je bio onaj iz Australije, koji se također pokvario tijekom drugog treninga..

Razlog za jučerašnji kvar na Alonsovom bolid je također hibridna jedinica koja je otkazala i navodno izazvala oštećenja i otpale komadiće u motor i cilindre, što je dovelo do kolapsa sustava. Čini se da Honda još uvijek ne zna razlog zbog kojega dolazi do kvarova na hibridnom dijelu pogonske jedinice jer je šef Hondinog odjela u McLarenu Yusuke Hasegawa bio prevrtljiv dok je davao odgovor medijima:

“Nismo sigurni što je uzrok kvara [na Alonsovom bolidu], ali je problem definitivno s hibridnom jedinicom. Mislimo da je problem s ležajevima, ali nismo sigurni. Taj isti problem nam se ovaj vikend dogodio na tri različita motora što je jako loše. Sve te hibridne jedinice su sada mrtve i vozači moraju koristiti nove. Nismo sigurni niti zašto se to dogodilo čak tri puta ovdje i u ovim uvjetima, vjerojatno ima neke veze s visokim temperaturama zraka.”

Alonso i Vandoorne neće mijenjati cijelu pogonsku jedinicu, već samo MGU-H, tj. hibridne jedinice koje cijelo vrijeme otkazuju. I pored toga, Hasegawa je siguran da će oba vozača završiti utrku.

Ali ne dijele svi u McLarenu isto mišljenje, pošto Alonso sve otvorenije pred novinarima postaje isfrustriran situacijom s dosta manje sarkazma u izjavama:

“Nema smisla da pričam o vozljivosti bolida. Ne mogu sastaviti cijeli krug, ne mogu završiti cijele kvalifikacije. Ne zanim me vozljivost bolida ako ne mogu završiti niti jednu utrku ove sezone, ili ako ne mogu do kraja voziti kvalifikacije sada.”

Alonso će večeras utrku startati s 15. pozicije dok će Vandoorne startati dva mjesta niže.

Reporteri iz Bahreina javljaju da je Alonso kasno navečer nakon kvalifikacija održao žustri razgovor s Hasegawom u McLarenovim prostorijama pokraj staze i da je motivacija i raspoloženje u momčadi na rubu. Čak su se pojavili tračevi da je Alonso stupio u određene pregovore s Renaultom, momčadi s kojom je osvojio dvije titule prije 11 godina. Internetom je jutros procurio tweet jednog od Fernandovih mehaničara u kojem kaže da ne može dočekati da ovaj tjedan prođe i da se osjeća “slomljeno”.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Azavi Donator Prikaži

    muka i bruka u redovima mcLarena :(



    4

    0
  2. Daniil Kvyat Adro Prikaži

    Vec od 2015. sam imo los osjecaj za njih,a nakon 2016. za koju se moze rec da nije bila toliko losa jer je Alonso ipak uspio zavrsit u top 10 na kraju godine i redovno osvajat bodove i mislio sam da su naucili lekciju i da su napravili sposoban bolid… i 3. godinu za redom opet ista prica.



    2

    0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    užas. mgu-h sjebe cijeli ice. ovim tempom od monaca kupimo kazne.
    on the bright side: koef 3,4 da oba mclarena ne završavaju.



    1

    0
  4. Alain Prost D10S Donator Prikaži

    Pakuj kofere Nando i bjezi u Renault.



    4

    0
  5. Pirelli Hard Monty Prikaži

    MGU-H hybridna jedinica koja po službenoj verziji za pogon koristi toplinu,najebe zbog
    topline!? :facepalm: Nadam se da će Ameri tu glupost iz pravilnika izbaciti debelo prije roka.


    0

    0