F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Zakuhala se rasprava oko pozicije bolida na startnom gridu!

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je Sebastian Vettel u najmanju ruku neobično namjestio svoj bolid na prošloj utrci u Kini, mnogi su pretražili sportski pravilnik da provjere gdje je definirano kako vozač treba parkirati bolid prije starta utrke. No, pravilnik je nejasan i Vettel i Ferrari su očigledno prošlog vikenda pronašli rupu u pravilima, pozivajući se na to da je sličnu stvar napravio Daniel Ricciardo na VN Japana prošle godine.

Redovan sastanak vozača i Charlieja Whitinga bio je užaren, kako se i očekivalo, a Vettel je morao slušati dosta kritika na svoj račun.

Pravila kažu da mora stati unutar svoje startne pozicije, ali nije određeno moraju li sva četiri kotača biti unutar ili se radi samo o određenom dijelu bolida.

Nakon vozačkog sastanka u Bahreinu procurila je informacija da je Vettel na optuženičkoj klupi sjedio 22 minute. Lewis Hamilton, Fernando Alonso i Felipe Massa su poveli raspravu zašto Nijemac nije kažnjen i mogu li stoga svi ubuduće parkirati bolid onako kako im se prohtije.

Whiting je ovo drugo žestoko odbio, a ispostavilo se i da je Vettel imao sreće jer je Whiting bio na rubu da zaustavi start i pošalje ga da u utrku krene iz pit-lanea.

No, to nije sve što je bilo neobično. Renaultov Alan Permane je primijetio da je Fernando Alonso odradio dva probna starta na “brzoj traci” u pit-laneu, što je u Bahreinu iziričito zabranjeno.

“Nema posljedica. U nedjelju će on imati bolji uvid u to kakav je grip i imat će odličan start i prestići tri ili četiri bolida,” rekao je Permane.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

    Što se Alonso ne sjeti kad je on u Silverstoneu 2014 malo profulao startnu poziciju?


    0

    0
  2. Clay Regazzoni HeatBlast44 Prikaži

    Po meni je Vettel trebao biti kažnjen jer nije bio prednjim desnim tockom na zutoj liniji, a znamo da je Max prosle sezone dobio kaznu zbog toga. Posle trke su mu trebali dati kaznu, koja ionako ne bi nista promjenila, ali bi dala do znanja da ce se takva parkiravanja kaznjavati ubuduce. Sto je najsmjesnije, kao parkirao se ulijevo jer nije htio da starta preko mokre linije, a start mu je bio fakticki isti kao kod ostalih, cak losiji od Mercedesa. FiA treba te grid slotove napravit malo šire u skladu s novim bolidima, a bome i razjasnit da nema pomicanja tamo vamo, hajde ukoso se malo parkirat da si spreman odmah pokrivati ove iza, ali pomjerit se u stranu i kvarit taj neki red pod konac mi je bez veze.



    2

    0
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Zatvorite rupu u pravilima i to se vise nece ponoviti. Kakva bi se tek buka digla da je Vettel uspio prijeci Hamiltona na startu i na kraju pobjediti.



    9

    0
  4. Ferrari karlo_b Prikaži

    Dal zna netko..je li bilo kakvih promjena na Kimijevom bolidu poslje prvog treninga i kvara…i hoce li bit kaznjen mjestima unatrag na startu?



    1

    0
  5. David Croft Ferrari Prikaži

    Nek čitaju pravilnik koji puta umjesto da se naslikaju u klubovima sa šampanjcima, snimanjem rap albuma i ostalih stvari.
    Vettel i Ferrari ih je nadmudrio…neka onda FIA to definira kako treba stati na startu.



    8

    0
  6. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    36.9 of the Sporting Regulation:

    When the cars come back to the grid at the end of the formation lap (or laps, see Article 39.16), they will stop within their respective grid positions, keeping their engines running. There will be a standing start, the signal being given by means of lights activated by the permanent starter. Once all the cars have come to a halt the five second light will appear followed by the four, three, two and one second lights. At any time after the one second light appears, the race will be started by extinguishing all red lights.


    0

    0
  7. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Ja sam za strogo definirano pravilo da vozač mora precizno s oba kotača biti na žutim linijama na startnoj poziciji, šta onda svaki bi mogao parkirati bolid unutar tog bijelog polja kako ga god volja..



    3

    0
  8. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Vettelu je pritom sigurno bilo neugodno, vjerojatno je iznenađen reakcijom novog frenda LH, od FA očekivano, ali Massa??
    Izgleda da psovanje u Mexicu daje rezultate.



    3

    0
  9. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Meni ovo djeluje ko djecji vrtic. Vettel je uzeo prvi igracku i ostali placu da mu se uzme jer oni nemaju. Covjek je iskoristio rupu u pravilniku i sad ovi placu jer se oni nisu prvi sjetili, a da su znali bi sigurno jednako postupili.
    FIA je zeznula jer nije potpuno jasno definirala pravilo. Sad nek revidiraju i sve 5. Vise nece nitko biti u sivoj zoni



    6

    0