F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hondini problemi s vibracijama neće biti otklonjeni do svibnja ili lipnja

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Promjena koncepta pri dizajnu i konstruiranju nove pogonske jedinice je zadala velike muke Hondinim inženjerima, koji probleme sa staze nisu ranije imali i na ispitnom stolu u Sakuri. Ona je stoga nepouzdana te joj fali snage, nešto slično kao i 2015. No, spas od još jedne katastrofalne sezone može doći u B-specifikaciji koja bi se trebala pojaviti za mjesec ili dva, a otprilike tada bi trebali biti riješeni i problemi s vibracijama koji prave velike probleme njihovim vozačima, naročito pri promjenama stupnjeva iz nižeg u viši, što Alonsu i Vandoorneu oduzima povjerenje te narušava vozne karakteristike bolida u zavojima.

“Mislim da se vozači ne slažu, ali poboljšali smo se (po pitanju vibracija) od početka sezone”, rekao je Hondin šef Yusuke Hasegawa. “To smo činili postepeno, ali naravno da još uvijek nije u potpunosti otklonjeno. Sa sljedećom nadogradnjom bih to potpuno želio riješiti.”

Što se tiče napretka oko rješavanja problema s vibracijama, Hasegawa kaže:

“Ne možemo vam reći točan datum, ali ovdje ili na bilo kojem grand prixu bismo htjeli nadograditi naše motore da imamo priliku.”

Japanac je otkrio da je Honda napravila određene promjene na pogonskoj jedinici za VN Kine jer sada svi proizvođači imaju potpunu slobodu po pitanju razvoja.

“Izmijenili smo neke stvari na sustavu dovoda smjese goriva i zraka, nemamo ograničenja po pitanju tokena ako trebamo promijeniti paket u motoru. Ali još uvijek postoje ograničenja kada je riječ o broju motora po sezoni.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj