Iako tijekom karijere nije vozio neke briljantne bolide, Jos Verstappen je ipak mogao osvojiti pokoju bolju startnu poziciju u svojih 107 utrka. U karijeri je samo jednom startao sa 6. pozicije, i to vozeći ponajbolji bolid tada (Benetton Ford, najbrži poslije Williamsa), što dodatno pojačava današnji Maxov nastup u kvalifikacijama. Naime, još uvijek maloljetni sin Josa Verstappena je upravo danas izjednačio očev rekord najbolje startne pozicije, i to nakon samo jedne odvožene utrke u Formuli 1. Možete reći što god hoćete, ali ovo nije nimalo zanemariv rezultat, posebno zato jer ga je postavio u kišnim uvjetima s prosječnim bolidom, pa čak i nešto lošijim od toga.
Sjetite se kako smo (većina) bili vrlo skeptični dovođenjem Maxa u Formulu 1. Iza sebe je imao samo jednu sezonu u Formulama, i to u Formuli 3, gdje je ostavio sjajan dojam. Ostvario je 10 pobjeda, još 6 postolja, 7 pole positiona te isto toliko najbržih krugova u 32 utrke, što je za nekoga tko je tek prešao iz kartinga nevjerojatan rezultat. Od tih 10 pobjeda, čak ih je 6 osvojio u nizu, što pokazuje da može biti vrlo konstantan i da taj rezultat nije osvojen slučajno. Na kraju sezone je zauzeo treće mjesto u poretku, 67 bodova iza prvaka Estebana Ocona, ali sa 6 odustajanja više i puno manje iskustva. Brojke govore za sebe, vi prosudite jesu li one dovoljan pokazatelj Maxovog talenta. Ja mislim da itekako jesu.
Tri dana nakon što je napunio 17 godina, Max Verstappen je odradio svoj prvi nastup u Formuli 1. Bio je to prvi slobodni trening za Vn Japana na slavnoj Suzuki, vrlo zahtjevnoj stazi gdje se greške skupo plaćaju. Ipak, Max je svoj nastup odradio jako dobro, te odvozio 12. najbrže vrijeme, četiri desetinke sporije od Kvjata. Na ovogodišnjoj Vn Australije smo mogli štošta vidjeti. Pokazao je brzinu, pa čak i zrelost s obzirom da ima tek 17, koju neki ne pokažu ni s 25. Nažalost, “krama” od Renaulta nije izdržala cijelu utrku, pa je tako Verstappen morao svoju utrku okončati nakon 33. kruga. No, ne mora voditi brigu zbog toga. Kad god ove sezone osvoji bodove, postat će uvjerljivo najmlađi kojem je to pošlo za rukom. A izgleda kako ga u novijoj povijesti nitko neće dostići, jer je doneseno pravilo da bolid Formule 1 ne može voziti maloljetnik.
Što reći kao zaključak o ovom očito vrlo talentiranom dečku. Brzine mu ne manjka, samopouzdanja ima, još malo brušenja i ne treba se čuditi ako Max počne već za 2-3 godine ostvarivati ozbiljnije rezultate. Svijet se nekako uzburkao kada je dobio mjesto u Toro Rossu, ali izgleda da su sve sumnje bile neopravdane. I ja sam bio skeptičan prilikom ulaska ovog mladca u Formulu 1, ali sad bi prije stavio novac na njega, nego ishvaljenog Sainza.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome, mene je uvjerio da zna voziti, samo nek ne uprska.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A čuj, vjerojatno će kad tad nešto napraviti, to jednostavno treba očekivati. Ipak su i oni samo ljudi :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar tekstić, tek sam ga sada primijetio. Malac je dobar, vraški dobar :)
0
0