F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Otkrivena nova solucija zaštite kokpita

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Britanski Autosport otkriva izgled treće solucije za zaštitu kokpita bolida Formule 1 koju očekujemo već sljedeće sezone, nakon ne tako prihvaćene halo zaštite i tek nešto boljeg prijema Red Bullovog aeroscreena. Rješenje je vozačima predstavljeno prošlog petka, a Autosportov Giorgio Piola pokazuje kako bi shield izgledao na aktualnoj specifikaciji bolida.

I dok se ranije predstavljene opcije nalaze isključivo na mjestu otvora kokpita, najnovija ideja svoj početak ima dosta niže u nosu bolida, te se polako širi prema samom kokpitu, odnosno vozačevoj glavi. Što je najvažnije, kokpit ostaje otvoren, a najviša točka se također nalazi iznad vozačeve kacige.

Vozačima je na sastanku rečeno da su prvi testovi pokazali zadovoljavajuću učinkovitost u slučaju manjih krhotina, ali ne i većih predmeta kao što su zalutali kotači s drugih bolida. S obzirom na to da halo nije tako poželjna opcija (jer i estetika ima ulogu), ovo rješenje bi moglo ponuditi kompromis između sigurnosti i vizualnog dojma. Ipak, mišljenja među vozačima su i dalje podijeljena.

Williamsov Felipe Massa kaže da se vozači trebaju voditi isključivo sigurnošću kada riječ o tome koju opciju treba izabrati.

“Da budem iskren, izgleda stvarno lijepo. Prekrasan je u usporedbi s halom, ali mislim da ne trebamo gledati koliko je lijepo, već koliko je bolje po pitanju sigurnosti. To je jedini odgovor koji smo im dali. Ako ga možete poboljšati, učiniti ga ljepšim i sigurnijim, onda je pitanje riješeno.”

“Možda bi za moju nesreću ovaj novi sustav mogao biti dobar, ali za neke druge možda ne bi. Kotači su sada puno teži, pa ako imate kotač koji leti te pogodi zaštitu, to vas neće zaštititi. Ja idem na sigurnost.”

Iako se zaštita kokpita uvodi za 2018., još uvijek nije odlučeno koja će se solucija koristiti, a do kraja ovog mjeseca je potrebna odluka većine kako bi FIA pristala na jedno od (zasad) tri rješenja. Ako se to ne dogodi do kraja travnja, kasnije će biti potrebna jednoglasna odluka svih momčadi, što bi se moglo pokazati teško ostvarivim jer neke ekipe još uvijek smatraju da uvođenje zaštite kokpita nije potrebno Formuli 1.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Ne vidim ovdje neki napredak, osim što je sada vozač zaštičen od krhotina koje dolaze nisko uz nos bolida. Ovo ipak ne bi spasilo ni Julesa ni Wilsona


    0

    0
  2. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Otkrivena nova solucija…….Kamo sreće da je ostala pokrivena,jer spada u onu kategoriju-Besposlen pop
    i jarce krsti!-


    0

    0