Čini se da su se zvijezde posložile i Formula 1 napokon izgleda onako kako bi trebala. Uz jednu premisu koja je na prvi pogled prilično banalna (“napišite tehnički pravilnik koji će dati 5 sekundi brže bolide”) došli smo do, kako i Hamilton kaže, možda najzanimljivije sezone već dugo, dugo vremena. Često smo posljednjih mjeseci slušali kvocanja kako će pretjecanje biti preteško, kako će utrke biti procesije i slično. Kako li je samo to bilo pogrešno… Istina, za pretjecanje se vozač treba potruditi kao životinja, ali to i jest značenje riječi pretjecanje. Ono drugo, čega smo gledali stotine i stotine prošle godine, to su zaobilasci.
Vrhunski vozači isplivali su na vrh, oni koji su samo odlični se još malo muče jer su bolidi očigledno zvijeri kojima treba znati upravljati. Razlike među momčadskim kolegama ne pamtim kad su bile ovakve, na veliku žalost Jolyona Palmera.
I još nešto, usputni gledatelj će odustati nakon par krugova kad vidi da se Vettel muči iza Raikkonena koji se muči iza Ricciarda i nazvati to dosadnom procesijom, a F1 fanatik neće trepnuti dok se sve to odvija, iako nitko ne pretječe nikog. Jer, lov je često jednako dobar ili još bolji od ulova, to svaki dobar lovac zna.
Vozač utrke po izboru navijača (ovaj put sasvim zasluženo) je imao odličnu utrku. U Red Bullu koji je očigledno inferioran je već u prvom krugu mudro riješio konkurenciju. Ruku na srce, radi se o bolidima koji su naočigled sporiji od Red Bulla i u suhim uvjetima, a kamoli po kiši. Ali, isto tako je po ovako nezgodnoj stazi u prvim krugovima bilo strašno teško mijenjati putanje, pa je Max mogao bezbroj puta kliznuti i da sve propadne. To nije učinio i zbog toga kapa dolje.
Još impresivnije od toga bilo mi je pretjecanje Ricciarda. Koliko god Australac nalazio isprike u stanju bolida, prednjeg krila ili guma – kad vas timski kolega onako riješi u direktnom okršaju, onda je očito da je na nekom sasvim drugom, izvanrednom nivou.
Osim kad nije. A nije bio kad mu se Vettel približio. Očekivali smo prikaz Maxovih defanzivnih majstorija, a on se prekočio i poklonio poziciju. Upravo je to razlog zbog kojeg još uvijek čekam sa prosudbom o Verstappenu. On je prošle godine bio u poziciji gdje su se pogreške tolerirale jer je mlad i neiskusan, a svaki vrhunski potez je etiketiran kao božanski dodir. Međutim, doći na vrh je jedno, a biti konstantno na njemu je nešto sasvim drugo. Max će narednih godina, ako bude sreće, imati bolid koji je u stanju boriti se redovito za pobjede. Tada se ovakve greške jednostavno ne smiju događati.
Team radio na kraju utrke ne treba posebno izdvajati, ali ga svakako vrijedi zapamtiti za svaki idući put kad Verstappen ponovo spočitne nekom od svojih kolega kako nije dobro plakati na team radio.
Apsolutno nitko pri zdravom razumu ne osporava da je Fernando Alonso jedan od najboljih vozača današnjice. Brz, inteligentan, precizan i proračunat tip poput njega trebao bi možda baš zbog toga dvaput promisliti prije nego se u zalasku karijere sasvim prebaci na verbalne proljeve. Svi znamo koliko se muči i koliko je McLaren Honda nekonkurentna, ali rijetki mogu razumjeti zašto mu trebaju izjave kojima sam sebi pokušava još dodatno dignuti vrijednost konstantno naglašavajući da se bori poput životinje i da je njegova vožnja rame uz rame piramidi u Gizi ili nekom drugom neobjašnjivom čudu.
Dobro, frustracije zbog nemoći u McLaren Hondi rade svoje i to je sasvim razumljivo. Ali, kad se takav priordni kalkulant preračuna, a inače je nevjerojatno precizan u svojim predviđanjima i analizama, onda definitivno nešto nije u redu. A Alonso se majstorski preračunao, i to u izjavi koju je vrlo lako provjeriti. Kako je Clark primijetio, izjava o praćenju Bottasa koju su svjetski mediji prenosili pod naslovom “Alonso hails Chinese GP drive as ‘incredible’“, “China was “one of my best races” again” ili “Incredible China race even better than Australia” – jednostavno rečeno – nije istinita.
“I think we could have scored one or two points like in Australia in an incredible way, because running ahead of Bottas and that he can’t overtake you for two or three laps was one of the most surreal things that have ever happened to me.”
“He was like 300m behind me and he passed me on the straight but then I could sort of stay with him on the following lap, so it was one of the most surreal things that have happened to me.”
Live timing u tim krugovima je izgledao ovako:
21. krug - ALO +4.707 BOT 22. krug - ALO +3.221 BOT 23. krug - ALO +1.894 BOT 24. krug - ALO +0.843 BOT
Dakle, na kraju 24. kruga Bottas je prvi put unutar sekunde iza Alonsa. U idućem krugu ga je i pretekao. Do kraja tog kruga odmaknuo se dodatnih pola sekunde, a u idućem krugu Alonsov zaostatak već je bio 2,249s. Niti ga je zadržao, niti ga je pratio nakon pretjecanja.
Ako se malo proširi perspektiva, onda se javljaju zanimljiva pitanja. Alonso je od aktualnih vozača najčešće mijenjao ekipe, s tim da je sve izglednije kako će i dogodine ići u drugu ekipu. Zašto? Minardi, pa Renault, pa McLaren, pa Renault, pa Ferrari, pa opet McLaren. Od tih šest različitih stintova čak tri su potrajala 2 godine ili manje. Zašto? Kako je moguće da vozač ovog kalibra konstantno griješi u odabiru ekipa i nikako se ne može naći u bolidu koji bi bio spreman donijeti mu novi naslov na kojeg čeka više od 10 godina? U posljednje vrijeme više nema izjava o tome kako je imao pravo kad je otišao iz Ferrarija, a neko vrijeme su iz paštete iskakale. Znamo da nije religiozan (iako je za prošle kvalifikacije rekao kako su božanski poklon), ali vjeruje li Alonso u karmu?
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ovo izgleda super.. Tesko za pretec, treba dobro gume nagazit koje to mogu istrpit i to je mozda i najbitnije jer da su gume kao prosle godine uz ove uvjete bio bi to fijasko gori od onih famoznih kvalifikacija koje su se zadrzale, na nasu srecu, iznimno kratko…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lijepo napisano.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Amen
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je to.. Srz..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je bio po jednom u Minardiu i Ferrariu i po dva puta u Renaultu i McLarenu. Posto Minardi vise ne postoji onda je na redu opet Ferrari (ili ipak Toro Rosso)? ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Fernando for reference Sainz is quickest on track.”
Alonso: “I’m quickest on track in the corners”
Alonso: “Has Bottas had some car damage? Or he’s running normal pace?”
“No damage that we’re aware of. Our pace is a little bit better than we expected.”
Alonso: “How can he be behind us? Unbelievable.”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je izgubljen skroz, trola na najjace.. U sljedecim utrkama ocekujem da krene u suprotnom smjeru i da se cudi na tr di ce svi u pm.. Svi pukli sem mene..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahah…od ovog sa piramidom u Gizi sam se skoro udavio burekom :-)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napisah prije čitanja ovoga, komentar na drugom članku, vezan za Maxa, i za njegovo kočenje, tako da smo Vetma, tu na istoj talasnoj dužini.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sto smo naucili nakon vn Kine? Pobjede drugih momcadi osim ferrarija se toliko ne velicaju i spominju u svim oblicima medija.. No dobro, ipak je ovo demokracija.. :P
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko ne spominje kad Barca dobi Sevillu al ce svi brujit o tome kad Sevilla dobije Barcu :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
odličan članak, bravo!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odlično napisano!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobri zaključci, slažem se u svemu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fernando Alonso piše dnevnik koji se zove GUINNESSOVA KNJIGA REKORDA ;)
0
0